Середнє арифметичне чисел. Презентація

Про матеріал
Даний матеріал може бути використаний при формуванні учнями умінь та навиків при вивченні даної теми.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Черкаси, СШ № 28, Леонова Валентина Леонтіївна5 клас. Середнє арифметичнечисел Урок № 5

Номер слайду 2

Сьогодні на уроці:

Номер слайду 3

Перетворіть у десятковий дріб та виконайте дії. А) 12,3 : 34= 1. 34= 3:4=0,752.12,3: 0,75=1230:75=16,416,4 

Номер слайду 4

Перетворіть у десятковий дріб та виконайте дії. А) Б) 720 + 0,02 =1. 7:20=0,35 2. 0,35 + 0,02 = 0,370,37 

Номер слайду 5

Перетворіть у десятковий дріб та виконайте дії. Виконайте самостійно: В) 14 : 0,5 Г) 3,9 + 38 В) 14 : 0,5 = (1 : 4) : 0,5 = 0,25 : 0,5 = 2,5 : 5 = 0,5 Г) 3,9 + 38 = 3,9 + 3:8 = 3,9 + 0,375 = 4,275 

Номер слайду 6

Поїзд їхав 2 год зі швидкістю 66км/год , 6 год зі швидкістю 50,2км/год . Знайдіть середню швидкість поїзда на всьому шляху, який він подолав за увесь час. Розв’язання: 1. 66*2=132( км)- проїхав поїзд зі швидкістю 64 км/год;2.50,2*6=301,2(км)– проїхав поїзд зі швидкістю 53,2( км/год);3 .2+6=8( год)- загальний час руху;4. 132+301,2=433,2( км) – увесь шлях руху;5. 433,2:8=54,15(км)- середня швидкість;Відповідь:54,15км.{0505 E3 EF-67 EA-436 B-97 B2-0124 C06 EBD24}Vt. SI66 км/год2 год? км II50,2 км/год6 год? км

Номер слайду 7

Поїзд ішов 2 год зі швидкістю 85км/год, 3 год зі швидкістю 82км/год і 2 год зі швидкістю 72км/год. Знайдіть середню швидкість поїзда на всьому шляху, який він подолав за увесь час. Розв’язання 1) 85 · 2 = 170 (км) -проїхав поїзд зі швидкістю 85 км/год;2) 82 · 3 = 246 (км)- проїхав поїзд зі швидкістю 82 км/год;3) 72 · 2 = 144 (км) –проїхав поїзд зі швидкістю 72 км/год;4) 170 + 246 + 144 = 560 (км)-увесь шлях руху;5) 2 + 3 + 2 = 7 (год); )- загальний час руху;6) 560 : 7 = 80 (км/год) – середня швидкість. Відповідь: 80 км/год.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Vt. SI85км/год 2 год ? км II82км/год 3 год ? км III72км/год 2 год ? км

Номер слайду 8

Господарство на площі 150 га зібрало по 32,7 ц пшениці з одного га, а на площі 97 га – по 35,8 ц. Яка середня урожайність з 1 га в цьому господарстві?Розв'язання:1) 32,7 · 150 = 4905 (ц) – зібрали з 150 га.2) 35,8 · 97 = 3472,6 (ц) – зібрали з 97 га.3) 150 + 97 = 247(га) – площа під пшеницею. 4) 4905 + 3472,6 = 8377,6 (ц) – зібрали з площі 247 га 5) 8377,6 : 247 ≈ 33,9 (ц) – середня урожайність з 1га Відповідь: ≈ 33,9 ц . 

Номер слайду 9

Середній вік де’вяти членів команди становить 19 років. Після травми одного з них, середній вік членів команди, що залишилися, став дорівнювати 20 років. Скільки років члена команди , який залишив змагання?Розв’язання. Якщо середній вік дев’яти - дорівнював 19 роки, то загальний вік усіх – 19*9=171 рік. Після травмування одного з членів команди, у ній залишилося 8 , середній вік став – 20 рoків, а загальний 20*8=160. Отже, вік вилученого дорівнював би різниці: 171-160=11 роки. Відповідь: 11

Номер слайду 10

Задано 30 чисел. Контрольну роботу з математики написали: на 12 балів – 6 учнів, на 11 балів – 4 учні, на 10 балів 2 – учні, на 9 балів -4 учні, на 8 балів -6 учнів, на 7 балів – 3 учні, на 6 балів -3 учні, на 5 балів -2 учні. Обчисліть середній бал успішності учнів . Сума усіх значень буде знайдена із врахуванням кількості кожного значення числа: 6*12+4*11+2*10+4*9+6*8+3*7+3*6+2*5=… . Лише це значення ми повинні ділити на кількість учнів 30. Маємо:  (6*12+4*11+2*10+4*9+6*8+3*7+3*6+2*5):30=( 72+44+20+36+48+21+18+10):30=8,9666…=9 Відповідь: 8,97 =9

Номер слайду 11

Задано 25 чисел. Серед них число 9 повторюється 12 разів, число 8 – 9 разів, число 15 – 4 рази. Обчисліть середнє арифметичне чих чисел. Сума усіх значень буде знайдена із врахуванням кількості кожного значення числа: 9*12+8*9+15*4. Лише це значення ми повинні ділити на суму показників 25. Маємо: ( 9*12+8*9+15*4)/25=9, 6 Відповідь: 9,6

Номер слайду 12

Знайти середнє арифметичне результатів змагання:8, 9, 9, 10, 10, 10, 10, 11, 12, 12,12, 12, 12, 13, 13, 14, 14, 14, 14, 15{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}N89101112131415 V12415241

Номер слайду 13

Знайти середнє значення чисел:14, 9, 10, 12, 14, 12, 10, 11, 12, 8,13, 14, 10, 9, 13, 15, 12, 10, 12, 141. Середнє значення: 8,9,9,10,10,10,10,11,12,12,12,12,12,13,13,14,14,14,14,15{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}N89101112131415 V12415241 𝑥=8 +9∙2+10∙4+11∙1+12∙5+13∙2+14∙4+1520==8 +18+40+11+60+26+56+1520=23420=11,7 

Номер слайду 14

{ED083 AE6-46 FA-4 A59-8 FB0-9 F97 EB10719 F}Крамниця АВСЦіна товару (варіанта х), грн. х1 = 3 х2 = 4 х3 = 3,6 Кількість товару (частота nі), кг n1 = 350n2 = 240n3 = 360 Отже, середня ціна реалізованого товару буде такою:

Номер слайду 15

№1 Дано числа : 6, 9, 8, 7, 5, 4, 4, 32, 9, 8, 4, 1. Знайти середнє арифметичне чисел.№2 Дано числа : 13, 12, 12, 13, 17, 1, 18, 18, 11, 18. Знайти середнє арифметичне чисел№1. 8,08№2. 14,7

Номер слайду 16

Виконання завдань в групах:1 група: Дано вибірку 6, 9, 8, 7, 5, 4, 4, 32, 9, 8, 4, 1. Знайти моду, медіану і середнє значення вибірки. Побудувати гістограму. (Відповідь: мода – 4, медіана – (6+7)/2=6,5; середнє значення – 8,08).2 група: Дано вибірку 13, 12, 12, 13, 17, 1, 18, 18, 11, 18. Знайти моду, медіану і середнє значення вибірки. Побудувати гістограму. (Відповідь: мода – 18, медіана – 14, середнє значення – 14,7).3 група: Дано вибірку 14, 16, 13, 17, 14, 14, 18, 17, 17, 19, 14. Знайти моду, медіану і середнє значення вибірки. Побудувати гістограму. (Відповідь: мода – 14, медіана – 16, середнє значення – 15,7).

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
22 жовтня 2020
Переглядів
1210
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку