План-конспект уроку для 1 класу (НУШ)
Тема: Моя сім'я. Закріплення вивченого.
Мета: закріплювати вивчену лексику(кольори, числівники 1-10, сім’я), закріплювати питання What’s this? Is it a…? та кортка відповідь, сприяти розвитку навичок усного продукування.
Хід уроку
I Початок уроку.
1)організація класу
2)мовленнєва зарядка
Вчитель одягає на руку іграшку (кіт Том) і вітається з дітьми.
- Hello Kate!
P1: No, I’m Sasha.
- Hello Sasha!
P1: Hello Tom.
3) фонетична зарядка
Вчитель кидає учню м’яч і називає слово. Учень повинен назвати перший звук в цьому слові.
Apple, ball, car ,boy etc.
II Основна частина.
Повторення вивчених ЛО.
Colours.
1) Вчитель показує картки з кольорами. Спочатку повільно відкриває зображення, потім – дуже швидко. Діти називають кольори. It’s green etc.
2) What’s missing? На дошці картки з кольорами. Діти закривають очі , вчитель забирає одну картку , потім вгадують . Або ж змінює місця карток , тоді діти називають два кольори.
School things
Rhyme ‘What’s this?’
What’s this? What’s this?
Is it a fish? Is it a fish?
No, it’s a shark!
Усне продукування (з картками)
P1: What’s this?
P2: It’s a ruler.
Game “Guess an object”
Одному учню вчитель зав’язує очі і дає потримати в руках якусь шкільну річ. Учень запитує, решта учнів хором відповідає.
P1: Is it a rubber?
Ps: Yes, it is./No,it isn’t.
Song “5 fat sausages”
Робота з цеглинками LEGO.
Учні розкладають цеглинки і співають наступну пісню, демонструючи відповідний колір ( “Colour song” Quick minds1)
Red and yellow
Green and blue
Colours, colours
I love you!
Colours and Numbers
Вчитель роздає дітям роздруковки із зображенням будиночка, який поділений на квадрати з номерами.
- Всі кольори живуть в цьому будиночку і у кожного є своя кімната. Покладіть кожен колір в ту кімнату, номер якої ви почуєте.
Blue lives in 1.
Red lives in 5.
Green lives in 2.
. I’ll say you will show.
- This is my mother. This is my father etc.
- I’ll show you will say.
Один з учнів виходить до дошки і називає членів сім’ї замість вчителя, решта – показують відповідну цеглинку.
Song “Finger family”
Діти одягають на руку пальчикові ляльки, співають і рухаються під музику. На му
Yellow lives in 4.
Orange lives in 3.
Indigo lives in 6.
- Now let’s check. I’ll say the number you’ll say the colour.
Руханка ‘Nick and Sandy”
Діти ходять по колу разом з вчителем і виконують команди, які почують.
Nick and Sandy, sugar and candy I say “Swim like a fish” (jump like a rabbit/fly like a bird/clap your hands/close your eyes and sleep etc.)
My family.
Кожна цеглинка LEGO – це відповідний член сім’ї.
- Now this is our family льтимедійній дошці - кліп Finger family.
III Заключна частина
1) підсумок уроку
Діти прощаються з Томом. Вчитель називає ім’я кожної дитини.
- Goodbye Dima!
- Goodbye Tom!
2) словесне оцінювання