План-конспект уроку в 2 класі.
Тема: Одяг. Дієслово ‘have got’ . Закріплення.
Мета: закріплювати вивчену лексику (одяг, кольори), закріплювати вживання дієслова have got (ств., пит., запереч.), виробляти навички діалогічного та монологічного мовлення, описувати свій/чийсь одяг, сприяти розвитку навичок групової роботи.
Хід уроку
I Початок уроку
1)організація класу
2)мовленнєва зарядка
Video “If you’re happy”
Діти співають і рухаються.
3)фонетична зарядка
Гра “Впіймай звук”
Вчитель повідомляє, який звук треба упіймати дітям. Якщо діти чують цей звук у слові, вони мають плескати в долоні, якщо ні – руки за голову.
II Основна частина
Повторення ЛО
Діти кидають картки з назвами одягу у відповідні коробки (з артиклем ‘а’ чи без).
Blouse, shirt, T-shirt, dress, sweater.
Shoes, trainers, jeans, trousers etc.
Game ‘Dancing chairs’
На стільцях лежать картки із зображенням одягу. Діти рухаються по колу під музику, коли музика зупиняється, сідають на стільці і беруть відповідну картку.
P1: I have got a hat. What have you got?
P2: I have got jeans. What have you got?
P3…
Опис власного одягу
- Now describe your clothes. What have you got?
P1: I have got a white shirt and a green sweater. I have got black trousers and black shoes.
Song “Every day I put on my shoes” (Family and Friends1)
Опис одягу сусіда
Діти отримують картки з реченнями, де описується одяг однокласника. Одяг заздалегідь вказаний неправильно. Діти повинні виправити помилки, утворивши заперечну форму ‘have got’.
Ann has got a yellow skirt.
P1: She hasn’t got a yellow skirt. She has got black trousers etc.
Гра “Одягни ляльку” (2 команди)
Дітям роздають паперових ляльок (2 на кожну команду) з різним одягом, що кріпиться. Учні в командах вибирають одяг, розфарбовують його і одягають ляльку. Потім представники команд описують одяг. Робота супроводжується музичним супроводом.
Письмо
Діти записують речення про одяг ляльок з попередньої гри.
He has got blue shorts and a yellow T-shirt.
She has got a pink dress and red shoes etc.
Video “Colors song”(Patty Shukla)
Діти співають і танцюють зі стрічками відповідних кольорів.
IIIЗаключна частина
1)підсумок уроку
2)домашнє завдання (напис. 5 речень про одяг сім’ї )
3)словесне оцінювання