Урок "Додавання і віднімання в межах 10. Узагальнення та систематизація знань. ( В гостях у казкових героїв)".

Про матеріал

Тема уроку: «В гостях у казкових героїв».

Додавання і віднімання у межах 10. Узагальнення і систематизація знань.

Тип уроку:урок закріплення знань

Вид уроку: мультимедійний урок

Методи: бесіда, обговорення, метод «Мозковий штурм», практична робота, проблемний, гра.

Мета уроку:

  • -Навчальна: закріпити навички учнів розв'язувати приклади на додавання і віднімання різних видів в межах 10; продовжувати вчити учнів розрізняти рівності і нерівності, ділити їх на групи; вправляти у складанні і розв'язувані задач; закріплювати вміння розпізнавати геометричні фігури, поділяти їх на групи
  • -Розвиваюча: розвивати мислення, увагу, навички самостійної роботи, математичне мовлення, вдосконалювати обчислювальні навички, вміння спостерігати та аналізувати.
  • - Виховна: виховувати старанність, почуття дружби, товариства, взаєморозуміння.

Обладнання: цифри на магнітах, демонстраційний матеріал, малюнки казкових героїв, роздатковий геометричний матеріал, комп'ютер, екран, презентація до уроку.

Хронометраж уроку:

І. Організація класу – 1 хв.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності – 2 хв.

ІІІ. Робота над темою уроку – 27 хв.

  • 1.Математичний диктант – 4 хв
  • 2.Усний рахунок -7 хв.
  • 3.Розв'язування прикладів -7 хв.

ІV. Фізкультхвилинка – 2 хв.

  • 4.Розв'язування задачі – 3 хв.
  • 5.Робота з геометричним матеріалом - 4 хв.
  • 6.Практична робота 2 хв.

V. Релаксація – 2 хв.

VІ. Підсумок уроку -1 хв.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

Діти! У нас сьогодні ніби свято,

Гостей зібралося багато,

Ану на них ви подивіться,

І веселенько усміхніться,

Й скажіть їм добрі слова:

«Раді вітати вас в нашій оселі,

Зичимо щастя, здоров'я й добра».

А тепер тихенько поверніться,

Один одному посміхніться,

На урок старання не забутьте взяти,

Сядьте всі рівненько, будем починати.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

- Наш урок цікавим буде, казку люблять усі люди, і дорослі і малі, тобто й наші школярі. Сьогодні протягом уроку математики ми вирушимо в захоплюючу подорож, де ви зустрінетесь з героями своїх улюблених мультфільмів та казок. Вони дуже хочуть подивитися чому ви навчилися за цей час вашого перебування у школі; чи вмієте ви розв'язувати приклади, задачі, як ви вмієте складати вирази.

Бесіда про правила поведінки в гостях.

- Але спершу, ніж попасти до гостей давайте пригадаємо, як треба поводитись в гостях? ( Не балуватись , не шуміти, не перебивати один одного, не кричати). Дякую, майже так , як і протягом уроку.

ІІІ. Робота над темою уроку.

  • -І ось ми вирушаємо з вами на казкову вулицю, де живуть казкові герої. А вирушаємо ми казковою стежкою. (Слайд 1)
  • 1.Математичний диктант.
  • -Число 3 зменшити на 2;
  • -Знайти різницю чисел 5 і 3;
  • -Зменшуване 9, від'ємник 6, знайти різницю;
  • -Число 2 збільшити на стільки ж;
  • -Знайти суму чисел 3 і 2;
  • -3 збільшити на 3;
  • -Перший доданок 3, другий доданок 4, знайти суму;
  • -10 зменшити на 2;
  • -Знайти суму чисел 5 і 4;
  • -Записати найменше двоцифрове число.
  • 12 3 4 5 6 7 8 9 10
  • Метод «Мозковий штурм»
  • -Чого не вистачає в нашому запису? ( Три крапки).
  • -Чому? (Тому, що цей ряд чисел можна продовжити).
  • -А як називається цей ряд чисел? Натуральний ряд чисел
  • Або відрізок натурального ряду чисел.
  • -Доведіть що це натуральний ряд чисел.
  • (Тому що кожне наступне число збільшується на 1.)
  • -Назвіть найменше число;
  • -Назвіть парні числа;
  • -Назвіть сусідів числа 5, назвіть число попереднє до 4, назвіть число яке стоїть за числом 6.
  • -Як ви думаєте яке число з цього ряду відрізняється від інших? 10 Чому? Тому що в запису цього числа ми використали дві цифри, і воно двозначне.

2. Усний рахунок.

  • 1). В гостях у кота Леопольда.
  • - Доріжка нас привела до будиночка, де живе Кіт Леопольд. ( Слайд 2)
  • Гра « Кораблики» ( Слайд 3)
  • Які слова любив говорити кіт Леопольд « Миші, давайте жити дружно». І це дійсно так, тому що у дружбі та взаєморозумінні краще та легше жити.
  • А ще кіт Леопольд любив пускати кораблики . Він і нам пропонує з ним пограти. (Слайд 4).
  • Кораблики з прикладами:
  • 3+4 5+4 6+4 8+2-3 5+3-2 9-3+4
  • -Сподобалась гра?
  • -А ще кіт Леопольд любив рибалити. У нього було дві вудки. На одну ловились рибки з відповіддю 10, а на другу – з відповіддю 9. Він нам пропонує теж порибалити.
  • Гра «Риболовля» (Слайд 5)
  • -Що ми скажемо коту Леопольду? (Дякуємо, до побачення).

2). В гостях у Незнайки.

- Давайте подивимось, хто живе поруч з котом Леопольдом? Послухайте загадку.

У кого велика шляпа,

Хто нероба і тюхтій,

Хто хвалько, пустун, зазнайка,

Знають всі – малюк…( Незнайка). ( Слайд 6)

  • -Тут живе Незнайка. Нарешті він теж захотів стати грамотним і пішов до школи. А у школі йому дали дуже складне завдання.

На дошці записи:

6-3 3=3 4+х=6 х+3=5 3+6

7>6 8<10 7+3 9-2

8-5 5=5 4<7 7-4

-У завданні запитується, на які групи можна розділити ці записи?

Допоможіть Незнайкові. (Метод «Мозковий штурм»).

  • 2група – нерівності: 7 >6, 8<10, 4<7;
  • 3група – рівності: 3=3, 5=5;
  • -А чи є ще рівності? (Так).
  • 4 - Як ми їх називаємо? (Рівняння). Назвіть рівняння.

3 група – рівняння: 4+х=6, х+3=5;

4 група – вирази: 6-3= 8-5= 7+3= 9-2= 7-4= 3+6= як інакше ми їх називаємо? (Приклади.)

  • -Працюємо усно над нерівностями: на скільки 7 більше від 6?
  • -На скільки 8 менше від 10?
  • -На скільки 4 менше від 7?
  • -Працюємо усно над рівняннями:
  • -4+х =6 1 доданок нам відомий? (так) А другий доданок відомий (ні) Чому дорівнює сума? Як нам знайти 2 доданок? (Треба від суми відняти перший доданок.)
  • -Чому дорівнює другий доданок?
  • -Я думаю, що Незнайка дуже зрадів, що ми допомогли йому у цьому складному завданні.

3. Робота в зошиті. Запис прикладів. В гостях у Буратіно

- Відгадайте загадку:

Якось у школу із книжкою
Прямував дерев'яний хлопчисько
І потрапив якось сам
В полотняний балаган.
Як називається ця книжка?
А як зветься сам хлопчисько?
От підказка, друзі, вам:
Його дівчинка Мальвіна
Називала...
(Буратіно)

  • -Сусідом Незнайки був Буратіно. (Слайд 7)

Він теж почав ходити до школи, навчився розв'язувати приклади і задачі. А з нами він вирішив пограти в жмурки . Тільки ховати він від нас буде складові прикладів і нерівностів. Яку цифру заховав Буратіно? Який знак заховав Буратіно?

ДІТИ ВИКОНУЮТЬ ПРИКЛАДИ І ЗАПИСУЮТЬ ЇХ ДО ЗОШИТА.

ІV. Фізкультхвилинка.

  • -А хто живе біля Буратіно? Відгадайте загадку.
  • Допоможе завжди вам,
  • І птахам, і дітлахам,
  • Він під деревом сидить,
  • Добрий лікар … ( Айболить)

-Так його сусід Лікар Айболить. Що робить лікар.(лікує звірів). А ще він турбується і про нас. Він хоче щоб ми виконали фізкультхвилинку, причому ту, яку роблять його пацієнти.

Фізкультхвилинка виконується під пісню: «Зарядка для зайців».

4. Робота над задачею. В гостях у Вінні- Пуху.

Послухайте загадку.

Він веселий і не злий,
Цей хороший дивачок.
З ним господар, хлопчик Робін,
І товариш — П'ятачок.
До прогулянок він ласий,
Є на мед чутливий нюх,
Зветься плюшевий ведмедик,
Всім відомо, ...
(Вінні Пух)

  • -Сусідом лікаря Айболить є Вінні Пух. (Слайд 8)

Він теж пішов до Лісової школи і став її учнем. Так от йому у школі задали розв'язати задачу. І він дуже добре впорався з цим завданням. Зараз я вам покажу цю задачу. Але спочатку давайте пригадаємо, із яких частин складається задача?

УМОВАПИТАННЯРОЗВ'ЯЗАННЯВІДПОВІДЬ

-Молодці. А тепер послухайте задачу, яку дуже швидко розв'язав Вінні Пух.

Задача: У Вінні Пуху було 10 цукерок. 8 цукерок він з'їв. Скільки цукерок він залишив для друга П'ятачка?

- Скажіть умову задачі. Скажіть питання до задачі.

- Якою дією ми будемо розв'язувати задачу?

Чому? ( тому що він з'їв і стало менше, ніж було).

  • -Запишіть розв'язання задачі у зошит. 10 -8 =2

Яка відповідь у задачі? (Вінні Пух залишив для друга П'ятачка 2 цукерки).

  • -Ви молодці, задачу розв'язали і я сподіваюсь записали вірно.
  • Бесіда про дружбу.
  • -А чи нічого не турбує вас у поведінці Вінні Пуху?
  • -Він з'їв багато цукерок. Потрібно було поділитися з П'ятачком порівну.
  • - А порівну, це по скільки цукерок?
  • 5. Робота з геометричним матеріалом. В гостях у Крокодила Гени.
  • - Біля Вінні Пуху живе Крокодил Гена. Він колись працював у зоопарку – експонатом, а зараз працює у циркужонглером.(Слайд 10).

Подивіться, з якими предметами він працює? (З геометричними фігурами).

  • -А які вони плоскі, чи об'ємні?
  • -Назвіть ці фігури. Це квадрати й трикутники.
  • -Доведіть, що це трикутник. ( має 3 сторони, 3 вершини, 3 кута).
  • -Доведіть, що це чотирикутник.
  • -Давайте пригадаємо, за якими ознаками можна розділити геометричні фігури? (ЗА КОЛЬОРОМ, ФОРМОЮ ТА РОЗМІРОМ) (Слайд 11)
  • -Подивіться уважно, за якими ознакамискладені приклади, стосовно цих геометричних фігур.
  • 7+3 –за розміром 10-4-за кольором
  • 6+4 –за кольором 10-5-за формою
  • 5+5 – за формою 10-3-за розміром
  • - Молодці. А тепер ми з вами будемо жонглювати. Яких фігур не вистачає в рядах?
  • Практична робота.
  • -З трикутника, що лежить на парті утворити шестикутник.

V. Релаксація. Розв'язування задач усно.

А далі живуть вовк та три поросяти. Вовк дуже любить загадувати поросятам загадки та задачі. Ось послухайте, та допоможіть поросятам дати вірні відповіді, а вовк стане злим та ще з'їсть поросяток.

ЗАДАЧІ. (Слайди 12, 13, 14.)

  • -Молодці.

V. Підсумок уроку.

  • - На превеликий жаль, наш шлях короткий, ось і вертатися пора, аленаступного уроку знов продовжиться наша гра.
  • - Сьогодні всі працювали дуже добре, активно, старанно.
  • У всіх на партах лежить 2 смайлики. Виберіть той, який настрій у вас був протягом уроку і той, охоче ви працювали, чи ні.
  • -Отже, що ми сьогодні робили протягом уроку? (Ходили у гості до казкових персонажів, грали з ними, допомагали виконувати різні завдання, а вони в свою чергу пригостили нас солодощами.
  • -Встаньте, поверніться до гостей і скажіть те, що говорять дуже чемні господарі: « Дякуємо, що прийшли».
Перегляд файлу

Тема уроку: «В гостях у казкових героїв».

                          Додавання і віднімання у межах 10.Узагальнення і систематизація знань.

Тип уроку:  урок закріплення знань

Вид уроку: мультимедійний урок

Методи: бесіда, обговорення, метод «Мозковий штурм», практична робота, проблемний, гра.

Мета уроку:

  • Навчальна: закріпити навички учнів розв’язувати приклади на додавання і віднімання різних видів в межах 10; продовжувати вчити учнів розрізняти рівності і нерівності, ділити їх на групи; вправляти у складанні і розв’язувані задач; закріплювати вміння розпізнавати геометричні фігури, поділяти їх на групи
  • Розвиваюча: розвивати мислення, увагу, навички самостійної роботи, математичне мовлення,  вдосконалювати обчислювальні навички, вміння спостерігати та аналізувати.
  •  Виховна: виховувати старанність, почуття дружби, товариства, взаєморозуміння.

 

Обладнання: цифри на магнітах, демонстраційний матеріал, малюнки казкових героїв, роздатковий геометричний матеріал, компютер, екран, презентація до уроку.

 

Хронометраж уроку:

І. Організація класу – 1 хв.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності – 2 хв.

ІІІ. Робота над темою уроку – 27 хв.

  1. Математичний диктант – 4 хв
  2. Усний рахунок -7 хв.
  3. Розв’язування прикладів -7 хв.

ІV. Фізкультхвилинка – 2 хв.

  1. Розв’язування задачі – 3 хв.
  2. Робота з геометричним матеріалом -  4 хв.
  3. Практична робота 2 хв.

V. Релаксація – 2 хв.

VІ. Підсумок уроку -1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                          ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

 Діти! У нас сьогодні ніби свято,

Гостей зібралося багато,

Ану на них ви подивіться,

І веселенько усміхніться,

Й скажіть їм добрі слова:

«Раді вітати вас в нашій оселі,

Зичимо щастя, здоров’я й добра».

 

А тепер тихенько поверніться,

Один одному посміхніться,

На урок старання не забутьте взяти,

Сядьте всі рівненько, будем починати.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  - Наш урок цікавим буде, казку люблять усі люди, і дорослі і малі, тобто й наші школярі. Сьогодні протягом уроку математики ми вирушимо в захоплюючу подорож, де ви зустрінетесь з героями своїх улюблених мультфільмів та казок. Вони дуже хочуть подивитися чому ви навчилися за цей час вашого перебування у школі; чи вмієте ви розвязувати приклади, задачі, як ви вмієте складати вирази.

     Бесіда про правила поведінки в гостях.

  - Але спершу, ніж попасти до гостей давайте пригадаємо, як треба поводитись в гостях? ( Не балуватись , не шуміти, не перебивати один одного, не кричати). Дякую, майже так , як і протягом уроку.

ІІІ. Робота над темою уроку.

  • І ось ми вирушаємо з вами на казкову вулицю, де живуть казкові герої. А вирушаємо ми казковою стежкою. (Слайд 1)
  1. Математичний диктант.
  • Число 3 зменшити на 2;
  • Знайти різницю чисел 5 і 3;
  • Зменшуване 9, відємник 6, знайти різницю;
  • Число 2 збільшити на стільки ж;
  • Знайти суму чисел 3 і 2;
  • 3 збільшити на 3;
  • Перший доданок 3, другий доданок 4, знайти суму;
  • 10 зменшити на 2;
  • Знайти суму чисел 5 і 4;
  • Записати найменше двоцифрове число.
  1. 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Метод «Мозковий штурм»

  • Чого не вистачає в нашому запису? ( Три крапки).
  • Чому? (Тому, що цей ряд чисел можна продовжити).
  • А як називається цей ряд чисел? Натуральний ряд чисел

Або відрізок натурального ряду чисел.

  • Доведіть що це натуральний ряд чисел.

(Тому що кожне наступне число збільшується на 1.)

  • Назвіть найменше число;
  • Назвіть парні числа;
  • Назвіть сусідів числа 5, назвіть число попереднє до 4, назвіть число яке стоїть за числом 6.
  • Як ви думаєте яке число з цього ряду відрізняється від інших?  10 Чому? Тому що в запису цього числа ми використали дві цифри, і воно двозначне.

2. Усний рахунок.

1). В гостях у кота Леопольда.

- Доріжка нас привела до будиночка, де живе Кіт Леопольд. ( Слайд 2)

      Гра « Кораблики» ( Слайд 3)

Які слова любив говорити кіт Леопольд « Миші, давайте жити дружно». І це дійсно так, тому що у дружбі та взаєморозумінні краще та легше жити.

А ще кіт Леопольд любив пускати кораблики . Він і нам пропонує з ним пограти. (Слайд 4).

Кораблики з прикладами:

3+4     5+4      6+4    8+2-3    5+3-2    9-3+4

  • Сподобалась гра?
  • А ще кіт Леопольд любив рибалити. У нього було дві вудки. На одну ловились рибки з відповіддю 10, а на другуз відповіддю 9. Він нам пропонує теж порибалити.

Гра «Риболовля» (Слайд 5)

  • Що ми скажемо коту Леопольду? (Дякуємо, до побачення).

2). В гостях у Незнайки.

- Давайте подивимось, хто живе поруч з котом Леопольдом? Послухайте загадку.

У кого велика шляпа,

Хто нероба і тюхтій,

Хто хвалько, пустун, зазнайка,

Знають всі – малюк…( Незнайка). ( Слайд 6)

  • Тут живе Незнайка. Нарешті він теж захотів стати грамотним і пішов до школи. А у школі йому дали дуже складне завдання.

  На дошці записи:

6-3          3=3         4+х=6           х+3=5       3+6

7>6         8<10       7+3               9-2               

8-5         5=5          4<7                7-4

завданні запитується, на які групи можна розділити ці записи?

Допоможіть Незнайкові. (Метод «Мозковий штурм»).

  1. групанерівності: 7 >6, 8<10,  4<7;
  2. групарівності: 3=3, 5=5;
  • А чи є ще рівності? (Так).                                        
  1.   - Як ми їх називаємо? (Рівняння). Назвіть рівняння.

3 групарівняння: 4+х=6, х+3=5;

4 групавирази: 6-3= 8-5= 7+3= 9-2= 7-4= 3+6= як інакше ми їх називаємо? (Приклади.)

  • Працюємо усно над нерівностями: на скільки 7 більше від 6?
  • На скільки 8 менше від 10?
  • На скільки 4 менше від 7?
  • Працюємо усно над рівняннями:
  • 4+х =6 1 доданок нам відомий? (так) А другий доданок відомий (ні) Чому дорівнює сума? Як нам знайти 2 доданок? (Треба від суми відняти перший доданок.)
  • Чому дорівнює другий доданок?
  • Я думаю, що Незнайка дуже зрадів, що ми допомогли йому у цьому складному завданні.

3. Робота в зошиті. Запис прикладів. В гостях у Буратіно

- Відгадайте загадку:

Якось у школу із книжкою 
Прямував дерев'яний хлопчисько 
І потрапив якось сам 
В полотняний балаган. 
Як називається ця книжка? 
А як зветься сам хлопчисько? 
От підказка, друзі, вам: 
Його дівчинка Мальвіна 
Називала... 
(Буратіно)

  • Сусідом Незнайки був Буратіно. (Слайд 7)

Він теж почав ходити до школи, навчився розвязувати приклади і задачі. А з нами він вирішив пограти в жмурки . Тільки ховати він від нас буде складові прикладів і нерівностів. Яку цифру заховав Буратіно? Який знак заховав Буратіно?

ДІТИ ВИКОНУЮТЬ ПРИКЛАДИ І ЗАПИСУЮТЬ ЇХ ДО ЗОШИТА.

 

ІV. Фізкультхвилинка.

  • А хто живе біля Буратіно? Відгадайте загадку.

Допоможе завжди вам,

І птахам, і дітлахам,

Він під деревом сидить,

Добрий лікар … ( Айболить)

-Так його сусід Лікар Айболить. Що робить лікар.(лікує звірів). А ще він турбується і про нас. Він хоче щоб ми виконали фізкультхвилинку, причому ту, яку роблять його пацієнти.

Фізкультхвилинка виконується під пісню: «Зарядка для зайців».

4. Робота над задачею. В гостях у Вінні- Пуху.

     Послухайте загадку.

Він веселий і не злий, 
Цей хороший дивачок.
З ним господар, хлопчик Робін, 
І товаришП'ятачок. 
До прогулянок він ласий, 
Є на мед чутливий нюх, 
Зветься плюшевий ведмедик, 
Всім відомо, ... 
(Вінні Пух)

  • Сусідом лікаря Айболить є Вінні Пух. (Слайд 8)

Він теж пішов до Лісової школи і став її учнем. Так от йому у школі задали розвязати задачу. І він дуже добре впорався з цим завданням. Зараз я вам покажу цю задачу. Але спочатку давайте пригадаємо, із яких частин складається задача?

УМОВА     ПИТАННЯ       РОЗВЯЗАННЯ   ВІДПОВІДЬ

-Молодці. А тепер послухайте задачу, яку дуже швидко розвязав Вінні Пух.

Задача: У Вінні Пуху було 10 цукерок. 8 цукерок він зїв. Скільки цукерок він залишив для друга Пятачка?

- Скажіть умову задачі.   Скажіть питання до задачі.

- Якою дією ми будемо розвязувати задачу?

Чому? ( тому що він зїв і стало менше, ніж було).

  • Запишіть розвязання задачі у зошит. 10 -8 =2

Яка відповідь у задачі? (Вінні Пух залишив для друга Пятачка 2 цукерки).

  • Ви молодці, задачу розвязали і я сподіваюсь записали вірно.  

Бесіда про дружбу.  

  • А чи нічого не турбує вас у поведінці Вінні Пуху?
  • Він зїв багато цукерок. Потрібно було поділитися з Пятачком порівну.

  -  А порівну, це по скільки цукерок?

5. Робота з геометричним матеріалом. В гостях у Крокодила Гени.

- Біля Вінні Пуху живе Крокодил Гена. Він колись працював у зоопаркуекспонатом, а зараз працює у цирку  жонглером.(Слайд 10).

Подивіться, з якими предметами він працює? (З геометричними фігурами).

  • А які вони плоскі, чи обємні?
  • Назвіть ці фігури. Це квадрати й трикутники.
  • Доведіть, що це трикутник. ( має 3 сторони, 3 вершини, 3 кута).
  • Доведіть, що це чотирикутник.
  • Давайте пригадаємо, за якими ознаками можна розділити геометричні фігури? (ЗА КОЛЬОРОМ, ФОРМОЮ ТА РОЗМІРОМ) (Слайд 11)
  • Подивіться уважно, за якими ознаками  складені приклади, стосовно цих геометричних фігур.

7+3 –за розміром                   10-4-за кольором

6+4 –за кольором                    10-5-за формою

5+5 – за формою                     10-3-за розміром

- Молодці. А тепер ми з вами будемо жонглювати. Яких фігур не вистачає в рядах?

Практична робота.

  • З трикутника, що лежить на парті утворити шестикутник.

 

V.  Релаксація. Розвязування задач усно.

А далі живуть вовк та три поросяти. Вовк дуже любить загадувати поросятам загадки та задачі. Ось послухайте, та допоможіть поросятам дати вірні відповіді, а вовк стане злим та ще зїсть поросяток.

  ЗАДАЧІ. (Слайди 12, 13, 14.)

  • Молодці.

V. Підсумок уроку.

- На превеликий жаль, наш шлях короткий, ось і вертатися пора, але  наступного уроку знов продовжиться наша гра.

- Сьогодні всі працювали дуже добре, активно, старанно.

У всіх на партах лежить 2 смайлики. Виберіть той, який настрій у вас був протягом уроку і той, охоче ви працювали, чи ні.

  • Отже, що ми сьогодні робили протягом уроку? (Ходили у гості до казкових персонажів, грали з ними, допомагали виконувати різні завдання, а вони в свою чергу пригостили нас солодощами.
  • Встаньте, поверніться до гостей і скажіть те, що говорять дуже чемні господарі: « Дякуємо, що прийшли».

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гуськова Вікторія Вікторівна
    Моїм дітям дуже сподобалось!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
824
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку