Інтегрований урок (природознавство, математика, українська мова)
Тема: Чим особливий материк Антарктида. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Задачі на швидкість діалог.
Мета: вивчити особливості природи Антарктиди; формувати обчислювальні навички; розвивати мовлення школярів; удосконалювати уміння налагоджувати взаємодію під час роботи в парах;
Розвивати вміння здобувати необхідну інформацію.
Всі почули ви дзвінок
А улюблений урок.
Щоб робота в нас кипіла
Працювати будем швидко
дружно
вміло
Ранкове коло (Доторкніться до плеча товариша і зробіть побажання на урок)
Знати: як можна здійснити мандрівку на Південний полюс планети.
Уміти: працювати з літературою, картою та в групах. Розв’язувати задачі на швидкість, обчислювати вирази, знаходити необхідну інформацію, узагальнювати, вести діалог.
Вам я, діти, нагадаю:
Два предмета поєднаєм.
Математика і природа
Завжди будуть вам в пригоді.
Під час виконання завдань за правильні відповіді ви відкриватимете рядки візитної карти Антарктиди. А в кінці уроку прочитаємо візитну карту і подумаємо чи достатньо ми вивчили цей материк.
1). Мозковий штурм
а) На двобій викликаю:
Вірите ви в те, що:
Відкрити 1
2) Гра « Я знаю»
Відкрити 2
3) Тести
1. Який материк найменший і найсухіший?
а) Євразія
б) Африка
в) Австралія
2. Чи більша площею Антарктида за Австралію, якщо її площа 14110 км2, а площа Австралії 8510 км2?
а) більша
б) менша
в) одинакова
3. На скільки км2 площа Австралії менша за площу Антарктиди
а) на 600 км2
б) на 32620 км2
в) на 5600 км2
Взаємоперевірка: 1в, 2а, 3в
Відкрити 3
4) Робота з картою
- Показати на карті материк Австралію.
- Які океани омивають Австралію.
Відкрити 4
Відкрити 5
Наступне завдання – прочитати закодоване слово, за картками- кодами. Всі учні виходять до дошки і обчислюють приклади:
53-3+7=
98765/5=
49023/9=
162432/8=
60006/3=
125168/4=
563528/7=
Відкрити 6
Розмістіть результати обчислення в порядку зростання
57 5447 19753 2002 20304 31292 80504
Отримайте, будь ласка, картки – коди і підпишіть потрібну букву та прочитайте слово ( Арктика. 57-А, 5447 – р, 19753-к, 20002 – т, 20304 – и, 31292-к, 80504 – а)
Відкрити 7
Візитна картка Антарктиди:
Все навкруги із льоду (Антарктида)
Льдины в Антарктиде замела пурга
Там одни пингвины прежде жили
Лениво охраняя свои снега»
Діалог.
Відходить . Зустрічається з іншим учнем.
Тож відправляємось на ……( фізкультхвилинка «летомо»)
Підготувати нові відкриття користуючись літературою. ( Пінгвіни – підручник с.124, Тюлені – методичка с. 173)
Презентація.
4.Закріплення вивченого матеріалу.
1. Гра «Значить»
- Якщо Антарктиді дуже суворий клімат, значить лід….(дуже товстий, за 2 год)
- Якщо пінгвіни живляться рибою, значить, вони….(добре плавають)
- Якщо в Антарктиді «дуже холодно» і не росте рослинність, значить…(люди довго не живуть)
- Антарктида повністю не вивчена, значить там працюють……( наукові станції)
4. Підбиття підсумків. Рефлексія.
- Чи збулись ваші побажання?
- У вас у кожного три сердечка - оранжеве, жовте, синє. Підніміть вгору одне з них.
Оранжеве – якщо я задоволений своєю роботою
Синє – не задоволений
Жовте – на серединку
Робота з підручником, стор. 122-124 матеріал до проєкту