План конспект уроку «Математики» 1 клас
Тема. Число і цифра 7. Порівняння чисел у межах 7. Написання цифри 7.
Мета. Формувати у дітей поняття поняття про число і цифру ; учити співвідносити число предметів і цифру 7; ознайомити учнів із способом утворення числа 7, з місцем числа 7 у натуральному ряді; учити писати цифру 7; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу, порівняння. Виховувати інтерес до математики.
Хід заняття
Ӏ Вступна частина
1.Організація класу
Пролунав дзвінок
Ми розпочинаємо наш урок
Допитливі в класі діти
Про все хочуть знати на світі.
2. Гра «Математичний м’яч»
Усний рахунок ( додавання та віднімання в межах 6).
3. Хвилинка каліграфії
Написання рядка цифри 6 у зошиті.
4. Мотивація навчальної діяльності
Число 7 магічне. Воно гармоніює з природою та являє собою 7 кольорів веселки, 7 планет, 7 днів тижня, 7 чудес світу. Часто зустрічається у прислів’ях та приказках. У народі кажуть «Семеро одного не чекають. У нього сім п’ятниць на тижні. У березні сім погод надворі».
(«Сім мандрівок Синдбада», «Сім з одного стручка», «Коза та семеро козенят», «Білосніжка і семеро гномів»).
5. Повідомлення теми і мети уроку
ӀӀ Основна частина
Повторення розташування чисел у числовому ряді ( числова стрічка).
Гра на засвоєння складу числа 7.
а) цифра 7 складається з трьох елементів: хвилястої горизонтальної лінії, довгої прямої похилої лінії та короткої горизонтальної лінії.
- Починаємо писати трохи нижче середини верхньої сторони клітинки хвилясту горизонтальну лінію праворуч до вехнього правого куточка клітинки. Потім , не відриваючи руки пишемо довгу пряму похилу лінію до середини нижньої лінії клітинки. Посередині другого елемента проводиться коротка горизонтальна лінія.
б) письмо на «екранах».
в) письмо в повітрі .
г) написання цифри 7 в зошитах.
Взаємоперевірка правильності написання цифри 7 у парах , учні обмінюються зошитами.
ӀӀӀ Заключна частина
А ще в кінці уроку , за допомогою цеглинок Лего та казкового світлофора, оцінюють свою роботу на уроці.
Червоний - було важко
Жовтий – ще потребую допомоги
Зелений - все зрозуміло.