Урок "День народження Джей -Джея"

Про матеріал

Урок дозволяє продемонструвати дітям та їхнім батькам ріст навчальних досягнень протягом чотирьох місяців першого класу. Діти святкують день народження свого уявного друга, а у вигляді подарунків - грають в різні ігри, співають пісні, показують знання лексики.

Перегляд файлу

Чернівецька гімназія № 2

 

 

 

 

 

 

План демонстраційного уроку

в 1 класі на тему:

«Birthday  Party»

 

 

 

 

Розроблено вчителем англійської мови

 Чайковською Іриною Емануїлівною

 

 

 

 

 

 

 

 

                                    Чернівці, 2017

 

 

                       План уроку

Мета: закріпити знання дітей про шкільні  речі,    тварин,  кольори, алфавіт;  вдосконалювати вміння  дітей  сприймати  на  слух,  відповідати  на  запитання,  навички  вживання  лексичного  та  граматичного  матеріалу;  вчити  дітей  складати  слова;  розвивати  фонематичний  слух,  увагу, пам’ять,  монологічне  та  діалогічне  мовлення;  виховувати  бажання  вивчати  іноземну  мову,  інтерес  до  навчання, товариськість;  формувати  позитивні  риси  характеру  та  естетичні  смаки  дітей.

Обладнання: книга для учня «Get. Set Go»,  картки, англійський  алфавіт, музичні та відеозаписи, кульки.

                                                         Хід уроку:

    1. Початок  уроку.  Організаційний момент.

              Warm up

      Вірш: Good morning.

  1. Teacher: Good  morning  boys  and  girls.  How  are  you?

Pupils:  Good  morning ,  teacher! We  are  fine,  thank  you.

Song “ Hello! How  are  you?”

  1. Ознайомлення дітей та батьків з вивченим тематичним матеріалом за ІІ чверть. 

       2. Основна частина

   1.  Оголошення  теми  та  мети  уроку. Введення  в мовне середовище

   Teacher. I  am  very  glad  to  see  you ,  your  parents  and  our  guests. Today 

                 we’ll  speak  about  your  favourite  holiday.  We  are  going  to  discuss

                 the  topic  “Birthday  Party”. And  we’ll  revise  everything  that  we

                 have  learned. And  today  we  have  a  special  guest. Who   is  it?.

                 Yes,  you  are  right.  It  is  our  old  friend  JJ! Let’s  greet  him. Say

                 “Hello!” Today  is  his  birthday  and  he  wants  to  celebrate  it  with 

                  you.

      Song  Happy  birthday!”.  Учні  співають  пісню  та  одягають  святкові

          ковпачки.

      2. Удосконалення  мовленнєвих  і  граматичних  навичок  на  основі 

           вивченого  матеріалу.  Розвиток  навичок  говоріння.

        Teacher.  OK.  Lets  have  a  look!  There  are  many  presents  for  him.  We

                    need  to  help  him  to  open  them  and  do  some  tasks.

        Вчитель  дає  учням  подарунки  для  J-Jя. Учні  іх  відкривають і

        виконують  завдання.

 

               Box# 1.  “ Seasons  and  colours 

        Teacher.  What  season  is  it  now?

        Pupil.  It  is  winter.

        Teacher.  How  many  seasons  have  we  got?

        Pupil.  Four  seasons.

        Teacher.  Name  them,  please!

       Pupils. Winter,  spring,  summer  autumn.                                               

  1. Учні співають пісню «Little Snowflakes» та дивляться відео.
  2. Повторення пір року. Віршик:

Spring is green

Summer is bright

Autumn is yellow

                                                              Winter is white.

      Teacher.  Let’s revise the  names  of  the  colours.  Please  recite  the  poem 

             about  colours. 

                  1.  Красиве  авто  їде  вперед

                  Червоного  кольору

                   Англійською   RED

                 2.  Синє  небо  я  люблю

                      Воно  чудового  кольору   BLUE

                  3. А  біленький  буде  WHITE

                       Йде  сніжок 

                       All  day  and  night

                   4.  Колір    BLACK

                       Ну  зовсім чорний

                        Як  той грак, такий  моторний.

                    5.  Колір   YELLOW

                         Він  жовтенький

                         Як  лимончик  той  смачненький.

                      6.  А  ялиночка  маленька 

                           Носить  колір  зелененький,

                           Знаю  я  і  знає  він

                            Це  англійською  як?   GREEN!

                       7.  Grey,  grey  -  cіра  мишка

                              Не  чекай,  бо  схопить  кішка!

                        8.  Коричневе  листя  падає  dawn

                             Воно  не  зелене  вже

                             Кольору   BROWN

                        9.  А  яскравий  апельсин,

                              Що  в  руках  з’являється,

                             Його  колір  ти  вже знаєш

                             ORANGE   називається.

 

      Box # 2.  School  things”.

     Teacher. Thank  you  for  your  poem!  Let’s  look  at  the  next  present.

                 At  school  we  use  many  things. What  is  this?

      Pupil(s).  It  is  a  pen.  It  is  a  ruler….

      Учні  розглядають  картинки  і  називають  шкільні  предмети.

    Гра  « Is  it  a….?” 

 Хвилинка релаксації. Учні роблять рухи і вимовляють слова віршиків

Hands up

Hands down

Hands on your hips

One, two, three hop (3-4 р)

One, two, three. Stop.

 Make your right hand “Clap, clap, clap”

 Make your left hand “Clap, clap, clap”

Turn around one, two, three.

 This is easy, you can see.

 

   Box  # 3.  The  ABC”.

  1. Вчитель  демонструє  алфавіт  а  учні  називають  літери та слова  до них

Teacher .  Lets  play  a  game  A  is  for.”

2.ABC song (учні співають пісню).

Teacher.  Well  done!

 

Box # 4.  “ Animals”.

Teacher.  We  are  in  the  zoo.  Name  the  animals.

  1. Учні  називають  тварин.
  2.  Гра Yes/No (по темі «Тварини»)
  3. Повторення кольорів та розмірів (гра з м’ячиком)
  4. Учні  описують  картинки.

    Teacher. Be  attentive. And  now  you  have  got  a  picture.  Please

describe  these  animals. For  example: It  is  a  camel.  It’s  big.  It’s

brown. 

  1. Повторення назв свійських тварин.

 

  Box # 5. “ Numbers”

  1. Повторення рахунку від 1 до 10 і в зворотному порядку.
  2. Учні переглядають відео і співають пісню “Numbers”.
  3. Учням запропоновано порахувати домашніх тварин, що вони вивчили.
  4. Співають пісню “Old Macdonalds” і дивляться відео.

Зарядка релаксація з рухами:

One, two    Pick up sticks

Tie my shoe    Seven, eight

Three, four    Close the gate,

Open the door   Nine, ten 

Five, six,     Begin again.

3.Сюрпризний  момент.

       Box # 6.  Balloons”

       Teacher. Oh, it  is  a  present  for  you.  Today  you  worked  very  good.

       And  this  surprise  is  for  you.

           Song  “Balloons”.  Учні  співають та  отримують  повітряні  кульки.

          3. Заключна частина уроку

Підведення підсумків уроку.

Teacher.  J-J  is  very  glad  that  he spends  his  birthday  with  you. He thanks

you  for  your  lesson.  He knows  that  it  is  not  difficult  to  study  at  school

and  it’s  very  interesting.  But  it  is  time  to  go  home  for  him .

docx
Додано
21 грудня 2018
Переглядів
705
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку