Урок через ZOOM та Google Meet: цікавинка для проведення дистанційних занять

Про матеріал
В сучасному світі, коли відстань часто перешкоджає традиційному навчанню та комунікації, відеоконференційні платформи стають важливим інструментом для зближення людей та надання можливостей для дистанційної взаємодії. Серед цих інструментів виділяються два ключові гравці - Zoom та Google Meet.
Зміст архіву
Перегляд файлу

Державний навчальний заклад

«Куп’янський РЦПО»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Доповідь на тему:

 

«Урок через ZOOM та Google Meet: цікавинка для проведення дистанційних занять»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала: викладач

Вельможна О. П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2024

 

В сучасному світі, коли відстань часто перешкоджає традиційному навчанню та комунікації, відеоконференційні платформи стають важливим інструментом для зближення людей та надання можливостей для дистанційної взаємодії. Серед цих інструментів виділяються два ключові гравці - Zoom та Google Meet.

Інноваційні технології та зручні функції цих платформ роблять їх незамінними для організації віртуальних зустрічей, навчання та спільної роботи. Сьогодні ми розглянемо, як використання Zoom та Google Meet може стати ключем до успішного дистанційного навчання та ефективної комунікації в сучасному освітньому процесі.

Давайте розглянемо основні функції цих платформ, які допомагають насичувати навчання, забезпечуючи інтерактивність, співпрацю та зручність.

Основні функції Zoom та Google Meet:

  1. Відеоконференції та віртуальні класи: обидві платформи надають можливість проведення відеоконференцій та віртуальних класів, де викладачі можуть спілкуватися зі своїми учнями в режимі реального часу. Це забезпечує необхідний рівень взаємодії та забезпечує можливість створювати живі обговорення та уроки.
  2. Екранний обмін та документи: обидві платформи дозволяють обмінюватися екранами, що важливо для представлення інформації та викладання матеріалу. Крім того, можливість спільного доступу до документів дозволяє викладачу та учням легко обмінюватися матеріалами та завданнями.
  3. Чат та віртуальні "руки": Zoom та Google Meet обладнані чатами, що дозволяє учням ставити питання та взаємодіяти під час уроку. Крім того, функція "підняття руки" дозволяє учням виявляти бажання говорити, забезпечуючи організоване обговорення.
  4. Запис відео: обидві платформи дозволяють записувати відеоконференції, що є корисним для учнів, які не можуть взяти участь у реальному часі. Викладачі можуть також використовувати цю функцію для створення відеоматеріалів для подальшого використання.
  5. Проведення інтерактивів та віртуальних групових завдань: обидві платформи дозволяють викладачу організовувати інтерактивні заняття та групові вправи. Можливість створювати віртуальні кімнати для групової роботи, використання інтерактивних дошок та опитувань сприяють активному залученню учнів та сприяють ефективному засвоєнню матеріалу.

В рамках своєї діяльності я успішно використовую наукові сайти та освітні платформи для організації захоплюючих та ефективних віртуальних занять.

- Learning App є однією з ключових платформ, яку я використовую для створення інтерактивних уроків та завдань. Її функціональність дозволяє мені адаптувати матеріали до різного рівня складності, сприяючи індивідуалізації навчання.

- Kahoot виявився відмінним інструментом для проведення квізів та конкурсів у класі. Його гейміфікаційний підхід допомагає створити позитивну атмосферу та стимулює бажання учнів активно брати участь у навчальному процесі.

- Платформа "На Урок" надає доступ до багатого арсеналу педагогічних ресурсів та дозволяє обмінюватися досвідом з іншими викладачами. Я використовую це середовище для пошуку нових ідей та методів викладання.

- Всеосвіта є важливим джерелом наукових матеріалів та статей, які допомагають збагатити навчальний процес. Забезпечуючи доступ до актуальної інформації, ця платформа допомагає учням розуміти важливі аспекти предметів.

- Quizlet є ефективним інструментом для створення і використання навчальних карток та тестів. Його інтерактивні можливості дозволяють учням вивчати матеріал в гріподібній формі, сприяючи кращому засвоєнню.

З використанням наукових сайтів та платформ, таких як Learning App, Kahoot, НаУрок, Всеосвіта та Quizlet, я змогла створити стимулююче навчальне середовище, яке сприяє зацікавленню учнів у навчанні. Ці інструменти не лише зробили процес навчання цікавішим, але й допомогли підвищити академічні досягнення учнів.

Використання відеоконференційних платформ, таких як Zoom та Google Meet, стає ключовим для успішного дистанційного навчання та ефективної комунікації в освітньому процесі. Їх інноваційні технології, висока якість відео та аудіо, а також зручні функції сприяють створенню віртуального простору для інтерактивного навчання та співпраці. Забезпечення безпеки, легкість використання та доступність роблять ці платформи необхідним інструментарієм у сучасному освітньому середовищі, де дистанція вимагає нових підходів до комунікації та навчання.

 

1

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

УРОК ЧЕРЕЗ ZOOM ТА GOOGLE MEET: ЦІКАВИНКА ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ЗАНЯТЬПідготувала: викладач ДНЗ “Куп’янський РЦПО” Вельможна О. П.

Номер слайду 2

ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ ZOOMВідеозв'язок. Екранний обмін. Біла дошка. Чат та Передача Файлів. Розділення у групи (Breakout Rooms)Запис конференції

Номер слайду 3

ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ GOOGLE MEETБезкоштовні ЗбориІнтеграція з Google Workspace. Захист і Керування. Ефективне Відео та Аудіо. Групова Робота

Номер слайду 4

ІнтерактивиІнтерактиви в Google Meet та Zoom надають можливість використовувати інтерактивні опції під час відеоконференцій. Це включає опитування учасників, спільну роботу з документами та використання вправ для залучення аудиторії. З них можна виділити: Learning Apps, Kahoot, На. Урок, Quizlet, Всеосвіта.

Номер слайду 5

Створіть колоду флеш-карток з кодовими завданнями. Кожна картка може містити короткий кодовий фрагмент або програмне завдання. Учні повинні відгадати або виконати завдання, використовуючи власний код. Ця гра сприяє вивченню конкретних мов програмування та вдосконаленню навичок програмування. Гра "Картки з Кодом" на платформі На. Урок:

Номер слайду 6

Ви створюєте квіз на Kahoot, де запитання можуть включати кодові фрагменти, теоретичні питання та завдання на розуміння алгоритмів. Учасники гри вводять відповіді через свої пристрої, а результати відображаються в реальному часі. Активність на Kahoot: "Програмування та Кодування"

Номер слайду 7

Learning Apps для аналізу коду. Створіть віртуальний урок або гру на Learning Apps, додайте завдання, де учні відповідають на питання або аналізують код. Результати та обговорення можна слідкувати та взаємодіяти в реальному часі.

Номер слайду 8

Quizlet. На Quizlet для дистанційних уроків інформатики можна використовувати інтерактивні флеш-картки для навчання понять програмування та алгоритмів. Учні можуть також грати у ігри на основі цих карточок для цікавого вивчення матеріалу, а опція Quizlet Live дозволяє організовувати командні змагання та сприяє колективному навчанню.

Номер слайду 9

Використання відеоконференційних платформ, таких як Zoom та Google Meet, стає ключовим для успішного дистанційного навчання та ефективної комунікації в освітньому процесі. Їх інноваційні технології, висока якість відео та аудіо, а також зручні функції сприяють створенню віртуального простору для інтерактивного навчання та співпраці. Забезпечення безпеки, легкість використання та доступність роблять ці платформи необхідним інструментарієм у сучасному освітньому середовищі, де дистанція вимагає нових підходів до комунікації та навчання. Висновок

Номер слайду 10

Дякую за увагу!

zip
Додано
8 листопада
Переглядів
51
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку