Урок " Число і цифра 7. Порівняння чисел у межах 7. Написання цифри 7.

Про матеріал
Урок з математики для учнів 1 класу на вивчення числа та цифри 7. Матеріал підібраний , щоб дати зрозуміти дітям в яких випадках ми використоауємо число та цифру, вивчити послідовність чисел у межах 7, можливість закріпити склад числа 7 та навчити писати її.
Перегляд файлу

           План конспект уроку «Математики»  1 клас

Тема. Число і цифра 7. Порівняння чисел у межах 7. Написання цифри 7.

Мета. Формувати у дітей поняття поняття про число і цифру ; учити співвідносити число предметів і цифру 7; ознайомити учнів із способом утворення числа 7, з місцем числа 7  у натуральному ряді; учити писати цифру 7; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу, порівняння. Виховувати інтерес до математики.

                                   Хід заняття

                                 Ӏ Вступна частина

1.Організація класу

                                 Пролунав дзвінок

                                 Ми розпочинаємо наш урок

                                 Допитливі в класі діти

                                 Про все хочуть знати на світі.

2. Гра «Математичний  м’яч»

Усний рахунок ( додавання та віднімання в межах 6).

3. Хвилинка каліграфії

Написання рядка цифри 6 у зошиті.

4. Мотивація навчальної діяльності

Число 7 магічне. Воно гармоніює з природою та являє собою 7 кольорів веселки, 7 планет, 7 днів тижня, 7 чудес світу. Часто зустрічається у прислів’ях та приказках. У народі кажуть «Семеро одного не чекають. У нього сім п’ятниць на тижні. У березні сім погод надворі».

  •          А ще число 7 часто зустрічається у казках.
  •          Пригадайте , які ви знаєте казки з числом 7?

(«Сім мандрівок Синдбада», «Сім з одного стручка», «Коза та семеро козенят», «Білосніжка і семеро гномів»).

5. Повідомлення теми і мети уроку

                                  ӀӀ Основна частина

  1. Робота в парах

Повторення розташування чисел у числовому ряді ( числова стрічка).

  1. Робота вгрупах. Гра «Засели будиночки»

Гра на засвоєння складу числа 7.

  1. Фізкультхвилинка для очей
  2. Ознайомлення з числом та цифрою 7.
  1.    Робота за підручником с. 45
  2.    Ознайомлення зі способом утворення числа 7.
  •          Скільки бджілок є? (6)
  •          Скільки підлетіло? (1)
  •          Скільки стало ? (7)
  •          Як утворилося число 7? (6 + 1 буде 7)
  1.    Написання цифри 7.

а)  цифра 7 складається з трьох елементів: хвилястої  горизонтальної лінії, довгої прямої похилої лінії та короткої горизонтальної лінії.

 - Починаємо писати трохи нижче середини верхньої сторони клітинки хвилясту горизонтальну лінію праворуч до вехнього правого куточка клітинки. Потім , не відриваючи руки пишемо довгу пряму похилу лінію до середини нижньої лінії клітинки. Посередині другого елемента проводиться коротка горизонтальна лінія.

б) письмо на «екранах».

в) письмо в повітрі .

г) написання цифри 7 в зошитах.

Взаємоперевірка правильності написання цифри 7 у парах , учні обмінюються зошитами.

                               ӀӀӀ Заключна  частина

  1. Рефлексія .
  •          Про що дізналися на уроці?
  •          Що навчилися робити?
  •          Що найбільше сподобалося?

А ще в кінці уроку , за допомогою цеглинок Лего  та казкового світлофора, оцінюють свою роботу на уроці.

Червоний  - було важко

Жовтий – ще потребую допомоги

Зелений  - все зрозуміло.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 жовтня
Переглядів
120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку