Тип уроку: комбінований
Обладнання: підручники, планшети, комп’ютер, картки
Хід уроку
1. Організаційний момент
2. Контроль, корекція і закріплення знань
1) Перевірка домашнього завдання
2) Актуалізація опорних знань:
Виконання вправи в навчальному середовищі LearningApps
3. Розвиток математичних знань
Робота з підручником (Математика 4 клас , Н. М. Чекурда):
№ 55(Обчисли)
34+6= 68+2=
72+8= 87+3=
47+3= 94+6=
26+4= 23+7=
Корекційна вправа «Знайди помилку»:
20+2*3=22 40+4*2=60
25+2*2=24 50+3*3=53
32+2*4=50 60+3*3=67
Тестові завдання:
1. У акваріумі було 35 рибок, купили ще 3 рибки. Скільки рибок стало?
34 |
33 |
38 |
32 |
а |
б |
в |
г |
2. Івасик упіймав у річці 27 рибин, а Василько 2 рибини. Скільки рибин впіймали хлопчики?
28 |
29 |
38 |
30 |
а |
б |
в |
г |
3. Піца коштує 15 грн., а булочка з родзинками 4 грн. Скільки коштує піца та булочка?
19 |
29 |
18 |
11 |
а |
б |
в |
г |
4. Дівчинка за перший день прочитала 42 сторінки книги, а на другий день – 8 сторінок. Скільки сторінок дівчинка прочитала за два дні?
50 |
60 |
30 |
70 |
а |
б |
в |
г |
5.Василько розв’язав 56 прикладів, а Петрик на 4 більше. Скільки прикладів розв’язав Петрик?
55 |
60 |
48 |
52 |
а |
б |
в |
г |
Фізкультхвилинка
4. Підсумок уроку. Рефлексія
Я навчився….
Мені сподобалося…
5. Домашнє завдання
Ст.. 7 №29 (обчисли), №31 - задача