Урок "Числові ти буквенні вирази"

Про матеріал
засвоїти означення числового та буквенного виразу ;навчитись розпізнавати числові і буквені вирази, читати їх; удосконалити вміння знаходити значення числових виразів та значення буквенних виразів залежно від значення букви.Виховувати працелюбність, дисципліну,
Перегляд файлу

Тема: Числові і буквені вирази. Формули.

Мета: засвоїти означення числового та буквенного виразу ;навчитись розпізнавати числові і буквені вирази, читати їх; удосконалити вміння знаходити значення  числових виразів та значення буквенних виразів  залежно від значення букви.Виховувати працелюбність, дисципліну, ініціативність.

Тип уроку: Засвоєння нового матеріалу.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань

Усні вправи

1.Обчисліть: 1)15+25; 2)35–17; 3)16 · 3;4)48:3; 5)85+(15+17);

6)85–(15+13); 7)(47+17)–17; 8)(47+17)–17; 9

2.Укажіть порядок дій у виразах:

17*5+45:15;  (45+35):4; 42- 49:7

3. Прочитати за допомогою слів «сума», «різниця», «добуток», «частка»:

23+13 ;112-55; 12 *5; 60:12

II. Формування нових знань

Визначити ,що спільного і що відмінного у двох виразах

5*4+6*12

Х*4 +у *12

Числовий вираз- вираз, який складається з чисел, знаків дій та дужок.

Буквенний вираз- вираз який містить букви, числа, знаки дій та дужки.

 

Значенням числового виразу є число і тільки одне.

5*4+6*12=92-значення даного виразу.

Числовий вираз не має значення, якщо є ділення на нуль.56 :(45-45)

Значенням буквенного виразу є безліч чисел. Залежить значення буквенного виразу від значення букви.

Х*4 +у *12 =?

Якщо х=2, а у=5 ,то 2*4+5*12=68

Якщо х=5, а у= 10, то 5*4+10*12=140.

Сформувати поняття формули. Навести приклади формул з означенням невідомих.

Формула- це правило для обчислення деяких величин, записане за допомогою різних математичних знаків.Навести приклади різних формул

 

III. Закріплення знань, засвоєння вмінь

Усні вправи:

1.Визначити числові вирази, буквенні і формули:

78-9;  67*в; s=v*t; 45-81:3; Р=4а; 90*(56+х) ?

2. Прочитайте вирази: 15 + а; 111 + 88; 13 –у; 15 · х; 2 : с; 11 – 11; 90– 9; ху.

Письмові вправи

1.Заповнити таблицю:

 

а+в

в-а

ав

а=9; в=11

 

 

 

а= 100; в=151

 

 

 

 

2.Знайти значення виразу:

456+ х, якщо х=79;

714:у, якщо у=7;

(78-с):р, якщо с=18, р=5

3.Обчислити за формулою S=v·t

1.S, якщо v=70 км/год,t=5 год;

 2.V? якщо s=100 км, t=2год;

3.t? якщо s=200км,v=40км/год.

ІV .Робота з підручником.

V. Підсумок уроку. Рефлексія.Продовж речення

  • сьогодні я дізнався…
  • найбільше мені запам’яталось…
  • найбільше мені сподобалось…
  • я хочу похвалити себе за…

VІ. Домашнє завдання

Прочитати §, вивчити правила. Виконати вправи за підручником.

 

 

 

docx
Додано
22 жовтня 2020
Переглядів
2758
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку