Державний навчальний заклад
«Куп’янський РЦПО»
Доповідь на тему:
«Урок через ZOOM та Google Meet: цікавинка для проведення дистанційних занять»
Підготувала: викладач
Вельможна О. П.
2024
В сучасному світі, коли відстань часто перешкоджає традиційному навчанню та комунікації, відеоконференційні платформи стають важливим інструментом для зближення людей та надання можливостей для дистанційної взаємодії. Серед цих інструментів виділяються два ключові гравці - Zoom та Google Meet.
Інноваційні технології та зручні функції цих платформ роблять їх незамінними для організації віртуальних зустрічей, навчання та спільної роботи. Сьогодні ми розглянемо, як використання Zoom та Google Meet може стати ключем до успішного дистанційного навчання та ефективної комунікації в сучасному освітньому процесі.
Давайте розглянемо основні функції цих платформ, які допомагають насичувати навчання, забезпечуючи інтерактивність, співпрацю та зручність.
Основні функції Zoom та Google Meet:
В рамках своєї діяльності я успішно використовую наукові сайти та освітні платформи для організації захоплюючих та ефективних віртуальних занять.
- Learning App є однією з ключових платформ, яку я використовую для створення інтерактивних уроків та завдань. Її функціональність дозволяє мені адаптувати матеріали до різного рівня складності, сприяючи індивідуалізації навчання.
- Kahoot виявився відмінним інструментом для проведення квізів та конкурсів у класі. Його гейміфікаційний підхід допомагає створити позитивну атмосферу та стимулює бажання учнів активно брати участь у навчальному процесі.
- Платформа "На Урок" надає доступ до багатого арсеналу педагогічних ресурсів та дозволяє обмінюватися досвідом з іншими викладачами. Я використовую це середовище для пошуку нових ідей та методів викладання.
- Всеосвіта є важливим джерелом наукових матеріалів та статей, які допомагають збагатити навчальний процес. Забезпечуючи доступ до актуальної інформації, ця платформа допомагає учням розуміти важливі аспекти предметів.
- Quizlet є ефективним інструментом для створення і використання навчальних карток та тестів. Його інтерактивні можливості дозволяють учням вивчати матеріал в гріподібній формі, сприяючи кращому засвоєнню.
З використанням наукових сайтів та платформ, таких як Learning App, Kahoot, НаУрок, Всеосвіта та Quizlet, я змогла створити стимулююче навчальне середовище, яке сприяє зацікавленню учнів у навчанні. Ці інструменти не лише зробили процес навчання цікавішим, але й допомогли підвищити академічні досягнення учнів.
Використання відеоконференційних платформ, таких як Zoom та Google Meet, стає ключовим для успішного дистанційного навчання та ефективної комунікації в освітньому процесі. Їх інноваційні технології, висока якість відео та аудіо, а також зручні функції сприяють створенню віртуального простору для інтерактивного навчання та співпраці. Забезпечення безпеки, легкість використання та доступність роблять ці платформи необхідним інструментарієм у сучасному освітньому середовищі, де дистанція вимагає нових підходів до комунікації та навчання.
1