Урок "Допомога в безпечних ситуаціях"

Про матеріал
• Мета уроку:  з’ясувати, що таке безпека і для чого вона потрібна; • з’ясувати складові безпеки у різних ситуаціях повсякденного життя; • удосконалювати вміння дотримуватись основних правил безпеки; • вчити організовувати своє повсякденне життя, дбаючи про свою безпеку; • формувати у дітей розуміння того, що дотримання правил безпеки в умовах війни є життєво важливим; з’ясувати, як знання про правила безпеки впливають на особистий добробут людини і добробут України. • Очікувані результати: учень / учениця розуміє, що таке безпека та для чого вона потрібна; • аналізує складові безпеки, наводить приклади з власного життя; • розуміє важливість особистої безпеки; • планує своє повсякденне життя, враховуючи правила безпеки; • розуміє важливість дотримання правил безпеки під час воєнного стану для власного добробуту та добробуту країни. Тип уроку: засвоєння нових знань.
Перегляд файлу

Конспект уроку з основ здоров’я 5 клас

(дата проведення 06.12. 22)

Тема уроку: Допомога в небезпечних ситуація .

  • Мета уроку:  з’ясувати, що таке безпека і для чого вона потрібна;
  • з’ясувати складові безпеки у різних ситуаціях повсякденного життя;
  • удосконалювати вміння дотримуватись основних правил безпеки;
  • вчити організовувати своє повсякденне життя, дбаючи про свою безпеку;
  • формувати у дітей розуміння того, що дотримання правил безпеки в умовах війни є життєво важливим;

з’ясувати, як знання про правила безпеки впливають на особистий добробут людини і добробут України.

  • Очікувані результати: учень / учениця розуміє, що таке безпека та для чого вона потрібна;
  • аналізує складові безпеки, наводить приклади з власного життя;
  • розуміє важливість особистої безпеки;
  • планує своє повсякденне життя, враховуючи правила безпеки;
  • розуміє важливість дотримання правил безпеки під час воєнного стану для власного добробуту та добробуту країни.

 

Тип уроку: засвоєння нових знань.

 

Хід уроку

 

Крок 1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Настрій на початок уроку. (Слайд 2).

Привітання з учнями, перевірка присутності учнів. Перевірка готовності учнів до уроку.

 

Крок 2. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка індивідуальних домашніх завдань. Обговорення.

2. Обговорення з класом —  «Вільний мікрофон».

— До кого учні можуть звертатися у разі раптового погіршання здоров’я? (До батьків, родичів, шкільного медпрацівника, у «Швидку допомогу», до перехожих тощо.) (Слайд 3).

 

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

1. Повідомлення теми, мети й завдань уроку .

— Чи можна в реальному житті визначити безпечні й небезпечні ситуації для людини? (Слайд 4 — обговорення з учнями)

 

IV.  ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ

План пояснення нового матеріалу

1. Поняття Безпеки й Небезпеки — опрацювання параграфу § 2 (с. 10 — 18)  (Учні висловлюють свої думки щодо запитань.)

2. Небезпечні ситуації. (Складання схеми за відповідями учнів, обговорення; підручник с. 11 – схема «Види небезпек» (Слайд 5)

Вчитель: — За якими ознаками можна класифікувати небезпечні ситуації? Відповіді учнів –

Досліджуємо поняття: наші асоціації

Запитайте різних людей, що таке безпека, і отримаєте різні відповіді. Звісно, ми всі відчуваємо безпеку і небезпеку, але пояснити ці поняття дуже складно. Тому створимо хмару слів, які ми пригадуємо, коли згадуємо про безпеку.

 

— Наведіть приклади небезпечних ситуаці

— З якими небезпечними ситуаціями ( за масштабом) найчастіше стикаються люди? (Обговорення учнями ситуацій за фото на слайдах: Слайд 6-8)

3. Наші дії у разі небезпеки

Перегляньте уважно відео та поміркуйте, для кого й чому важлива інформація в ньому.

  • Назвіть номери служб порятунку. ( Перегляд відео)
  • Чи можете ви доповнити інформацію з відео? Як саме?

Які служби порятунку задіяні найбільше під час воєнних дій?

 Порядок дій при потраплянні в небезпечну ситуацію. (Пояснення та обговорення учням) Слайд 9-11)

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ

Відпрацювання алгоритму дій у разі потрапляння в небезпечну ситуацію.

Вчитель: — Зараз ми будемо працювати в групах, (обєднуємося в групи).

— Добре, я бачу, що ви вже готові. Зараз для кожної групи я дам аркуш з завданням 6. Ви повинні пояснити та обґрунтувати свої дії в тій чи інший ситуації

 

VI. ПІДСУМКИ УРОКУ

Фронтальне опитування

Дайте відповіді на питання:

1. Які рятувальні та аварійні служби ви знаєте?

2. Які служби можна викликати за телефонами:

     а) 101;    б) 102;    в) 103;    г) 104?

(Настрій на кінець уроку Слайд-14)

 

VIІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ (Слайд 15)

1. Опрацювати урок № 14 ст. 67- 73

3. Виконання практичної роботи — Складіть разом з батьками алгоритм дій при небезпечній ситуації:

а) якщо батьки відсутні;  б) якщо батьки поряд.


 

 

1

 

docx
Додано
13 лютого 2023
Переглядів
859
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку