Урок з англійської мови НУШ на тему :"Кольори"

Про матеріал

Мета :Повторити й активізувати лексико-мовний аспект теми. Формувати лексико-граматичні навички. Ознайомити учнів с новими ЛО(turtle,balloon) закріпити їх уживання в усному мовленні. Продовжувати формувати навички правильної вимови звуків англійської мови, розвивати вміння монологічного мовлення. Розвивати уважність,спостережливість.

Обладанання:Підручник,картки для вивчення ЛО,кольорові олівці,клей.

Тип уроку : комбінований

Перегляд файлу

Тема: Десять  кольорів.

.

Мета :Повторити  й  активізувати лексико-мовний  аспект  теми. Формувати лексико-граматичні навички. Ознайомити  учнів с новими  ЛО(turtle,balloon) закріпити  їх уживання в усному  мовленні. Продовжувати  формувати навички  правильної вимови звуків англійської мови, розвивати  вміння  монологічного  мовлення. Розвивати  уважність,спостережливість.

Обладанання:Підручник,картки  для  вивчення  ЛО,кольорові олівці,клей.

Тип  уроку : комбінований

Хід  уроку:

I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1.Greeting

- Time to make  a circle. Let’s sing a song. «Hello!How are you

2.Aim.Pronunciation.

-Children,today we have an  unusual lesson .Сьогодні  ми з вами  вирушаємо до чарівної країни Rainbow. Що це за країна? Але  спочатку давайте цю країну    собі уявимо. (Музичний  фон «Ліс»).We  are in our  country.

Країна  Rainbow знаходиться   у  яскравому  чарівному  лісі, в якому живуть щасливі  тварини:

 Десь  песики  ричать  r-r-r, у  небі  гуси  g-g-g, зайчик  навколо ялинки  стрибає n-n-n,ведмежатко сидить на  пеньку та  співає  l-l-l,  барабанить  по дереву дятел    d-d-d,  пробігає їжачок p-p-p,f-f-f.  Раптом почав накрапати  дощ t-t-t.І Дощ  змив  усі яскраві  кольори цієї країни. Все  стало білим-білим.

3.Warming up

Ми  повинні допомогти повернути  усі  кольори ,для  цього нам  потрібно виконати  завдання. Now I want you to guess the riddles about colours, listen to me very attentively.


- Вірте правда, that is true, блакитний колір буде –blue.

- Загубився десь мій кед, мій червоний кед – це red.

- Це – зелений апельсин, він зелений, просто – green.

- Дуже чорний пес наш Джек, чорний буде точно – black.

- Жовта качка каже: «Hello!», жовтий, жовте буде – yellow.

- Дуже білий кіт наш Кайт, англійською це  буде –white.

- Коричневу сукню купила ця фрау, ми знаєм напевно, коричневе це – brown.


II. Основна частина уроку

1.Vocabulary Revision and Practice.

- I have got  a magic stick.Як  ви гадаєте для  чого  вона  мені?Look at  the board. It  is a turtle.Вона  також мешкає у цьому  лісі.А не здається  вам цей  малюнок дивним?It doesnt have  colours.Будемо  чаклувати?

2. Physical Activity. 1,2,3,4.5!

3.Гра «What number is missing

4.  Гра «Yes/No!».(colours)

T: Is it red?

Ps: No, it isn’t.

5. «Чарівне дерево бажань».  Дітки, а чи помітили ви, що в класі виросло дерево? Це – чарівне дерево бажань, на ньому-багато різнокольорових квіток . Є повір’я, що якщо посадити на кольорову квітку метелика і загадати бажання, то воно обов’язково збудеться. Хочете загадати бажання? Тоді оберіть метелика, назвіть  колір англійською і посадіть   на квіточку.

Молодці! Ваші побажання обов’язково збудуться!

6.Speaking.Робота з картками.Структура Number 1 is red.

7.Робота в  парах.Чант.

Впр.2 стор.28

Number one  is…,number 2 is…

8. Виготовлення і  розмальовування черепашки.

ІІІ. Заключна частина уроку

1.Feedback

Робота з плакатом. Did we listen?

Did we speak?

Did we play games?

Did we sing/listen to music?

Did we draw/colour?

Did we work in pairs/in groups?

Was the lesson great/good/not so good/terrible?

2. Saying Goodbye

  • T: Stand up, please! Our lesson is over. I`m very satisfied with your work.

 Goodbye, children!

 

 

 

docx
Додано
21 грудня 2018
Переглядів
1416
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку