Урок для 1 кл з теми: "My school"

Про матеріал
Розробка уроку з англ мови для 1 класу з теми "My school" до підручника Т. Ю. Бєляєва. Конспект містить відеоролики з ютуб каналу такі як пісеньки привітання, прощання та фізхвилинка. Багато цікавих вправ, та ілюстрацію з робочого зошита.
Перегляд файлу

Тема: « My school»

Мета:

  •    навчити учнів називати шкільне приладдя;
  •    активізація в мові учнів раніше вивчених мовленнєвих структур – It is a…; What is this? This is a …. та вживання з ними нового лексичного матеріалу;
  •    розвиток навичок сприйняття мови на слух, пам’яті, уяви й фантазії;
  •    виховувати любов до вивчення предмета;
  •    виховання дружніх почутів до однокласників, дбайливе ставлення до шкільного приладдя.

Наочність: флеш-карти із зображенням  шкільного приладдя, презентаці, відеоролики, роздатковий матеріал.

Обладнання: комп’ютер, мультимедійний проектор, підручник  (аудіо-додаток до підручника англійської мови для першого класу, зошит, відеоролики).

Хід уроку

I. Початок уроку

  1. Організаційний момент.

1.     Привітання пісенька Hello Song for Kids | Greeting Song for Kids | The Singing Walrus

https://www.youtube.com/watch?v=gghDRJVxFxU

  1. Фонетична гра “Odd one Out”.

 Вчитель читає дані слова, учні мають знайти слово, що випадає з  логічного ланцюжката пояснити чому.

Went, went well, have, win

Desk, ten, has, red, dress, pen.

Map, cap, flat, name, apple, black, bag

Doll, mother, dog, clock, stop.

ІІ. Основна частина.

  1. Введення нових ЛО
  1. Презентація до Впр 1 ст 21 + аудіювання
  2. Гра з флеш карками

Вчитель демонструє по черзі картинки і називає слова, учні за ним повторюють. Далі вчитель показу у іншому порядку, а учні називають їх англ. мовою. Додаткове завдання: вчитель міняє порядок карток зі зростанням темпу.

  1. Гра “Memory Game”.

Вчитель обєднує учнів у дві групи. Вони дивляться на малюнки, потім закривають підручник і намагаються повторити усі слова. Команда, яка повторила усі слова, перемагає.

  1. Гра “ Searching Game”.

Вчитель кладе ляльковий портфель, ручку, олівець, лінійку, натирачку, ланчбокс та  книгу у великий портфель. Потім підходить до учнів класу і промовляє : Take the pencil, please. Учень виймає той предмет, який назвав учитель і називає фразою : It is a pencil. Гра продовжується з іншими учнями. Якщо учень помиляється, то вчитель звертається до учнів класу з питанням : What is this? Учні відповідають англ. мовою.

  1. Гра “Say and name” Робота в парах. Впр 2 ст 21

Учитель просить учня назвати предмети, що зображені на малюнку у Впр 2 на ст. 21. Далі учні у парах називають представленні предмети у себе на парті.

  1. D:\школа 1-5 клас\1 клас Бєляєва\Робочий зошит 1 клас Біляєва\ст 11.jpgПисьмо

Робота в зошиті  опрацювання літери Ее.

  1. Фізхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=1n9Hdk-UvRM&t=9s

ІІІ. Заключна частина.

  1. Підведення підсумків.

Гра «What is this?»  Впр 3 ст 21

Вчитель ховає за спиною будь яке шкільне приладдя і просить учнів відгадати, що він заховав «What is this?» . Учні починають свою відповідь зі словами This is a … Продовжуючи гру ховати предмети починає  хтось з учнів. Один запитує, а інший відповідає.

  1. Пісенька

“Goodbye song super simple songs”

https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

 

 

docx
Додав(-ла)
Рукавиця Анна
Додано
10 лютого 2022
Переглядів
778
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку