Облік обчислювальних навичок учнів 2 - А класу (ІІ семестр)
№ |
П.І. учня |
1 |
|
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
6 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
7 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
8 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
9 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
10 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
11 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
12 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
13 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
14 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
15 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
16 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
17 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
18 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
19 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
20 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
21 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
22 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
23 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|||||||||||
1. Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд.
Без помилок –
З помилками
2. Множення та ділення чисел.
Без помилок –
З помилками –
3. Розв’язання задач на множення і ділення.
Без помилок –
З помилками –
4. Розв’язання задач на збільшення (зменшення) числа в кілька разів.
Без помилок –
З помилками –
5. Розв’язування задач на дії різного ступеня.
Без помилок –
З помилками –
6. Знаходження периметра.
Без помилок –
З помилками –
Всього без помилок – _____ , з помилками – _____
Діагностична робота
з перевірки сформованості навичок усних обчислень
П. І. _________________________________________ І-в
Дата _______________________
Знайди суму чисел 24 і 36 ________
82 збільш на 16 ________
90 зменшити на 14 _______
Знайди різницю чисел 73 і 28 ______
3 помножити на 6 ________
20 поділити на 2 _______
Знайди добуток чисел 5 і 7 _____
Знайди частку чисел 48 і 6 ______
Для випікання хліба витрачали 12кг борошна, витративши на кожен хлібець по 2 кг. Скільки хлібців спекли ?
Розв’язання
__________________________________________________
Відповідь: ____________________________________________
У Тараса було 7 олівців, а у Сашка – у 2 раза більше. Скільки олівців було у Сашка?
Розв’язання
Відповідь:_____________________________________________
У перший магазин завезли 36 кг помідор, а в другий – у 4 рази менше. Скільки кг помідор завезли до двох магазинів?
Розв’язання
1)_______________________________________________
2)________________________________________________
Відповідь:____________________________________________
Знайди периметр трикутника, сторони якого рівні 10см, 12см і 14см.
Розв’язання
___________________________________________________
Відповідь:____________________________________________
Результат діагностичної роботи |
Значні успіхи |
Помітний прогрес |
Результат з допомогою |
Потребує значної уваги і допомоги |
Самоаналіз |
|
|
|
|
Вчитель |
|
|
|
|
Діагностична робота
з перевірки сформованості навичок
усних обчислень
П. І. _________________________________________ ІІ-в
Дата _______________________
Знайди суму чисел 38 і 26 _____
45 збільш на 14 ______
80 зменш на 13 ______
Знайди різницю чисел 36 і 29 _____
6 помножити на 4 ______
21 поділи на 3 ______
Знайди добудок чисел 6 і 9 _____
Знайди частку чисел 56 і 7 _____
14 кг персиків розклали у 2 ящики. Скільки кг персиків в одному ящику?
Розв’язання
___________________________________________________
Відповідь:_____________________________________________
У Тетянки було 8 цукерок, а у Маринки– у 4 рази більше. Скільки цукерок було у Маринки?
Розв’язання
__________________________________________________
Відповідь: ____________________________________________
До автопарку завезли 45 легкових автомобілів, а грузових – у 9 разів менше. Скільки грузових та легкових автомобілів завезли до автопарку?
Розв’язання
1)_______________________________________________
2)________________________________________________
Відповідь:___________________________________________
Знайди периметр трикутника, сторони якого рівні 12см, 11см і 13см.
Розв’язання
___________________________________________________
Відповідь:_____________________________________________
Результат діагностичної роботи |
Значні успіхи |
Помітний прогрес |
Результат з допомогою |
Потребує значної уваги і допомоги |
Самоаналіз |
|
|
|
|
Вчитель |
|
|
|
|