Урок "Дія ділення. Задачі на ділення на рівні частини. Задачі дії різного ступеня"

Про матеріал
Ознайомлення учнів з дією ділення за допомогою розв'язування задач на ділення на вміщення та зі знаком «ділення»
Перегляд файлу

                                         Урок з математики

Тема. Дія ділення. Задачі на ділення на рівні частини. Задачі дії різного ступеня.

Мета: ознайомити учнів з дією ділення за допомогою розв'язування задач на ділення на вміщення та зі знаком «ділення»; розвивати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі, розвивати мислення і пам'ять учнів; виховувати працьовитість, прищеплювати інтерес до предмета.

Обладнання: ноутбук, математичні картки (щоденні 3), таблиця усних обчислень, предметні малюнки, смужки різної довжини.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

                                                  Хід уроку

  1. Організаційний момент
  1. Привітання

Ось дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Урок математики починаймо.

  1. Актуалізація опорних знань
  1. Діти, давайте з вами зараз пригадаємо табличку множення на 2. У вас на партах є цеглинки з цифрами. Кожна  цифра відповідає заданому прикладу таблички множення на 2. (Далі пояснення)
  2. Хвилинка каліграфії з логічним завданням

       5   12   17   19   16   10   3   14    8   18

— Спишіть числа, які є у відповідях таблиці множення на 2.

  1. Математика для себе (кожен учень виконує самостійно завдання на картці)

III. Робота над новим матеріалом

1. Підготовчі вправи

1) Робота з індивідуальним роздавальним матеріалом.

— Покладіть на парту 8 паличок.

— Розкладіть їх порівну на дві купки.

— Як будете розкладати палички?

— Візьміть 2 палички і покладіть їх по одній на купки.

— Скільки паличок треба взяти? Чому?

— Закінчіть розкладати палички на купки.

— Чи всі палички розклали?

— По скільки паличок у купці? (По 4 палички у кожній купці)

2) Поділіть смужки на 2 рівні частини; на 4 рівні частини.

- Динамічна музична пауза (Черепаха – аха)

2. Пояснення нового матеріалу

- Сьогодні у нас цікавий і  урок, а який саме, нам допоможуть зрозуміти  Равлик та Сонечко. Послухайе їх уважно і ви дізнаєтеся, яка тема сьогоднішнього нашого уроку. (Відеоролик)

Пояснення на прикладі задачі  (підручник с 65, задача 2)

— Візьмемо 6 годівниць. Розвісимо їх порівну на 3 дерева.

— Скільки годівниць на кожному дереві? (2 годівниці)

— Це задача на ділення. Розв’язання її записують так:

     6  : 3 = 2 (г.)

— Дві крапки (:) — це знак ділення.

— Ділення — це четверта арифметична дія. Приклади на ділення читають так: «6 поділити на 3, буде 2».

  1. Первинне закріплення

- Запишіть у зошити число, класна робота

1) Виконання завдання № 3 (2 задача).

2) Виконання завдання  на картках (математика з другом)

3) Виконання завдання № 4

4) Виконання завдання № 5

IV. Розвиток математичних умінь

1. Робота над задачею

Учні розглядають малюнок, читають запитання до задачі.

— Складіть і розв’яжіть задачу.

— Про що нам треба дізнатись?

— Яку дію треба виконати?

— Якою дієюбудемо відповідати на головне запитання задачі?

2. Колективне розв’язання задачі

Треба 12 машинок  поділити на кількість коробок, так і дізнаємось скільки у одній коробці машинок

V. Підсумок уроку

- Чи сподобався вам наш сьогоднішній урок?

- Що нового ви дізналися?

- Який знак дії ділення?

VI. Домашнє завдання

ст.66, приклади 8

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Запаря Наталія Валеріївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
29 серпня 2020
Переглядів
4689
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку