Урок "Букові праліси – спадщина ЮНЕСКО".

Про матеріал
Розробка уроку з "Я пізнаю світ" 2 клас на тему "Букові праліси – спадщина ЮНЕСКО" за програмою "Інтелект України".
Перегляд файлу

Урок «Я пізнаю світ» 2 клас. Інтелект України.

Дата:

Тема: Букові праліси – спадщина ЮНЕСКО.

Мета: повторити та систематизувати знання про живу і неживу природу;

досліджувати питання: ліс, лісові ресурси України, використовуючи відомості з наукового тексту, з відео презентацій, власного досвіду; формувати знання про екологічні проблеми материка, найвідоміші природні об'єкти, занесені до Списку світової спадщини ЮНЕСКО; поглибити знання з української мови, дізнатися ,що таке прийменник; вдосконалювати вміння виявляти та оцінювати наслідки впливу господарської діяльності людини на природу; формувати науковий світогляд; розвивати наочно-образне, логічне мислення, винахідницькі навички, креативність, кмітливість; виховувати майбутніх дослідників, небайдужих громадян своєї країни4 організувати виконання інтерактивних вправ на комп’ютері за посиланнями.

Очікувані результати:

  • Спостерігає навколишній світ;
  • Досліджує інформацію  наукових статей, карт про Букові праліси, виокремлює головне;
  • Працює з різними видами  географічних карт;
  • Виражає власні думки, щодо важливості теми уроку, обгрунтовує свій вибір;
  • Співпрацює в парі;
  • Знає алгоритм виконання інтерактивних вправ на комп’ютері за посиланнями;
  • Розрізняє стаціонарні та портативні електронні пристрої;
  • Має бажання бути успішним, наполегливо працювати для досягнення поставленої мети,  долає перепони та труднощі.
  • Оцінює свою роботу на уроці.

Обладнання та матеріали: аудіо - і відео - матеріали, демонстраційні карти, сюжетні ілюстрації, презентація.

 

Хід уроку

І.Організаційний момент.                                                                     слайд 1-2

Чути дзвоник голосистий,

Він лунає променисто.

На урок всіх вас скликає

Та до праці залучає.

Привітаємо гостей

«Добрий день!»

З нами вам не буде сумно

Ми допитливі й розумні!

 

ІІ. Мотивація

- Прочитайте тему нашого уроку.                                                                 слайд 3

- На які питання ми будемо знаходити відповідь?

  1. Позитивне налаштування на урок.     

Перегляд відеофрагменту з піснею «Мандрівка Україною»                     слайд 4                                                                            

  • Розкажіть чи бували ви в лісі? Що цікавого побачили? Що сподобалось?
  • Розгляньте малюнки. Позначте об’єкти, які, на вашу думку, можна побачити в лісі.

 

ІІІ.  Актуалізація опорних знань.

  1. Переглягляд казки «Як Незнайко ліс малював».                                     слайд 5
  • Пригадайте, що таке жива і нежива природа. З’єднайте стрілочками відповідні частини речень.
  • Прочитайте речення й підкресли потрібне слово в дужках.

 

  1. Повторення вивченого раніше.
  • Пригадай, горішки якого дерева зображені на гербі Чернівецької області. Познач правильну відповідь.
  • Незнайко задоволений вашою роботою. Молодці!                                    слайд 6

 

ІV.  Вивчення нового матеріалу. Адаптер.                                             слайд 7

  1. Робота з науковою інформацією.
  • Прочитай інформаційну довідку від Адаптера пошепки з диктором.
  • Попрацюй у парі. Вивчіть і розкажіть один одному навчальні одиниці з довідки.

 

Хвилинка релаксації з відеофрагментом «Звуки природи. Карпатський буковий ліс».                                                                                                   слайд 8

 

  1. Робота з картою.
  • Розглянь фрагмент карти України та прочитай коментар до неї.
  • Знайди на карті й підкресли назви областей, на території яких розташовані букові ліси, занесені до Списку Світової спадщини ЮНЕСКО.

 

  1. Хвилинка інформатики. Електронні пристрої.                                      слайд 9
  • Уяви, що тобі випала нагода відвідати букові праліси Карпат. Розглянь світлини електричних пристроїв. Познач, які з них ти можеш узяти з собою до лісу. Обгрунтуй свій вибір.

 

  • Поглиб свої знання зінформатики. Попрацюй з інформацією за алгоритмом.
  • Попрацюй з  комп’ютером. Перейди за  за посиланням. Класифікуй пристрої.
  • Адаптер задоволений вашою роботою. Молодці!                                     слайд 10

 

 

 

  1. Хвилинка української мови.                                                                    слайд 11                                                        
  • Маленьке совенятко просить вас прочитати уривок вірша Надії Красоткіної «Ліс».
  • Поміркуй, якою частиною мови є виділені слова.

 

  1. Танцювальна хвилинка.                                                                     слайд 12

 

  1. Робота з інформацією в рамочці.
  • Поглиб свої знання з української мови, попрацювавши з інформацією за алгоритмом.
  • Попрацюй у парі. Вивчіть і розкажіть одне одному навчальну одиницю з рамочки.

 

  1. Робота з текстом.
  • Прочитай текст. Попрацюй з ним як справжній мовознавець. Знайди і підкресли числівники.
  • Совенятко вами задоволене. Так тримати!                                                  слайд 13

 

  1.  Презентація «Букові праліси – спадщина ЮНЕСКО».                    слайд 14-28

 

  1.   Підсумок уроку. Рюкзак вражень.                                                          слайд 29
  • На  уроці я вперше почув…
  • На уроці я дізнався …
  • Мені вдалося найкраще…
  • Мені було складно …
  • Урок сподобався ….
  • Розфарбуй рюкзачок відповідно до свого настрою.

 

 

слайд 30

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 січня 2022
Переглядів
392
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку