До розіграшу
залишилось:
15 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Урок – добра справа . Математика 2 клас. Тема: Вправи на застосування таблиці множення та ділення числа 2 і 3. Геометричний матеріал.

Про матеріал

Мета: Ознайомити учнів з поняттями коло і круг, навчити креслити коло за допомогою циркуля; закріплювати знання таблиці множення і ділення числа 2 і 3; формувати вміння розв'язувати задачі і приклади на вивчені випадки арифметичних дій; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення; збагачувати мовлення учнів математичними термінами; виховувати охайність, інтерес до знань.

Зміст архіву
Перегляд файлу

                                            Математика 2 клас

 

                                          Урок – добра справа

 

Тема: Вправи на застосування таблиці множення та ділення числа 2 і 3. Геометричний матеріал.

Мета: Ознайомити учнів з поняттями коло і круг, навчити креслити коло за допомогою циркуля; закріплювати знання таблиці множення і ділення числа 2 і 3; формувати вміння розв’язувати задачі і приклади на вивчені випадки арифметичних дій; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; збагачувати мовлення учнів математичними термінами; виховувати охайність, інтерес до знань.

Обладнання: таблиці «хмарки», «сонечко», картки, гра «Намисто», таблиці «Геометричні фігури».

                                         Хід уроку

І. Організація класу до уроку

1. Привітання: «Добрий день вам, добрий день нам,

                            Добрий день всім чесним людям!»

2. Девіз уроку: «Дзвоник всім нам дав наказ:

                            До роботи швидше в клас!

                            Біля партии станьте чемно,

                            Хай мине час недаремно.

                            Будьте уважні і старанні всі,

                            Сядьте рівненько на місця свої.»

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

  1. Вступне слово вчителя:

- Погляньте, діти,  до нас у вікно заглядає сонячний зайчик з проханням допомогти розігнати хмари і звільнити сонце, щоб воно змогло зігріти землю. А щоб хмарки зникли, нам треба виконати їхні завдання.

(План уроку)

  1. Каліграфічна хвилинка

- На маркерній дошці і в зошитах зразок : 38   83

                                                                       20   10

    3. Усний рахунок

    1) Таблиця множення числа 3 (хором);

    2) 1 учень розповідає таблицю множення числа 2;

  3) Робота з картками  ( учні ланцюжком називають лише пропущене число)

4) Гра «Сонячний зайчик» ( кругові приклади):

2х 3 = ; 6+5=; 21-11=; 10:2=; 5+9=; 14:2=; 7-4=; 3х9=; 27-25=.

( Виготовлення дидактичної гри «Сонячний зайчик» - Додаток 1)

5) Гра «Намисто»:

- Щоб розвеселити сонечко , давайте зберемо для нього намисто (працюють «ланцюжком» - на магнітній дошці діти вставляють пропущені числа)

 

4.Бесіда

        - З яких геометричних фігур ми складали намисто? А сонечко?

        - А тепер пригадаємо,  які ще геометричні фігури вам відомі : з’єднати  фігуру з її назвою ( точка, квадрат, крива, пряма, трикутник, чотирикутник, прямокутник, відрізок, круг)

 

ІІІ. Повідомлення теми уроку. Мотивація

- А тепер відгадайте, з якою геометричною фігурою ми сьогодні будемо працювати:

                        Загадка «Без початку, без кінця,

                                        Без кутів фігура ця.

                                        Сонечко їй вірний друг,

                                        А зовуть фігуру - … (круг).

ІV. Розвиток знань по темі

  1. Робота з малюнком

- Розгляньте малюнок, які геометричні фігури ви тут бачите? (точки, відрізок , круг)

(Вчитель пояснює , що таке радіус, центр кола, коло, круг)

  1. Робота з підручником ( практичні вправи)
  2. Алгоритм креслення кола

- Поставте т. О;

- Виміряйте радіус циркулем на лінійці;

- Поставте голку  в т. О і обведіть за часовою стрілкою від себе коло.

                                       ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 V. Закріплення знань учнів

1. Розв’язування задач за підручником

   - Читання задач, складання схем, коментування, колективне розв’язування.

2. Виконання прикладів з самоперевіркою ( відповіді написані на дошці в іншому порядку)

VІ. Домашнє завдання

VІІ. Підсумок уроку

- Нарешті всі хмаринки звільнили сонечко, ми з вами зробили добру справу для всіх.

 

- Що ви запам’ятали з уроку?

- Про що розповісте дома батькам?

                                                                                                      Додаток 1

 

 

 

 

 Виготовлення дидактичної гри «Сонячний зайчик»

 

Потрібно вирізати з картону два однакових круга, в одному (верхньому) прорізати овал , а на іншому (нижньому) написати кругові приклади. Потім по центру скріпити гвинтиком, щоб верхній круг міг рухатися. В прорізаному овалі буде видно лише один приклад, наступний приклад покаже, чи вірно виконано попередній.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
zip
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 лютого
Переглядів
504
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку