Урок - квест «Натуральні числа навколо нас»
Формування компетентностей:
Правила гри.
Хід гри.
Команди починають гру із актової зали. Команди представляють себе і вітають один одного (учасники гри завчасно підготували назву, девіз і емблеми для членів своєї команди). Кожна команда отримує першу загадку, і ця загадка вказує шлях до першої «зупинки». На кожній «зупинці» знаходиться ведучий (у нас це учні 11-го класу). Він допомагає керувати процесом гри, щоб учасники правильно зрозуміли завдання, розгадали його. Слідкує за атмосферою змагань, створює антураж і дисциплінує учнів.
МАРШРУТ
Актова зала
Бібліотека
Їдальня
Спортивна
зала
Кабінет
інформатики
Кабінет заступника
директора з виховної
роботи
Конверт № 1 (з першим завданням) отримаєш тоді, коли пригадаєш, де дуже часто дорослі тобі нагадують про те, що приймати їжу потрібно охайно та мовчки. (Карточка з першим завданням схована біля їдальні ).
Завдання . Розташуй знак «+» в запису цифр так, щоб отрималась сума 100.
1 2 3 4 5 6 7 = 100
( Розв’язання: 1 + 2 + 3 4 + 5 6 +7 = 100). Правильна відповідь оцінюється 3 балами.
Конверт № 2 із завданням отримаєте у людини, яка більшу частину свого робочого часу сидить за комп’ютером (конверт знаходиться у вчителя інформатики біля його комп’ютера).
Швидкий рахунок
На листку паперу написані числа в різному порядку від 1 до 50. Завдання: за хвилину показати по порядку як можна больше чисел (за це завдання учасники отримують 3 бали або 4 бали). Якщо команди прибули до цієї зупинки одночасно, то вони змагаються по черзі.
13
|
4
|
37
|
38
|
|
|
43
|
|
11
|
|
|
30
|
|
48
|
36
|
|
9
|
14
|
|
50
|
1
|
2
|
|
29
|
|
7
|
15
|
|
33
|
|
46
|
|
18
|
|
6
|
28
|
8
|
22
|
|
47
|
17
|
35
|
16
|
|
23
|
24
|
|
39
|
45
|
|
|
|
|
19
|
21
|
|
31
|
|
42
|
32
|
26
|
20
|
34
|
|
41
|
|
|
44
|
|
40
|
10
|
27
|
|
|
12
|
49
|
25
|
|
3
|
5
|
Конверт № 3 із завданням ви отримаєте у людини, котра навчає вас танцювати, співати, читати вірші, і разом з тим є грозою всіх порушників нашої школи (конверт із завданням знаходиться у педагога-організатора)
Математична вікторина
(Вікторина проводиться у швидкому темпі. Учасники команди шикуються в шеренгу і черговий на «зупинці» задає кожному учаснику команди по одному запитанню. Кожна правильна відповідь приносить по 0,5 балів в копілку команди).
Пригадайте початок своєї шкільної кар’єри. Коли ви були маленькими, ви ще не знали, що математика – це гімнастика розуму (конверт № 4 причеплений в коридорі, що веде до спортивної зали).
Логічна задача
В сім’ї пятеро дітей: Оля, Толя, Коля, Галя та Валя.
Олі і Толі разом 6 років.
Колі та Толі разом 8 років.
Колі та Галі разом 10 років.
Колі та Олі разом 12 років.
Валі та Олі разом 14 років.
Визначте вік кожного із дітей.. (Олі – 5 років, Толі – 1 рік, Колі – 7 років, Галі – 3 роки, Валі – 9 років.)
Якщо ти знаєш, що є джерелом знань та де знаходиться у нашій школі ця скарбниця, тоді шукай конверт № 5 ТАМ ( на дверях бібліотеки прикріплено останній конверт).
Знайди 10 відмінностей на малюнках.
Кожна правильна відповідь оцінюється 2 балами.
Висновок. Підводяться результати квесту. Всі учасники гри отримують призи.
Маршрутний лист команди ___________ класу
Назва команди ______________________________________
Капітан _______________________________________________
Назва «зупинки» |
Кількість балів |
Підпис відповідального на «зупинці» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|