Урок діагностичної роботи

Про матеріал
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Множення та ділення чисел. Розв'язування задач на множення і ділення. Задачі на збільшення (зменшення) чисел на кілька разів. Розв'язування задач на дії різного ступеня. Находження периметра.
Перегляд файлу

Облік обчислювальних навичок учнів 2 - А класу (ІІ семестр)

П.І. учня

1

 

2

3

4

5

6

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.  Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд.

Без помилок –

З помилками

2.   Множення та ділення чисел.

Без помилок –

З помилками –

 

3.  Розв’язання задач на множення і ділення.

Без помилок –

З помилками –

 

4.  Розв’язання задач на збільшення (зменшення) числа в кілька разів.

Без помилок –

З помилками –

 

5.  Розв’язування задач на дії різного ступеня.

Без помилок –

З помилками –

 

6. Знаходження периметра.

Без помилок –

З помилками –

 

Всього без помилок – _____ ,   з помилками – _____

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота

з перевірки сформованості навичок усних обчислень

 

П. І. _________________________________________     І-в

Дата _______________________

 

  1. Запиши тільки  відповіді

Знайди суму чисел 24 і 36     ________

82 збільш на 16        ________

90 зменшити на 14     _______

Знайди різницю чисел 73 і 28     ______

 

  1. Запиши тільки  відповіді

3 помножити  на 6     ________

20  поділити  на 2     _______

Знайди добуток чисел 5 і 7   _____

Знайди частку чисел 48 і 6   ______

 

  1. Розв’яжи задачу

Для випікання хліба витрачали 12кг борошна, витративши на кожен хлібець по 2 кг. Скільки хлібців спекли ?

Розв’язання

__________________________________________________

Відповідь: ____________________________________________

 

  1. Розв’яжи  задачу

У Тараса було 7 олівців,  а у Сашкау 2 раза більше. Скільки олівців було у Сашка?

 

Розв’язання

 

Відповідь:_____________________________________________

 

  1. Розв’яжи  задачу

У перший магазин завезли 36 кг помідор, а в другийу 4 рази менше. Скільки кг помідор завезли до  двох магазинів?

Розв’язання

1)_______________________________________________

2)________________________________________________

Відповідь:____________________________________________

 

  1. Розв’яжи, запиши  відповідь

Знайди периметр трикутника, сторони якого рівні 10см, 12см і 14см.

Розв’язання

___________________________________________________

Відповідь:____________________________________________

 

 

Результат діагностичної

роботи

Значні успіхи

Помітний прогрес

Результат

з  допомогою

Потребує значної уваги і   допомоги

Самоаналіз

 

 

 

 

Вчитель

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота

з перевірки сформованості  навичок

усних обчислень

 

П. І. _________________________________________    ІІ-в

Дата _______________________

 

  1. Запиши тільки  відповідь

Знайди суму чисел 38 і 26   _____

45 збільш на  14   ______

80 зменш на 13   ______

Знайди різницю чисел 36 і 29 _____

 

  1. Запиши тільки відповідь

6 помножити на 4   ______

21 поділи на 3   ______

Знайди добудок чисел 6 і 9   _____

Знайди частку чисел 56 і 7   _____

 

  1. Розв’яжи  задачу

14 кг персиків розклали у 2 ящики. Скільки кг персиків в одному  ящику?

Розв’язання

___________________________________________________

Відповідь:_____________________________________________

 

  1. Розв’яжи  задачу

У Тетянки  було 8 цукерок, а у Маринкиу 4 рази більше. Скільки цукерок було у Маринки?

Розв’язання

__________________________________________________

Відповідь: ____________________________________________

 

  1. Розв’язи  задачу

До автопарку завезли 45 легкових автомобілів, а  грузовиху 9 разів менше. Скільки грузових та легкових автомобілів  завезли до автопарку?

Розв’язання

 

1)_______________________________________________

2)________________________________________________

Відповідь:___________________________________________

 

  1. Розв’яжи, запиши  відповідь

Знайди периметр трикутника, сторони якого рівні 12см, 11см і 13см.

Розв’язання

 

___________________________________________________

Відповідь:_____________________________________________

 

 

Результат діагностичної

роботи

Значні успіхи

Помітний прогрес

Результат

з допомогою

Потребує значної уваги і допомоги

Самоаналіз

 

 

 

 

Вчитель

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Панченко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
6452
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку