Дорогі колеги, вельмишановні вчителі! Сьогодні ми раді вітати Вас з величним святом Вчителя!
Вчитель — горде звання, яке за життя несуть тільки самі заслужені і гідні!
Так нехай же вчительські нелегкі будні приносять тільки радість і будуть плідними.
Нехай учні будуть старанними, якими можна пишатися.
А в родині тільки щастя і затишок запанує.
Здоров’я, любові, достатку і всіх життєвих благ!
Мирного неба над головою і рідної землі під ногами
І так, як держава вимагає від нас змін, інших форм, то сьогодні ми проведемо цей день по-іншому
Перший конкурс музикальний (вгадай мелодію)
Яка команда першою відгадає 5 мелодій.
На уроці природознавства
Перед філологічною частиною виконаєм розминку мовленнєвого апарату.
Тряс над дубом бурим чубом.
Дуб пригнув до чуба бука —
Буде букові наука.
2. Летів горобчик, сів на стовпчик, Прибіг хлопчик, утік горобчик.
3. Невеличка перепеличка під полукіпком розпідпадьомкалась.
4. Бурі бобри брід перебрели, Забули бобри забрати торби.
5. Ворона сороці намисто купила, В намисті сорока намистинки лічила.
6. Карл у Клари украв коралі, а Клара у Карла краватку вкрала.
7. Мила митися не вміла. Мила мило з рук не змила.
8. Приснивсь сьогодні сон синиці: Приніс сусіда сік з суниці.
Правильно закінчіть прислів’я.
1 команда
2 команда
Урок хімії
Розпочнемо конкурс «Червоний рюкзак».
Ведучий.
Ви не знаєте, що лежить в цьому ящику. Я даю коротку характеристику цього предмета. Команди можете задати 3 питання про предмет, на який я відповім: так чи ні.
Ведучий 1 команді:
предмет (крейда)
Одного шматочка того, що зараз лежить в ящику завжди мало. Він необхідний в класі, під час уроків. Так само він допомагає при карієсі, ударах, розтягненнях і переломах.
Ведучий 2 команді:
предмет (класний журнал)
Якби ви взяли це без дозволу і забрали додому, то були б покарані директором школи або завучем з НВР. Але, зате ви маєте можливість милуватися цією річчю щодня, щогодини, щохвилини.
Ведучий 1 команді:
предмет (булочка)
Наливаючись життєвою силою, природа дає нам все найкраще, що у неї є, і тому, що перебувати в ящику. І хоча це не має фірмової упаковки, взяти це можна тільки в одному місці. Купуючи це, ви пробуєте смак, знайомий з дитинства.
Ведуча 2 команді:
2 предмет (план евакуації школи)
Це навчить вас впорядкованого руху. Це допоможе вам знайти вихід з будь-якого безвихідного становища. І, нарешті, це просто витвір мистецтва. Ви можете помістити це в рамку, повісити на будь-яку стіну в школі, або у вашій квартирі і милуватися з ранку до вечора.
Розминка «Клубочок дружби»
(стають у коло й передають один одному клубок зі словами «Я ціную нашу дружбу за те, що…»; нитки переплетуться в результаті, мов павутина; гра продовжується, доки клубок не розплутається до кінця)
Конкурс для вчителів «Меморі»
В основі цього конкурсу лежить відома гра «меморі», тренирующая пам'ять. І найкраще його влаштовувати для двох шефів паралельних відділів, або для двох вчителів паралельних класів, або для тренерів двох команд. Але, за великим рахунком, улаштовувачам головне проявити креативність. Конкурс вимагає підготовки. Потрібно приготувати по п'ять портретів учнів з кожного класу, кожен портрет у двох примірниках. Це можуть бути і шаржі, потім роздруковані на аркушах А4. Безладно змішуємо всі двадцять аркушів і розкладаємо їх на підлозі, по п'ять у ряд, лицьовою стороною вниз. Два вчителі по черзі відкривають портрети: як при грі в меморі, відшукуючи учнів зі свого класу. Перемагає той, хто швидше збере свій клас чи свою групу.
Ви так старанно трудились що напевне потомились. Тому настав час фізкультхвилинки.
Фізкультхвилинка
Ви сиділи, ви трудились, вже й голівоньки втомились,
Раз, 2, 3, 4, 5 – можна ними похитать.
А тоді аж по цукерці можна пальчиками взять.
(Ведучі розносять цукерки у корзинці)
Розмотали, в рот поклали, і гарненько пожували.
Раз, 2, 3, 4, 5 – можна вже її ковтать.
Проковтнули, посміхнулись, до сусіда повернулись, чи не можна в нього взять?
Отже, ви всі підкріпились і можна переходити до логічних задач
1 команда
Через поле, навпростець,
Дибав білий баранець,
Три овечки за собою
Вів горою з водопою
Не залиште їх в біді,
Скільки всіх у череді?(1+3)
***
На травичці біля хати
Метушаться цуценята:
Двоє білих, наче сніг,
Троє чорних. Скільки всіх?(2+3)
***
Було у Марини
Сім ягід малини.
Шість ягідок з’їла,
А скільки лишила?(7-6)
***
Якось бігли через ліс вісім кіз.
П’ять були з них білі-білі,
Ну, а інші – сірі-сірі.
Скільки бігло через ліс сірих кіз?(8-5)
2 команда
Є в зайчихи п’ять малят –
Неслухняних зайченят.
На обід їх мати зве.
Три прийшли.
А скільки йде? (5-3)
***
Сорока-ворона кашку варила
Діток кормила.
П’ять діток мала,
Одного наказала.
Він нічого не робив і обід не заслужив.
Мама кашку насипала.
То скількох нагодувала?(5-1)
***
Три овечки – коло гречки.
На лужку – ще три овечки.
Полічи овечок цих.
Скільки разом їх усіх?(3+3)
***
Подивіться, угорі
На ялинці – снігурі.
Тут – 4 і 3 – там.
Скільки всіх?(4+3)
Обом командам
Поки ми підсумуєм бали команд, впізнайте себе.
Майбутні випускники:
Спасибі, вчителю, за те, що Ваш душевний оберіг
За всі роки усім нам дуже допоміг –
Це Ваша віддана любов, тепло,
І Ваше схилене над зошитом чоло…
Бажаємо, щоб добре Вам в житті було!
Спасибі Вам, що яголом-хранителем Ви є і охоронцем,
Що нам даруєте Ви стільки сонця,
Що вистачить на все життя, і не на рік…
За добро і слово ласки,
Допомогу, витримку, тепло.
Говоримо спасибі всім вам,
Нам дарували лише добро.
Дякуємо нашим учителям!
За дружбу!
За школу!
За віру!
За надію!
За совість!
За правду!
За людяність!
За досвід!
За знання!
За все, що наближає нас до Перемоги!
Перегляд мультфільму «Жив-був пес»
Вікторина за змістом побаченого:
Які частини тіла були травмовані в героїв? (око, рука)
Які пісні співали селяни? («Ой там, на горі», «Ой мамо, люблю Гриця»)
Які домашні тварини є в мультику? (пес, кіт, корова)
Яких комах ви запам’ятали? (мухи, комарі, оса чи бджола)
Події якого століття зображені мультиплікаторами? (ХІХ або початок ХХ)
Які хвороби наявні у героїв мультика? (лорингіт та кашель у вовка, дистрофія у пса, ожиріння у деяких селян, переїдання у вовка)