Урок "Члени родини. Дідусь, бабуся. Родинне дерево"

Про матеріал
розробка уроку формування предметних компетенцій шляхом впровадження принципу динамізму
Перегляд файлу

 

Учитель Курган О. В.

Урок №

Члени родини. Дідусь  бабуся. Родинне дерево

Очікувані результати: У  кінці  уроку  учні  можуть  назвати  членів  сім’ї,  використати структуру  I have got..,  his/her  name is/

Мета:

формувати в учнів ключові компетентності:

вміння вчитися: вчити школярів організовувати свою навчальну діяльність;

загальнокультурну: використовувати набуті знання, вчити зв’язно висловлюватися;

інформаційно-комунікативну: навчати учнів аналізувати потрібну інформацію;

соціальну: продуктивно співпрацювати в парі, підтримувати взаємини з іншими;

здоров`язбережувальну:  дбайливо ставитися до свого здоров`я.

Формувати в учнів предметні компетентності:

     навчальна: ввести слова grandmother,  grandfather, повторити та активізувати лексику теми; повторити  цифри від 1 до  10, навчати працювати самостійно;

 розвивальна: розвивати компетентність спілкування іноземною мовою; діалогічне та  монологічне мовлення, самостійність та уважність у виконанні практичних завдань;

 виховна: виховувати повагу та любов до батьків, та рідних людей, бажання вчитися та здобувати нові знання, бути завжди активними.

Методи: бесіда, пояснення, індивідуальна та самостійна робота, ІКТ, пояснювально-ілюстративний метод, «луна», ігрова діяльність, фонетична зарядка, «асоціативний кущ», «незакінчене речення», пошуковий метод,

Обладнання: презентація, відеоролик , малюнки, картки для індивідуальної, картки

Procedure

І. Організаційний момент. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

 1. Організація учнів

 2. Привітання

 T: Good afternoon, children!

 Ps: Good afternoon, teachers!

 3. Повідомлення теми та мети заняття. Мотивація

 T: Today is unusual lesson. The topic of the lesson is “My family tree”.  Today we’ll speak about your families, we’ll remember such words as a mother, a father, a sister, a brother, a grandfather and grandmother and will speak about them and make your family tree, and do many interesting exercise .

 4. Уведення в іншомовну атмосферу

Фонетична зарядка

1)One,  two,  Three,

 Let  me  see

Who like  coffee?  Who like tea?

2)Lets count

3)Do sums

[ð] - ? Що це за такий цікавий звук? Зараз ми дізнаємося. Коли зустрічаються дві літери Th, то вони утворюють такий цікавий звук [ð]

А чи знаєте ви слова із цим звуком?

Знаєте.

Повторюємо за мною: mother, father, brother, this

Ось ці слова, які вам відомі сьогодні стали нам в пригоді.

T: Well, thank you.

ІІ. Основна частина заняття

 5. Презентація  лексики теми

«Асоціативний кущ»

 

 

 

 

 

Т: Назвіть хто у вас асоціюється із словом «Family. Cім’я»

 grandmother and grandfaher.

 

6. Пошукове завдання

Учні перекладають слова

Grandfather

 

Grandmother

 

Mother

 

Father

 

Sister

 

Brother

 

Family

 

Friend

 

 7. Загадки (слайди)

 

8. Розвиток навичок аудіювання

Робота  з  підручником

С.36

9. Фізкультхвилинка

10. Розвиток навичок говоріння

 Незакінчене речення

Учитель кидає м’ячик і каже початок речення. Для кого потрапляє м’яч, той продовжує речення і повертає м’яч для вчителя.

  1. My mother name is…
  2. My father name is …
  3. My brother name is …
  4. My sister name is …
  5. My grandmother name is …
  6. My grandfather name is…

 And now tell me how your mother is and how your father is.

The children repite a poem.

How is your mother?

She is fine, thanks.

How is your father?

He is fine, thanks.

And how are you?

I’m fine, too. Thank you.

11. Розвиток навичок письма.

Повторення літер

Game «Знайди своє місце»

Учитель роздає учням картки з літерами. Учням потрібно написати маленькі  літери, розставити  за  алфавітом

D

 

 

A

 

 

C

 

 

B

 

 

 

 Самостійна робота учнів

Прописи

Закріплення лексичних навичок

Т. - Do you like your mother? What words do you know to tell about your mother?

 My mummy is kind, pretty and clever.

13. Закріплення лексики. Game “Who is it?”

Дві команди

На дошці прикріплені слова «mother, father, sister, brother, grandmothe, grandfaher», учням роздані картинки.

Учням потрібно утворити відповідність, прикріпивши відповідну картинку до підпису на дошці.

 

ІІІ Заключна частина заняття

15. Підведення підсумків заняття

Створення родинного дерева «Family tree» 

Т: Your work at the lesson was very good.

    You are very active.

    Pupils, did you like our lesson?

   Was it interesting (difficult) for you?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 грудня 2020
Переглядів
788
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку