Урок для першокласників "Я - першокласник"

Про матеріал

Дану роботу можна використати для проведення першого уроку у першому класі. Цей вид роботи дає можливість сформувати уявлення дітей про школу, розвивати інтерес до навчання.

Перегляд файлу

 

ХЕРСОНСЬКА ГІМНАЗІЯ №1

ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку у 1-В класі

на тему:

«Я - першокласник»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                  Класний керівник          Шуліка О.В.

 

 

Тема. «Я - першокласник»

Мета. Сформувати уявлення про школу як Країну Знань; розвивати інтерес до навчання; виховувати любов до  школи; дбайливе ставлення до шкільного майна.

Обладнання. Рушник, коровай, повітряні кульки для  прикрашення.

Зміст уроку

Ι. Організаційний момент.

Добрий день, мої любі  діти!

Ви прийшли нині в перший клас.

Вчитись будете і радіти,

І зростати кожен день і час.

 

ΙΙ. Вступне слово вчителя.

Сьогодні пролунав перший дзвоник, який покликав вас на перший у вашому житті шкільний урок.

  Ви переступили поріг Країни Знань і із звичайних хлопчиків і дівчаток перетворились на учнів, школярів. Тому що всі жителі цієї країни носять почесне звання – учень, школяр.

  Я вітаю вас всіх з цією визначною подією.

Закони Країни Знань: (закінчити речення)

Коли говориш – не . . . (кричи);

Слів поганих – не . . . (вживай);

На всі боки – не . . . (крутись);

         У вічі співрозмовнику . . . (дивись);

          Говори, спокійно, . . . (чітко, чемно)

              Спілкуватись тоді буде . . . (приємно).

ΙΙΙ. Актуалізація знань.

  1.    Вчитель: А зараз ми проведемо конкурс «Чи знаєте ви?»
  • В якій країні мешкаєте?
  • Столиця України.
  • Державні символи України.
  • В якому місті ви живете?
  1.    А чому навчатимось у  Країні Знань?

Завершіть речення . . .

Треба добре дітям знати:

В школі вчать дітей . . . (читати).

І писати будуть вчити,

На екскурсії . . . (водити).

Будуть вчити рахувати,

Танцювати і . . . (співати).

 

Нас навчать як в світі жити,

З усіма дітьми . . . (дружити).

 

Вчать у школі працювати,

Труднощі . . . (перемагати).

 

Завжди правду . . . (говорити)

В світі лиш добро творити.

 

  1.    Є у Країні Знань предмети необхідні для навчання.

Щоб їх правильно всі називати

Треба загадки про них відгадати.

Коли хочеш ти читати,

То мене повинен знати.

Всіх я розуму учу.

А сама завжди мовчу. (КНИЖКА)

 

Для письма, сказати прошу,

Що потрібно взяти? (ЗОШИТ)

 

Невелика хатка,

Там живуть малятка.

Ми їх, гостроносих,

У портфелі носим. (ОЛІВЦІ)

 

Я беру в свою правицю

Із пеналу помічницю

Крапка ... рисочка ... карлючка ...

Разом пишем – я і ... (РУЧКА) 

 

Маленьке, сіреньке по полю скакає

Проріхи – горіхи мерщій витирає. (ГУМКА-ВИТИРАЧКА)

 

Рівно риску провести

І квадратик спробуй.

Та візьми спочатку ти

Цю пряму особу.

Натиск витримає стійко

Впевнена, струнка ... (ЛІНІЙКА)

 

  • Ось предмети, які допоможуть у навчанні.

 

ΙV. Обєднання колективу.

  1.         У школі зявився новий клас,

     1 – В – нова шкільна родина.

    Повторюйте хором рядки вірша за мною:

    У нас немає «ти»

    У нас немає «я»

    Ми – єдиний клас

    Ми - одна сімя!

Сьогоднішнього дня – ми одна родина.

  1.    Гра «Промінчики доброти».
  2.    Вручення короваю.

     Я рада вас вітати у цій світлиці

     І дарувати хліб із золота пшениці

     І щоб знання у вас у всіх були,

     І щоб щасливі ви були.

Хліб і рушник – одвічні людські символи. Хліб-сіль на вишитому рушнику були високою ознакою гостинності.

Прийняти цей дар, поцілувати – символізувало єдність, глибоку пошану.

Підносити тільки тим, хто приходив з чистими помислами.

Прийміть цей дар – скуштувавши його.

 

V. Підсумок уроку.

Ось і добіг наш урок до кінця. І на завершення я хочу дізнатися чи знаєте ви:

                           -  Кімната для знань у школі? (Клас).

                           -  Шкільний стіл? (Парта).

                           -  Шкільна сумка? (Портфель).

                           -  Дім, де ви вчитеся? (Школа).

        -   Хто у школі навчає дітей? (Вчитель).

Ви,діти піднялись на одну сходинку, ви стали – ПЕРШОКЛАСНИКАМИ. То нехай цей шлях по Країні Знань буде для вас радісним і цікавим.

doc
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
646
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку