Урок для 2 класу "Одяг. Дієслово 'have got'. Закріплення.

Про матеріал
Даний урок використовується на етапі закріплення, коли діти навчилися використовувати дієслово 'have got' в усному і писемному мовленні. Всі вправи підібрані для даного класу, враховуючи вікові та індивідуальні особливості дітей. Крім того учні навчаються працювати в команді.
Перегляд файлу

План-конспект уроку в 2 класі.

Тема: Одяг. Дієслово ‘have got. Закріплення.

Мета: закріплювати вивчену лексику (одяг, кольори), закріплювати вживання дієслова have got (ств., пит., запереч.), виробляти навички діалогічного та монологічного мовлення, описувати свій/чийсь одяг, сприяти розвитку навичок групової роботи.

Хід уроку

I Початок уроку

1)організація класу

2)мовленнєва зарядка

VideoIf youre happy

Діти співають і рухаються.

3)фонетична зарядка

Гра “Впіймай звук”

Вчитель повідомляє, який звук треба упіймати дітям. Якщо діти чують цей звук у слові, вони мають плескати в долоні, якщо ні – руки за голову.

II Основна частина

Повторення ЛО

Діти кидають картки з назвами одягу у відповідні коробки (з артиклем а чи без).

Blouse, shirt, T-shirt, dress, sweater.

Shoes, trainers, jeans, trousers etc.

Game ‘Dancing chairs’

На стільцях лежать картки із зображенням одягу. Діти рухаються по колу під музику, коли музика зупиняється, сідають на стільці і беруть відповідну картку.

P1: I have got a hat. What have you got?

P2: I have got jeans. What have you got?

P3…     

Опис власного одягу

 - Now describe your clothes. What have you got?

P1: I have got a white shirt and a green sweater. I have got black trousers and black shoes.

Song “Every day I put on my shoes” (Family and Friends1) 

Опис одягу сусіда

Діти отримують картки з реченнями, де описується одяг однокласника. Одяг заздалегідь вказаний неправильно. Діти повинні виправити помилки, утворивши заперечну форму ‘have got’.

Ann has got a yellow skirt.

P1: She hasn’t got a yellow skirt. She has got black trousers etc.

Гра Одягни ляльку” (2 команди)

Дітям роздають паперових ляльок (2 на кожну команду) з різним одягом, що кріпиться. Учні в командах вибирають одяг, розфарбовують його і одягають ляльку. Потім представники команд описують одяг. Робота супроводжується музичним супроводом.

Письмо 

Діти записують речення про одяг ляльок з попередньої гри.

He has got blue shorts and a yellow T-shirt.

She has got a pink dress and red shoes etc.

Video “Colors song”(Patty Shukla)

 Діти співають і танцюють зі стрічками відповідних кольорів.

IIIЗаключна частина

1)підсумок уроку

2)домашнє завдання (напис. 5 речень про одяг сімї )

3)словесне оцінювання

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Олійник Людмила Миколаївна
    Дякую за цікавий конспект
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
4 лютого 2019
Переглядів
1647
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку