Урок англійської мови у першому класі на тему "Тварини"

Про матеріал
Урок з використанням елементів гри сприяє активізації лексики теми та тренуванню умінь описувати тварин, складати запитання та надавати короткі відповіді. Формує навички аудіювання, читання, письма, говоріння. Розвиває увагу, мислення, пам'ять. Сприяє вихованню бережливого ставлення до природи.
Перегляд файлу

                         Розробка уроку  у 1 класі на тему “Тварини”

 

Мета: активізувати лексику теми та тренувати у вмінні описувати тварин, складати запитання та надавати короткі відповіді. Тренувати у вживанні прикметників big, small, long, short. Повторити вивчені букви, частини тіла, кольори. Формувати навички аудіювання, читання, письма, говоріння. Розвивати увагу, мислення, пам'ять. Сприяти вихованню бережливого ставлення до природи, прищеплювати любов до тварин

 

Обладнання: флеш картки по темі “Тварини”, “Алфавіт”, іграшки тварин, кольорові олівці, папір А4, фонограми пісень, презентація з тваринами, мікрофон.

 

Тип уроку: урок-подорож

 

Хід уроку.

Початок уроку.

1. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу

Teacher: Good morning, children! Nice to see you! How are you?

 

Основна частина уроку.

1. Повідомлення теми та мети уроку

Teacher: Today, children, we are going to have an interesting travelling-to the zoo.

Сьогодні, діти, на нас чекає цікава подорож до зоопарку. In is an unusual zoo and to get there is not easy. Це незвичайний зоопарк і відкриється він для нас, якщо ми виконаємо багато завдань.

And our friends animals will help us. А наші друзі-тварини нам будуть допомагати.

(Заходить Лисичка)

Teacher: Children, who is it?

Children: A fox!

Teacher: Діти, а давайте запитаємо у лисички як її звуть

Fox: My name is Alice and I have a magic microphone. Tell me, please, what's your name? (Діти називають свої імена у мікрофон)

Teacher: O key, Alice, can you show us the way to the zoo?

Fox: Yes, I can

Teacher: Тож зараз, діти, ми сядемо у потяг і вирушимо у подорож, під час якої на нас будуть чекати зупинки з завданнями. Ready? Let's go! (Діти займають свої місця за партами)

 

2. Повторення алфавіту

Teacher: Our first station is Alphabet. And do you know who is it? (Підходить учень у масці вовка)

Wolf: Do you know letters?

Teacher: Діти, а давайте пригадаємо букви, які ми вже з вами вивчили (Опитування Учитель -Клас, використання магнітної дошки, де учні розміщують букви в алфавітному порядку)

Wolf: Well done! Go to the zoo!

 

3. Тренування у вживанні кольорів

Teacher: А зараз ми вирушаємо до другої зупинки. А хто на нас чекає? (Виходить учень-Котик)

Cat: Hello!

Teacher: Наш потяг зупинився на станції Colours, кольори. Давайте станемо у коло і пригадаємо кольори. А допоможе нам у цьому пісенька Colours. Let's sing!

Teacher: Very nice! Now take your seats, please, and do the next task (Учні розфарбовують тварин)

Teacher: Well done! You are real artists! Are you tired? Let's have a rest.

 

4. Фізкультхвилинка

Teacher: Stand up, please, and repeat after me  (Вчитель промовляє слова і демонструє їх рухами: up-down, big-small, long-short, fly, swim, run. Діти повторюють рухи)

Good! Repeat after me, please: head, shoulders, arms, legs, ets

 

5.Повторення частин тіла

Гра Inserts (Вчитель каже, де комахи, а діти їх струшують)

Teacher: Inserts on your head! (shoulders, arms, legs, ets)

O key! It's time to take your seats again. The animals are waiting for us!

 

6.Тренування у вживанні лексики на тему Тварини

Teacher: Do you know the names of animals? Let's repeat them. And Wolf will help us.

(Вовк показує малюнки з тваринами, а учні їх називають)

 

Teacher: Fine! Can you draw? А давайте ми зараз спробуємо намалювати котика! Я буду малювати на дошці, а ви на папері (Вчитель показує, як намалювати кота) Who is it?

Pupils: It is a cat

Teacher: Let's write down- C A T. Excellent! Look there! The zoo is open! (Вчитель показує на килим, де лежать іграшки-тварини) Let's go there!

(Діти переходять на килим, беруть іграшки і сідають у коло)

Teacher: Whom do you have?

Pupil 1: I have a dog

Pupil 2: I have a bear, ets

Teacher: O key, lets play the game What's your name (Один учень ходить з іграшкою за колом, повторюючи: I play the game what's your name і непомітно кладе іграшку іншому учню, який називає цю тварину і стає далі ведучим)

Teacher: Nice! Now, girls, sit in the circle: you will be squirrels and you, boys, will be trees.

Гра  Rain, Fire, Frost (білочки залишаються у колі, а хлопчики роблять дерева, беручись за руки. Діти виконують команди: Fire - всі розбігаються, Rain - білочки ховаються під дерева, Frost - всі завмирають).

 

Закінчення уроку

  1. Підведення підсумків уроку, рефлексія

Teacher: Наша подорож на цьому закінчується. Let's take places in our train. Діти, що вам сподобалось сьогодні на нашому уроці? Що найбільш запам яталось? Thank you very much for the lesson! Good bye!

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
6 лютого 2019
Переглядів
2540
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку