Урок для 1класу (НУШ). Моя сім'я. Закріплення.

Про матеріал
Даний урок відповідає стандартам НУШ. На уроці включена робота з цеглинками LEGO, багато рухливих вправ, використання мультимедійної дошки.
Перегляд файлу

План-конспект уроку для 1 класу (НУШ)

Тема: Моя сім'я. Закріплення вивченого.

Мета: закріплювати вивчену лексику(кольори, числівники 1-10, сім’я), закріплювати питання What’s this? Is it a…? та кортка відповідь, сприяти розвитку навичок усного продукування.

Хід уроку

I Початок уроку.

1)організація класу

2)мовленнєва зарядка

Вчитель одягає на руку  іграшку (кіт Том) і вітається з дітьми.

 - Hello Kate!

P1: No, I’m Sasha.

 - Hello Sasha!

P1: Hello Tom.

3) фонетична зарядка

Вчитель кидає учню м’яч і називає слово. Учень повинен назвати перший звук в цьому слові.

Apple, ball, car ,boy etc.

II Основна частина.

Повторення вивчених ЛО.

Colours.

1) Вчитель показує картки з кольорами. Спочатку повільно відкриває зображення, потім – дуже швидко. Діти називають кольори. It’s green etc.

2) Whats missing? На дошці картки з кольорами. Діти закривають очі , вчитель забирає одну картку , потім вгадують . Або ж змінює місця карток , тоді діти називають два кольори.

School things

Rhyme ‘What’s this?’

What’s this? What’s this?

Is it a fish? Is it a fish?

No, it’s a shark!

Усне продукування (з картками)

P1: Whats this?

P2: It’s a ruler.

GameGuess an object

Одному учню вчитель зав’язує очі і дає потримати в руках якусь шкільну річ. Учень запитує, решта учнів хором відповідає.

P1: Is it a rubber?

Ps: Yes, it is./No,it isn’t.

Song “5 fat sausages”

Робота з цеглинками LEGO.  

Учні розкладають цеглинки і співають наступну пісню, демонструючи відповідний колір ( “Colour song” Quick minds1)

Red and yellow

Green and blue

Colours, colours

I love you!

Colours and Numbers 

Вчитель роздає дітям роздруковки із зображенням будиночка, який поділений на квадрати з номерами.

 - Всі кольори живуть в цьому будиночку і у кожного є своя кімната. Покладіть кожен колір в ту кімнату, номер якої ви почуєте.

Blue lives in 1.

Red lives in 5.

Green lives in 2.

. I’ll say you will show.

 - This is my mother. This is my father etc.

 - I’ll show you will say.

Один з учнів виходить до дошки і називає членів сім’ї замість вчителя, решта – показують відповідну цеглинку.

SongFinger family

Діти одягають на руку пальчикові ляльки, співають і рухаються під музику. На му

Yellow lives in 4.

Orange lives in 3.

Indigo lives in 6.   

 - Now let’s check. I’ll say the number you’ll say the colour.

Руханка ‘Nick and Sandy

Діти ходять по колу разом з вчителем і виконують команди, які почують.

Nick and Sandy, sugar and candy I say “Swim like a fish” (jump like a rabbit/fly like a bird/clap your hands/close your eyes and sleep etc.)

My family.

Кожна цеглинка LEGO – це відповідний член сімї.

 - Now this is our family льтимедійній дошці -  кліп Finger family.

III Заключна частина

1) підсумок уроку

Діти прощаються з Томом. Вчитель називає ім’я кожної дитини.

 - Goodbye Dima!

 - Goodbye Tom!

2) словесне оцінювання 

docx
Додано
4 лютого 2019
Переглядів
1451
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку