Урок до дня вчителя(для вчителів)

Про матеріал
Конспект уроку на день самоврядування. Учні проводять урок для вчителів. Цікавий конспект інтегрованого уроку містить конкурси та цікаві сценки.
Перегляд файлу

Дорогі колеги, вельмишановні вчителі! Сьогодні ми раді вітати Вас з величним святом Вчителя!

Вчитель — горде звання, яке за життя несуть тільки самі заслужені і гідні!

Так нехай же вчительські нелегкі будні приносять тільки радість і будуть плідними.

 Нехай учні будуть старанними, якими можна пишатися.

А в родині тільки щастя і затишок запанує.

Здоров’я, любові, достатку і всіх життєвих благ!

Мирного неба над головою і рідної землі під ногами

І так, як держава вимагає від нас змін, інших форм, то сьогодні ми проведемо цей день по-іншому

Перший конкурс музикальний (вгадай мелодію)

Яка команда першою відгадає 5 мелодій.

  1. Тік вчителька.
  2. Чорні очка, як терен
  3. Ой, смереко
  4. Ой, Марічко, чичері
  5. Волинь моя.
  6. Час рікою пливе
  7. Зелене листя білі каштани
  8. Чом ти не прийшов
  9. Цвіте терен
  10. Ой у вишневому саду

На уроці природознавства

  1. Учитель: Хто може назвати п'ять диких тварин?
    Учень тягне руку.
    Учитель: Відповідай, будь-ласка.
    Учень : Тигр, тигриця і ... троє тигренят.
  2. ***
    Учитель: Що таке дрімучі ліси?
    Учень: Це такі ліси, в яких ... добре дрімати.
    ***
    Учитель: Назви, будь ласка, частини квітки.
    Учень: Пелюстки, стебло, горщик.
    ***
    Учитель: Яку книгу про знаменитих мандрівників ти прочитав?
    Учень: «Жаба-мандрівниця»
    ***
    Учитель: Хто відповість, чим відрізняється море від річки?
    Учень: Біля річки два береги, а біля моря - один.
    ***
    Учитель: Відповідай, для чого людям потрібна нервова система?
    Учень: Щоб нервувати.
    ***
    Учитель: Чому ти щохвилини дивишся на годинник?
    Учень: Тому що я жахливо турбуюся, як би дзвоник не перервав дуже цікавий урок.
    ***
    Учитель: Хлопці, хто відповість, куди летить птах з соломинкою в дзьобі?
    Один з учнів тягне руку вище всіх.
    Учитель: Спробуй, дай відповідь.
    Учень: У коктейль-бар!
    ***
    Учитель: Які зуби з'являються у людини останніми?
    Учень: Звісно, вставні!
    ***
    Учитель: Зараз я задам вам дуже складне питання, за правильну відповідь відразу поставлю п'ятірку з плюсом. А питання таке: «Чому європейський час випереджає американський?»
    Учень тягне руку.
    Учитель: Відповідай, будь-ласка.
    Учень: Тому, що Америку відкрили пізніше!

 

Перед філологічною частиною виконаєм розминку мовленнєвого апарату.

  1. Бук бундючивсь перед дубом,

Тряс над дубом бурим чубом.

Дуб пригнув до чуба бука —

Буде букові наука.

2. Летів горобчик, сів на стовпчик, Прибіг хлопчик, утік горобчик.

3. Невеличка перепеличка під полукіпком розпідпадьомкалась.

4. Бурі бобри брід перебрели, Забули бобри забрати торби.

5. Ворона сороці намисто купила, В намисті сорока намистинки лічила.

6. Карл у Клари украв коралі, а Клара у Карла краватку вкрала.

7. Мила митися не вміла. Мила мило з рук не змила.

8. Приснивсь сьогодні сон синиці: Приніс сусіда сік з суниці.

  1. Бубоніла діду баба:
    — Ой не дмухай на кульбабу,
    Бо з кульбаби полетять
    Сто малих кульбабенят.
  2. Заболіло горло в горили —
    Бо горила багато говорила.
  3. Крокодил до крокодила
    Припливав просити мила,
    Бо набридло крокодилу
    Умиватися без мила.
  4. Черепаха чаплю вечором
    Пригощала чаєм з печивом.
  5. Бурі бобри брід перебрели,
    Забули бобри забрати торби.
  6. Миші в шафі шаруділи
    Шість шарфів шерстяних з`їли.
  7. Ґава ґаву запитала:
    — Ти на ґанок не літала?
    — Не літала я на ґанок,
    То й проґавила сніданок.
  8. Ліз Мартин через тин,
    За яким великий млин.
    Вдома всім сказав Мартин,
    Що не меле зараз млин,
    Бо втомився дуже він.
  9. Пік біля кіп картоплю Прокіп.
    Прийшов Прокіп, налляв окріп.
    Іде Гаврило — ще не зварилось,
    Прийшов Денис — налляв сім мис.
    Прийшов Тарас — з'їв все враз.
  10. Ведмедику, ледащо,
    Вліз на пасіку нащо?
    — Буду джмеликом дзижчати,
    Буду меду куштувати.
  11. Сів шпак на шпаківню,
    Заспівав шпак півню,
    Ти не вмієш так, як я,
    Так, як ти, не вмію я.

Правильно закінчіть прислів’я.

1 команда

  1. Знай більше, а говори... (менше).
  2. Мудрим ніхто не вродився, а... (навчився).
  3. Без труда нема... (плода).
  4. Краще річ нова, а дружба ... (стара).
  5. Бджола мала, а й та... (працює).
  6. Маленька праця краща за велике... (безділля).
  7. Говори мало, слухай багато, а думай … (ще більше).
  8. Що написано пером, не вирубаєш… (сокирою) 

2 команда

  1. Де сила не візьме, там ... (розум допоможе).
  2. Праця людину годує, а... (лінь марнує).
  3. Книга вчить, як ... (на світі жить).
  4. Пташка красна пір’ям,... (а людина знаннями).
  5. Добре того вчити, хто хоче... (вчитися).
  6. Не смійся з другого, щоб тобі... (не було такого).
  7. Не хочеш почути поганих слів, … (не кажи їх сам). 
  8. Умій вчасно сказати і вчасно… (змовчати). 

 

Урок хімії

  • Доброго дня, діти! На минулому уроці ми з вами вивчали новий хімічний елемент. Ярослав, що ти про нього можеш розповісти?
  • Хімічний елемент – жінка! Дуже поширений елемент в природі. Відкрив елемент – Адам. Атомна маса елементу приблизно 50 кг, але в природі зустрічаються ізотопи від 40 до 100 кг
  • Що ти ще можеш про нього розповісти?
  • Має такі фізичні властивості: розтає від хороших слів і компліментів, мимоволі закипає і без вагомих причин охолоджується.
  • А ще які в нього є властивості?
  • Також жінка чудово взаємодіє з коштовним камінням і металами. Поглинає сімейний бюджет і дорогі речовини. Може раптово вибухнути і з часом збільшує свою атомну масу.
  • А застосування?
  • Застосування у жінки доволі таки різноманітне: наприклад – може слугувати декоративним пристроєм у вашому домі, також жінка прекрасно готує , і взагалі, може виконувати функції не лише свої, ай інших хімічних елементів.

 

 

Розпочнемо конкурс «Червоний рюкзак».

 

Ведучий.

 

Ви не знаєте, що лежить в цьому ящику. Я даю коротку характеристику цього предмета. Команди можете задати 3 питання про предмет, на який я відповім: так чи ні.

 

Ведучий 1 команді:

предмет (крейда)

 

Одного шматочка того, що зараз лежить в ящику завжди мало. Він необхідний в класі, під час уроків. Так само він допомагає при карієсі, ударах, розтягненнях і переломах.

 

Ведучий 2 команді:

предмет (класний журнал)

 

Якби ви взяли це без дозволу і забрали додому, то були б покарані директором школи або завучем з НВР. Але, зате ви маєте можливість милуватися цією річчю щодня, щогодини, щохвилини.

 

Ведучий 1 команді:

 

предмет (булочка)

 

Наливаючись життєвою силою, природа дає нам все найкраще, що у неї є, і тому, що перебувати в ящику. І хоча це не має фірмової упаковки, взяти це можна тільки в одному місці. Купуючи це, ви пробуєте смак, знайомий з дитинства.

 

Ведуча 2 команді:

2 предмет (план евакуації школи)

 

Це навчить вас впорядкованого руху. Це допоможе вам знайти вихід з будь-якого безвихідного становища. І, нарешті, це просто витвір мистецтва. Ви можете помістити це в рамку, повісити на будь-яку стіну в школі, або у вашій квартирі і милуватися з ранку до вечора.

 

Розминка «Клубочок дружби»

(стають у коло й передають один одному клубок зі словами «Я ціную нашу дружбу за те, що…»; нитки переплетуться в результаті, мов павутина; гра продовжується, доки клубок не розплутається до кінця)

 

Конкурс для вчителів «Меморі»



В основі цього конкурсу лежить відома гра «меморі», тренирующая пам'ять. І найкраще його влаштовувати для двох шефів паралельних відділів, або для двох вчителів паралельних класів, або для тренерів двох команд. Але, за великим рахунком, улаштовувачам головне проявити креативність. Конкурс вимагає підготовки. Потрібно приготувати по п'ять портретів учнів з кожного класу, кожен портрет у двох примірниках. Це можуть бути і шаржі, потім роздруковані на аркушах А4. Безладно змішуємо всі двадцять аркушів і розкладаємо їх на підлозі, по п'ять у ряд, лицьовою стороною вниз. Два вчителі по черзі відкривають портрети: як при грі в меморі, відшукуючи учнів зі свого класу. Перемагає той, хто швидше збере свій клас чи свою групу.

 

Ви так старанно трудились що напевне потомились. Тому настав час фізкультхвилинки.

Фізкультхвилинка

  Ви сиділи, ви трудились,  вже й голівоньки втомились,

  Раз, 2, 3, 4, 5 – можна ними похитать.

  А тоді аж по цукерці можна пальчиками взять.

(Ведучі розносять цукерки у корзинці)

  Розмотали, в рот поклали, і гарненько пожували.

  Раз, 2, 3, 4, 5 – можна вже її ковтать.

Проковтнули, посміхнулись, до сусіда повернулись, чи не можна в нього взять?

 

Отже, ви всі підкріпились і можна переходити до логічних задач

1 команда

Через поле, навпростець,

Дибав білий баранець,

Три овечки за собою

Вів горою з водопою

Не залиште їх в біді,

Скільки всіх у череді?(1+3)

 

***

На травичці біля хати

Метушаться цуценята:

Двоє білих, наче сніг,

Троє чорних. Скільки всіх?(2+3)

 

***

Було у Марини

Сім ягід малини.

Шість ягідок з’їла,

А скільки лишила?(7-6)

 

***

Якось бігли через ліс вісім кіз.

П’ять були з них білі-білі,

Ну, а інші – сірі-сірі.

Скільки бігло через ліс сірих кіз?(8-5)

 

2 команда

 

Є в зайчихи п’ять малят –

Неслухняних зайченят.

На обід їх мати зве.

Три прийшли.

А скільки йде? (5-3)

 

***

Сорока-ворона кашку варила

Діток кормила.

П’ять діток мала,

Одного наказала.

Він нічого не робив і обід не заслужив.

Мама кашку насипала.

То скількох нагодувала?(5-1)

***

Три овечки – коло гречки.

На лужку – ще три овечки.

Полічи овечок цих.

Скільки разом їх усіх?(3+3)

 

***

Подивіться, угорі

На ялинці – снігурі.

Тут – 4 і 3 – там.

Скільки всіх?(4+3)

 

Обом командам

  •    О дванадцятій годині ночі йде дощ. Чи може бути сонячна по­года через добу? (Ні, тому що це буде ніч.)
  •     Що буде, коли козі виповниться шість років? (Піде сьомий.)
  •      На столі стояло три кухлі з молоком. Кіт випив один кухоль молока. Скільки кухлів залишилося? (Кількість кухлів не змінилася.)
  •     3 якого посуду не можна нічого з'їсти? (З порожнього.)
  •      Який годинник показує правильно час двічі на добу? (Той, що зупинився.)
  •    Лікар приписав хворому три уколи — по одному через півгоди­ни. Через скільки часу будуть зроблені всі уколи? (Через годину.)

 

Поки ми підсумуєм бали команд, впізнайте себе.

 

 

 

Майбутні випускники:

Спасибі, вчителю, за те, що Ваш душевний оберіг

За всі роки усім нам дуже допоміг –

 

Це Ваша віддана любов, тепло,

І Ваше схилене над зошитом чоло…

Бажаємо, щоб добре Вам в житті було!

 

Спасибі Вам, що яголом-хранителем Ви є і охоронцем,

Що нам даруєте Ви стільки сонця,

Що вистачить на все життя, і не на рік…

 

За добро і слово ласки,

Допомогу, витримку, тепло.

Говоримо спасибі всім вам,

Нам дарували лише добро.

 

Дякуємо нашим учителям!

За дружбу!

За школу!

За віру!

За надію!

За совість!

За правду!

За людяність!

За досвід!

За знання!

За все, що наближає нас до Перемоги!

 

Перегляд мультфільму «Жив-був пес»

 

Вікторина за змістом побаченого:

Які частини тіла були травмовані в героїв? (око, рука)

Які пісні співали селяни? («Ой там, на горі», «Ой мамо, люблю Гриця»)

Які домашні тварини є в мультику? (пес, кіт, корова)

Яких комах ви запам’ятали? (мухи, комарі, оса чи бджола)

Події якого століття зображені мультиплікаторами? (ХІХ або початок ХХ)

Які хвороби наявні у героїв мультика? (лорингіт  та кашель у вовка,  дистрофія у пса, ожиріння у деяких селян, переїдання у вовка)

 

docx
Додано
22 листопада 2022
Переглядів
1396
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку