Урок "Діагностична контрольна робота"

Про матеріал

У розробці використано різноманітні цікаві прийоми критичного мислення. Дігностична контрольна робота проводиться з метою перевірки знань учнів. Матеріали можна використовувати при підготовці уроків хімії у інших класах.

Перегляд файлу

Урок № 3

Тема : Діагностична контрольна робота

Мета: Формування ключових компетентностей:

-саморозвитку й самоосвіти-уміння розв’язувати задачі;

-соціальної-вчити дітей, спираючись на отримані знання, самостійно працювати. Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

інноваційність; екологічна компетентність; інформаційно-

комунікаційна компетентність, соціальні компетентності, культурна

компетентність; підприємливість та фінансова грамотність.

розвивати вміння користуватись хімічними формулами для

позначення складу речовини ; виховувати культуру хімічної мови.

Формування предметних компетентностей:

-повторити основні поняття хімії, вивчені в 7 класі: речовина, матеріал, суміші, атом, молекула, хімічний елемент, прості та складні речовини, хімічна формула, індекс, коефіцієнт, валентність, фізичні та хімічні явища, хіміча реакція, реакція сполучення і розкладу;виховувати інтерес до вивчення хімії.

розвивати вміння користуватись хімічними формулами для

позначення складу речовини ; виховувати культуру хімічної мови.

 

                                                   Хід уроку

І.Організація класу.

«Я вітаю» 
«Я вітаю тих, хто…» (… має хороший настрій; добре виспався; хоче працювати; виконав домашнє завдання; в доброму гуморі; хотів би дізнатися щось нове; хоче спілкуватися… тощо). Після кожної фрази учні, які вважають, що фраза стосується їх, підводяться. Учитель та  учні  аплодують. 

ІІ. Фаза актуалізації .

 

1.«Інструктаж щодо виконання контрольної роботи»

ІІІ.Фаза консолiдацiї

 

1.Контроль знань

 

- перевірк знань учнів

-зошити для контрольних робіт, ручки, калькулятори, періодична система

 

-Самостійна робота для учнів всього класу, два варіанти завдань.

- 40 хвилини

- позитивне налаштування,уважність

Варіант I

У запитаннях 1-9 укажіть правильну відповідь.

1. Якому елементу відповідає значення відносної атомної маси 23?

а) Магнію;                     г) Сульфуру;

б) Силіцію;                      д) Хлору.

в) Натрію;

2. Виберіть правильний запис складу формули FeCl2:

а) молекула FeCl2 складається з одного атома Феруму і двох атомів Хлору;

б) молекула FeCl2 складається з одного атома Феруму і двох атомів Карбону;

в) до складу FeCl2 входять два елементи: Ферум і Хлор;

г) до складу FeCl2 входять два елементи: Ферум і Карбон.

3. Кисень першим відкрив:

а) Дж Пристлі;                 в) Мао-Хоа;

б) К. Шеєле;                   г) А. Лавуазьє.

4. Який запис означає «чотири молекули водню»?

а) 4HCl;                           в) 4H2;

б) 4H;                               г) 4H2O.

5. Яка валентність Феруму в сполуці Fe2O3 ?

а) II; в) IV;

б) I;  г) III.

6. Вкажіть хімічне явище:

а) іржавіння заліза;             в) танення льоду;

б) розчинення цукру у воді; г) фільтрування розчину.

7. Яке з понять є зайвим у наведеному рядку?

а) Залізо;                       в) каструля;

б) мідь;                            г) срібло.

8. Формула ферум(ІІ) оксиду:

а) FeO;                               в) Fe (OH)3;

б) Fe2O3;                             г) Fe3O4.

9. Вкажіть чисті речовини:

а) кисень;                           в) залізо;

б) молоко;                          г) річкова вода.

10. Установіть відповідність між вихідними речовинами і продуктами реакцій.

1) K i Cl2

a) CO2

2) C i O2

б) BaS

3) Ba i S

в) KCl

4) К і O2

г) K2O

 

Д) CuO

11. Заповніть таблицю формулами складних речовин, які можна отримати з наведених елементів.

 

Cl

O

Na

 

 

Ca

 

 

Li

 

 

Al

 

 

12. Установіть відповідність між назвами та формулами речовин.

1) Сульфур(IV) оксид

а) BaO

2) Фосфор(V) оксид

б) CaI2

3) Кальцій йодид

в) P2O5

4) Барій оксид

г) SO2

5) Нітроген(II) оксид

д) FeCl2

6) Ферум(II) хлорид

е) NO

13. Складіть рівняння реакцій за наведеними схемами:

а) CH4 + O2 CO2+ H2O

б) P + O2 P2O3

14. Маса води, під час розкладання якої електричним струмом утворилося 12 г водню та 96 г кисню, дорівнює:

а) 110 г;                                 в) 220 г;

б) 96 г;                                   г) 108 г.

15. Обчисліть масові частки елементів у ферум(ІІ) хлориді.

16. Запишіть формули гідроксидів, що відповідають таким оксидам:

SO2, CaO, MgO.

17. Допишіть рівняння хімічних реакцій:

а) Al + O2 

б) ZS + O2 

18. В якій речовині масова частка Феруму більша: Fe (NO3 )2 чи FeSO4 ?

19. Складіть рівняння реакцій за схемами й дайте назви сполукам:

http://subject.com.ua/lesson/chemistry/8klas_3/8klas_3.files/image005.jpg

20. Виведіть молекулярну формулу речовини, масова частка Феруму в якій 70 %, Оксигену — 30 %, відносна молекулярна маса сполуки — 160.

Варіант II

У запитаннях 1-9 укажіть правильну відповідь.

1. Якому елементу відповідає значення атомної маси 12?

а) S;     в) Cl;

б) O;     г) C.

2. Найбільше Оксигену міститься:

а) у літосфері;                        в) у гідросфері;

б) в атмосфері;                       г) у космосі.

3. Першим дослідив властивості кисню:

а) К. Шеєле;                      в) Мао-Хоа;

б) А. Лавуазьє;                   г) Дж. Пристлі.

4. Виберіть формулу гідроген пероксиду:

а) Na2O2;                                г) K2O;

б) H2O2;                                  д) CO2.

в) C2H2;

5. Яка валентність Купруму в оксиді CuO?

а) II;                                   в) IV;

б) I;                                     г) III.

6. Вкажіть фізичне явище:

а) випаровування води;

б) скисання молока;

в) пожовтіння листя;

г) одержання гуми з нафти.

7. Яке з понять є зайвим?

а) Вода;

б) лід;

в) сніжинка;

г) пара.

8. Відносна молекулярна маса Fe3O4 дорівнює:

а) 232;                                   в) 112;

б) 160;                                   г) 132.

9. Виберіть із переліку фізичні властивості газоподібного кисню:

а) без запаху;

б) крихкий;

в) нерозчинний у воді;

г) розчинний у воді.

10. Установіть відповідність між вихідними речовинами і продуктами реакцій.

1) Cu i O2

а) CaCl2

2) Li i Br2

б) CuO

3) Ca i Cl2

в) LiBr

4) Са і O2

г) СО

 

д) СаО

11. Заповніть таблицю формулами складних речовин наведених елементів.

 

O

S

К

 

 

Ba

 

 

Cr(III)

 

 

Mg

 

 

12. Установіть відповідність між назвою та формулою речовин.

1) Карбон(IV) оксид

а) MgO

2) Калій оксид

б) CaCl2

3) Кальцій хлорид

в) CuCl

4) Магній оксид

г) K2O

5) Фосфор(ІІІ) оксид

д) CO2

6) Купрум(I) хлорид

е) P2O3

13. Складіть рівняння реакцій за наведеними схемами:

а) Al + Cl2 AlCl3

б) C3H8 + O2 CO2 + H2O

14. Під час взаємодії міді масою 6,4 г з киснем масою 1,6 г утвориться купрум(ІІ) оксид масою:

а) 4,8 г;

б) 4 г;

в) 8 г;

г) 10,24 г.

15. Запишіть формули гідроксидів, що відповідають таким оксидам:

SO3, ВaO, P2O5.

16. Обчисліть масові частки елементів у ферум(ІІ) оксиді.

17. Допишіть рівняння реакцій:

а) Ca + S 

б) CH4 + O2 

18. В якій речовині масова частка Феруму більша: Fe (NO3 )3 чи Fe (OH)2?

19. Складіть рівняння реакцій за схемами й дайте назви сполукам:

1.       http://subject.com.ua/lesson/chemistry/8klas_3/8klas_3.files/image006.jpg

20. Виведіть молекулярну формулу речовини, масова частка Натрію в якій 83,13 %, Нітрогену — 16,87 %, відносна молекулярна маса сполуки — 83.

VІ. Домашнє завдання. 

Підготувати навчальний проект «З історії відкриття періодичної системи хімічних елементів».



 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Андріївна Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Білоцька Ольга Олександрівна
    Алла Анатоліївна, чи можна попросити у Вас відповіді на питання? Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Розробки уроків
Додано
31 березня 2018
Переглядів
7466
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку