Брей-ринг для 7 класів
«Ми любимо Інформатику»
Мета: Розвивати інтерес до інформатики, збудити прагнення більше знати, розуміти; розвивати творчі та інтелектуальні здібності учнів. Виховувати почуття колективізму, взаємодопомоги, відповідальності за доручену справу.
Обладнання: картки із завданнями, комп’ютери, навчальна програма текстовий редактор, редактор презентацій, нагороди.
Хід заходу
Вступ.
Доброго дня, шановні! Вітає інформатика Сьогодні щиро вас. Брейн-ринг – урок незвичний Відбудеться у нас. Зібрались три команди – Розумники-знавці, Хоч досвіду немає, Вони всі – молодці! Командам нашим успіхів В брейн-рингу побажаємо. І відповідей правильних Від них усіх чекаємо.
Правила гри.
Наш брейн-ринг складається з 6 конкурсів. Команда, яка перша виконує завдання, отримує 1 бал. Конкурс реклама оцінюється таким чином:
Вести підсумок балів буде журі у складі:
Бали за всі конкурси додаються по завершенню гри. Переможці отримають призи. Бажаю вам успіху і цікавої гри.
1 конкурс. «П’ятнадцятка»
Умови: Перед вами таблиця з буквами. Потрібно побачити, прочитати і записати чим побільше термінів пов’язаних з інформатикою. Можна читати у різних напрямках по горизонталі і по вертикалі, але не по діагоналі.
«П’ятнадцятка»
Відповіді: об’єкт, монітор, папка, формат, меню, миша, плей, команда, виконавець, модем, принтер, порт, ЕОМ, блок, біном
И |
Р |
А |
М |
Р |
О |
Б |
Є |
К |
Т |
О |
Р |
Т |
Г |
О |
Т |
О |
Ц |
О |
Л |
Ф |
М |
О |
Н |
І |
Б |
П |
О |
С |
Л |
М |
Г |
І |
Я |
І |
Н |
А |
Т |
С |
Н |
Л |
А |
П |
К |
А |
О |
Л |
Е |
С |
П |
У |
Л |
Й |
А |
Ф |
О |
Р |
Л |
А |
Т |
Д |
А |
О |
Р |
О |
Т |
Я |
Д |
Р |
Л |
К |
М |
Е |
Н |
Ю |
Е |
М |
Т |
Т |
Р |
К |
Ц |
І |
Я |
И |
Т |
А |
Р |
В |
А |
М |
А |
К |
П |
О |
Н |
Г |
А |
М |
К |
О |
Т |
А |
І |
Л |
Г |
Р |
Е |
Р |
С |
М |
И |
Н |
Н |
А |
В |
У |
И |
С |
К |
О |
В |
С |
И |
Т |
А |
Ш |
Я |
К |
И |
Р |
Р |
Д |
Р |
Е |
Р |
Е |
Т |
Н |
И |
К |
А |
Т |
А |
Л |
К |
А |
О |
И |
Т |
П |
Р |
Р |
И |
Д |
П |
Л |
К |
А |
В |
Ж |
І |
Р |
Н |
А |
П |
Л |
І |
С |
О |
Н |
І |
Є |
Й |
О |
Р |
У |
В |
К |
М |
С |
Е |
Й |
К |
О |
М |
А |
Н |
Д |
А |
П |
Т |
А |
А |
А |
И |
М |
К |
О |
В |
О |
Д |
Т |
Е |
Р |
И |
С |
Ч |
З |
К |
Д |
В |
И |
Н |
А |
В |
Е |
Ц |
Ь |
О |
К |
О |
Т |
І |
В |
2 конкурс. «Реклама»
Умови: Кожен клас за допомогою жеребкування отримує певну річ (фартух, брязкальце (дитяча іграшка), присоска, шарф, зубна щітка, металева чашка, резинка для волосся, повітряна кулька, дверна ручка, ліхтарик). Потрібно за допомогою реклами даної речі (в гумористичній формі) впевнити усіх, що вона є дуже необхідною і не замінимою у використанні комп’ютерної техніки або у вивченні інформатики. Текст реклами набраний на комп’ютері. Представляти свій предмет можна 1 – 3 учням.
3 конкурс. «Основні поняття»
Умови: дайте визначення поняттям названим поняттям. Кожна правильна відповідь 1 бал
4 конкурс. «Видаліть зайве»
5 конкурс. «Кросворд»
Відскануйте QR-code, та розгадайте кросворд.
6 конкурс. «Об’єднайте у групи»
На картках написані назви груп. Впишіть до карток терміни, які відносяться до відповідної групи.
Легенда, подія, браузер, документ, цикл, доменне ім’я, активна клітинка, контент, розгалуження, сторінка, відносне посилання, група керування розсилка, іти на 10 кроків, шрифт, вісь категорій, спрайт, сервер, колонтитул, спам, сцена, діаграма, скрипти, зміст, хост, рудий кіт, абзац, олівець, поле стовбця, оператори, вираз, колонки, адміністратор,
Підбиття підсумків.
№ з/п |
Назва конкурсу |
К-ть балів |
Команда 1 |
Команда 2 |
Команда 3 |
1 |
П’ятнадцятка |
|
|
|
|
2 |
Реклама |
|
|
|
|
3 |
Основні поняття |
|
|
|
|
4 |
Видаліть зайве |
|
|
|
|
5 |
Кросворд |
|
|
|
|
6 |
Об’єднайте у групи |
|
|
|
|
7 |
Підсумки |
|
|
|
|