Урок – дискусія в 11 кл. за темою : « Parents and Children – Enemies or Friends ?»

Про матеріал

Це - урок розвитку мовленнєвих умінь учнів з т: " Батьки і діти - вороги чи друзі?! ". На уроці використані інтерактивні методи навчання, такі як: " Акваріум", " Мікрофон", " Рольова гра ", "Ажурна пилка". "Групова робота та ін. На уроці учні надають інформацію, висловлюють своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей, висловлюють свої почуття та емоції.

Перегляд файлу

         План – конспект

  відкритого уроку в 11 кл.

 

 

 

з т : « Батьки і діти –                   

                 вороги чи друзі?»

 

 

 

 

                                                            Провела: вчит. англ. мови,

                                                            методист ЗОШ I – III ст.№4

                                                            Ларіна Тетяна Олександрівна

                                                                         

 

 

                                    Жмеринка – 2017 р.

             Урок – дискусія в 11 кл. за темою:

        « Parents and Children – Enemies or Friends ?»                                                                 

 

                                                               18.11.17 р.

 

Мета:

 

                            * розширити знання учнів про взаємовідносини у сім ї,  

                            * узагальнити й систематизувати вивчений матеріал з теми, 

                               перевірити рівень засвоєння;

                         * практикувати навички говоріння, читання з теми

                            * розвивати навички говоріння та розуміння мови на слух; 

                               розвивати креативне та логічне мислення;

                            * виховувати повагу до своїх батьків та своєї сім ї

 

Обладнання:  підручник; ноутбук; мультимедійний проектор;

відеофільми; роздатковий матеріал; «символічний мікрофон»; малюнки; авторська презентація Microsoft Power Point

 

Тип уроку:     розвиток мовленнєвих умінь

 

Епіграф уроку:      « Honour thy Father and thy Mother »

 

Використані інтерактивні види роботи:  1. Brainstorming ,,Ideal Family,,  2. Aquarium ,,What is home,, 3. Role – play ,,Parents and Children,, 4.Reading, 5. ,,Cinquan,, 6. Proverbs, 7. Videos, 8. Microphone ,,A Happy Family

                                    

                                      Хід уроку:

 

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

 

Greeting          1. Привітання.

Aim                   2. Повідомлення теми і мети уроку.

 

T:  Dear friends! Lets start our work. At our previous lesson we spoke about family life, about different kinds of families and their problems. Today we are going to discuss the main question – relations between children and their parents. The Bible says : “ Honour thy Father and thy Mother”. It is one of the Ten Commandments. I hope these words will be the motto of our today’s discussion. So, expressing your ideas, thoughts do not forget about these words.

 

Warming up    3. Введення в іншомовну атмосферу

 

T: Today we are going to speek about people, who live in the same house, under one roof , who love each other, who help one another, who understand those nearby, who believe in each other, who are happy together. And these people we call … A FAMILY.

 

  1. T: I would like you to remember some statements, proverbs and sayings about family.

 

    (учні називають прислів я і вислови відомих людей про сім’ю).

 

b) Brainstorming ‘ An Ideal Family ‘

 

T : You know, all families are different, but all children dream to live in a happy family, to have good parents. Look at the children’s pictures and say what is the “ ideal family”.

 

( учні виходять до дошки, висловлюють свою думку і створюють  

  портрет ідеальної сімї )

 

T: So, we have created a portrait of an ideal family. I hope in future you’ll make such families, you’ll be happy and successful.

 

 

II. Основна частина уроку.

 

  1. “ Aquarium “  ( What is home? )

 

( 2 учні розповідають класу про свій дім та взаємовідносини в їх сім’ях. Решта учнів слухають їх, а потім вісловлюють свої думки з почутого.)

 

T: Can you give some pieces of advice to Nastia and Vlad and their parents?

 

  1. Video “ Like father, like son “

 

T: As we see, parents are very important in the lives of children, because they perform many functions. Say, what proverbs about this video do you know?

 

What is your association with a word “ parents “?

 

 

  1. Role – play.  Speaking

 

( « батьки», «діти», «соціальний працівник»)

T : We all want to have ideal families. But there is nothing ideal in its life. Everything is more difficult in a real life, where nearby all families face a lot of problems. And one of the most important problem is a generation gap. Now in this studio we have a guest Ann. She is a social worker. She invited 2 groups : a group of parents and teenagers.

 

( «соціальний працівник» задає питання групам. Представники «батьків» та «підлітків» відповідають на питання)

 

T : In conclusion both groups make up statements out of jumbled words.

 

( for parents – Children are born to be happy.

  for children – To learn to live means to live together).

 

  1. Reading.  No Place Like Home “

 

T : Today we are going to read a text. Then answer the questions and do true/false test.

( учні працюють з текстом, а потім виконують тестове завдання)

 

  1. Video “ Children’ s Wishes…

 

T: Imagine, that your parents are in this class-room. What would you tell your parents if they were here?

 

(учні висловлюють свої побажання батькам, якби вони були присутні в класі).

 

  1. Cinquan.  Group work

 

T: “ Cinquan “ is a French word which means “ five “. That is why “ Cinquan poem” consist of 5 lines.

 

Line 1 : A Noun

Line 2 : 2 Adjectives

Line 3 : A Sentence

Line 4 : 2 ing-words

Line 5 : A Noun

 

(Учням дається завдання кожній групі окремо: ( Family/ Parents/ Teenages/ Babies).  Учні складають по групам свої вірші із 5 рядків).

 

  1. Microphone  “ A Happy Family is…

 

 

( учні по черзі, передаючи символічний мікрофон, висловлюють, що на їхню думку є щаслива сімя )

 

 

III. Заключна частина уроку.

 

  1. Підсумок уроку. Виставлення оцінок.

 

Т : Dear friends! Our lesson is coming to the end. It’ time to say : “ Good – bye! “ You were great! Your marks are…

 

  1. Hometask.  Д.з.

Write a letter of love to your parents.

 

 

 

                                  Використана література:

 

  1. Підручник « Англійська мова» 11 кл. О. Карпюк
  2. Тексти для читання 5-11 кл. Тернопіль – 2012 р.р.
  3. Журнал «Англійська мова і література» №30 2013 р.р.
  4. Нестандартні уроки з англ.мови за новою програмою. Харків. «Основа» 2014 р.

 

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
20 січня 2018
Переглядів
1877
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку