Мета :Повторити й активізувати лексико-мовний аспект теми. Формувати лексико-граматичні навички. Ознайомити учнів с новими ЛО(turtle,balloon) закріпити їх уживання в усному мовленні. Продовжувати формувати навички правильної вимови звуків англійської мови, розвивати вміння монологічного мовлення. Розвивати уважність,спостережливість.
Обладанання:Підручник,картки для вивчення ЛО,кольорові олівці,клей.
Тип уроку : комбінований
Тема: Десять кольорів.
.
Мета :Повторити й активізувати лексико-мовний аспект теми. Формувати лексико-граматичні навички. Ознайомити учнів с новими ЛО(turtle,balloon) закріпити їх уживання в усному мовленні. Продовжувати формувати навички правильної вимови звуків англійської мови, розвивати вміння монологічного мовлення. Розвивати уважність,спостережливість.
Обладанання:Підручник,картки для вивчення ЛО,кольорові олівці,клей.
Тип уроку : комбінований
Хід уроку:
I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1.Greeting
- Time to make a circle. Let’s sing a song. «Hello!How are you?»
2.Aim.Pronunciation.
-Children,today we have an unusual lesson .Сьогодні ми з вами вирушаємо до чарівної країни Rainbow. Що це за країна? Але спочатку давайте цю країну собі уявимо. (Музичний фон «Ліс»).We are in our country.
Країна Rainbow знаходиться у яскравому чарівному лісі, в якому живуть щасливі тварини:
Десь песики ричать r-r-r, у небі гуси g-g-g, зайчик навколо ялинки стрибає n-n-n,ведмежатко сидить на пеньку та співає l-l-l, барабанить по дереву дятел d-d-d, пробігає їжачок p-p-p,f-f-f. Раптом почав накрапати дощ t-t-t.І Дощ змив усі яскраві кольори цієї країни. Все стало білим-білим.
3.Warming up
Ми повинні допомогти повернути усі кольори ,для цього нам потрібно виконати завдання. Now I want you to guess the riddles about colours, listen to me very attentively.
- Вірте правда, that is true, блакитний колір буде –blue.
- Загубився десь мій кед, мій червоний кед – це red.
- Це – зелений апельсин, він зелений, просто – green.
- Дуже чорний пес наш Джек, чорний буде точно – black.
- Жовта качка каже: «Hello!», жовтий, жовте буде – yellow.
- Дуже білий кіт наш Кайт, англійською це буде –white.
- Коричневу сукню купила ця фрау, ми знаєм напевно, коричневе це – brown.
II. Основна частина уроку
1.Vocabulary Revision and Practice.
- I have got a magic stick.Як ви гадаєте для чого вона мені?Look at the board. It is a turtle.Вона також мешкає у цьому лісі.А не здається вам цей малюнок дивним?It doesn’t have colours.Будемо чаклувати?
2. Physical Activity. 1,2,3,4.5!
3.Гра «What number is missing?»
4. Гра «Yes/No!».(colours)
T: Is it red?
Ps: No, it isn’t.
5. «Чарівне дерево бажань». Дітки, а чи помітили ви, що в класі виросло дерево? Це – чарівне дерево бажань, на ньому-багато різнокольорових квіток . Є повір’я, що якщо посадити на кольорову квітку метелика і загадати бажання, то воно обов’язково збудеться. Хочете загадати бажання? Тоді оберіть метелика, назвіть колір англійською і посадіть на квіточку.
Молодці! Ваші побажання обов’язково збудуться!
6.Speaking.Робота з картками.Структура Number 1 is red.
7.Робота в парах.Чант.
Впр.2 стор.28
Number one is…,number 2 is…
8. Виготовлення і розмальовування черепашки.
ІІІ. Заключна частина уроку
1.Feedback
Робота з плакатом. Did we listen?
Did we speak?
Did we play games?
Did we sing/listen to music?
Did we draw/colour?
Did we work in pairs/in groups?
Was the lesson great/good/not so good/terrible?
2. Saying Goodbye
Goodbye, children!