10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

Узагальнюючий урок з теми:"Family.Родина."

Про матеріал
Це розробка уроку для учнів 1 класу на тему:Family.Родина за підручником Т.Будна "English 1 " з використанням новітніх інтерактивних технологій:відео-пісень,відео-презентацій на краще засвоєння лексичних одиниць з теми.
Перегляд файлу

Дата: 19.12.2018 р.         Class 1A

Тип уроку:  Узагальнюючий урок засвоєння знань.

Тема: Family. Родина.

Мета:

І. Повторити, закріпити та активізувати знання лексики. Ввести нові Л.О. з теми Family. Родина. Ознайомити з присвійними займенниками my,his, her. Практикувати у вимові англійських звуків [u:], [w], [ð], [Ø]; формувати вміння складати монологічне висловлювання про свою сім’ю.

ІІ. Розвивати артикуляційний апарат з вивчення віршів “My family”, розвивати увагу, пам’ять, діалогічне мовлення один з одним.

ІІІ. Виховувати повагу до рідних, близьких. Формувати інтерес до вивчення англійської мови.

Обладнання:  ноутбук ,малюнки-картки з теми  Family. Родина, тематичні малюнки “Weather”, картки-звуки, картки-букви, вiдеозапис  пiсень “English singsing”, and “Super songs”.

Хід уроку:  (Procedure)

І. 1. Введення в іншомовну атмосферу. Preliminaries of the lesson.

Greeting. Привітання. Повідомлення теми і мети уроку.

Teacher: Red, yellow, green and blue!

        Hello, children! How are you?

       It`s o`k. Thank you.

     Red, yellow, green and blue!

        Hello, children! How are you?

       It`s o`k. Thank you.

Let`s sing a song “Hello” ( Діти виконують пісню з рухами)

 

  • Сьогодні на уроці ми з вами повторимо і закріпимо вивчені фрази та слова з теми Family. Ми вивчимо займенники: my, his, her, нові слова: aunt, uncle, son.Навчимося розповідати про свою родину, ставити запитання, давати на них відповіді.

2. Фонетична розминка

(Учитель демонструє і пояснює вимову англійських звуків. Для кращого розрізнення звуків і для попередньої підготовки до вивчення букв і фонетичної транскрипції можна показувати зображення звука на картці).

Teacher: Repeat after me:

[u:], [u:], [u:]   good, book,  moon

[w], [w], [w]   what, why, when

[ð], [ð], [ð]  this, that, mother

[Ø]; [Ø]; [Ø]  thin, thick, Maths

Teacher:  Намагайтеся ці звуки говорити так завжди, коли спілкуєтесь англійською мовою. 

 

 

3. Мовленнєва зарядка.Warming up.

а) Розповідь про погоду та пори року за малюнками:

T: What is the weather like today?

Look at the window, and say me. (Вчитель показує карточки – позначки про погоду: хмаринка –cloudy; дерево – windy: and etc.

P1: It`s cold and snowy

P2: It`s frosty

Teacher:  What seasons is it now? Look at the picture?

P: It`s winter.

T: What is your favourite season?

P: It`s spring.

T: -Look at the blackboard. Read the poem “Seasons” (Діти читають вірш кольоровими –картками з назвами пір року і кольорів за вчителем хором, а потім окремо)

             Poem “Seasons”

Spring is green.

Summer is nice.

Autumn is yellow

Winter is White.

Після цього вчитель пропонує дітям стати в коло під пісню “A circle Preschool Song disk” Super Simple Songs”. В колі діти співають пісню “What is your name?” і показують як вміють товаришувати. Вчитель в колі з учнями пропонує пограти в гру “This is my heart.” Вчитель показує червоне сердечко і пропонує передавати його, і задавати запитання: Hello, Olha!

       What is your name? (P1:My name is Olha.)

  Where are you from? (P1: I am from Ukraine.)

  How old are you? (P1: I am 6.)

  How are you? (It is fine.)

 Take my heart and give my heart to your neighbor.  (Візьми сердечко і передай його сусіду)

Після цього діти сідають на свої місця і співають пісню “One little finger” з  рухами.

ІІ. Основна частина уроку:

  1. Повторення та закріплення вивченого матеріалу .Today we continue to learn the theme: Family. Look at the picture and say:
  • Вчитель показує малюнки з теми “Family”   і запитує:

 Who is this? This is a mother.

Who is this? This is a father.

Who are they? These are father and sister.

А сьогодні ми вивчимо три слова: an aunt, an uncle, a  son та вивчимо вірш “My family”.

  1. Діти дивляться відео-пісню “This is my family”, ”English singsing”
  2. Повторення числівників 1-7, 1-10 (робота за підручником Т.Б. Будна «Англійська мова. English» підручник для першого класу закладів загальної середньої освіти (з аудіо супроводом.), Тернопіль 2018 р.
  3.  Фізхвилинка (Діти виконують в колі)

Walking, walking

Walking, walking

Hop! Hop! Hop!

Hop! Hop! Hop!

Running, running, running

Running, running, running

Now let`s stop!

Now let`s stop!

  1. Закріплення вивченого. Робота з підручником.
  • Open your books on page 30. Listen and repeat. Answer: Have you got a mother?
  • Look and say.
  • Listen and repeat.

Now we learn poem “My family”

 I have (got) my mother

 I have my father

    I have my sister

    I have my brother

Mother, father, sister, brother

Hands in hand with one another.

Повторення попередньо вивченого вірша page 30.

 One – a mother

 Two – a father

Three – a sister

Four - a brother

Five count with me

It`s my family.

Гра  “Funny ball” (Вчитель грає з дітьми м’ячем)

  1. Повторення вивчених літер алфавіту (Діти розминають  пальці під пісню “Father fingers”)

Робота в зошиті з друкованою основою.

  1. Написання літери        Cc     [k]

сі       к

cat     car

Пропишіть рядок великої літери С та маленької. (Діти розминають  пальці під пісню “Father fingers”)

  1. Діти після написання літер, виготовляють листівку на тему “Family”  і розфарбовують on page 31.
  2.  Показують родину “There little bears”

ІІІ. Заключна частина:

Підсумок уроку. Summary.

- Діти, що нового ви вивчили сьогодні на уроці? Що вам сподобалось?

- Розкажіть вдома батькам нові фрази. Зараз ми з вами заспіваємо пісню з рухами “If you happy clap your hands” (Super simple songs).

- The lesson is over. Thank you. Good-bye.

Діти прощаються з вчителем під пісню «Good-bye»    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фотозвіт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Лукаш Наталія
Додано
16 грудня 2020
Переглядів
186
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку