Урок-дослідження ( кейс- метод) : " Кути. Види кутів" ( математика 5 клас)

Про матеріал
Конспект уроку розроблений на основі кейс-методу за інтерактивними технологіями, на основі формування ключових компетентностей у школярів. Учні під час уроку набувають дослідницьких умінь, набувають умінь користування транспортиром.
Перегляд файлу

Урок - квест «Натуральні числа навколо нас»

Формування компетентностей:

  • предметна компетентність: підвищити інтерес п’ятикласників до вивчення математики, учити дітей швидкому рахунку .
  • ключові компетентності:
  • ціннісно-смислові – уміння ухвалювати правильні рішення;
  • комунікативні – уміння взаємодіяти з однокласниками, навички роботи в групі, володіння різними соціальними ролями;
  • спілкування державною мовою – грамотно висловлюватися рідною мовою, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку;
  • соціально-трудові – уміння продуктивно співпрацювати з партнерами у групі й команді;
  • навчально-пізнавальні – володіння вимірювальними навичками, застосовувати логіку.

Правила гри.

  1. Грають 2 команди по 5 осіб.
  2. Команда, подаючи заявку на участь у грі, автоматично приймає дані Правила і зобов’язується їх виконувати.
  3. Команди виконують завдання в приміщенні школи.
  4. Під час гри командам потрібно знайти визначене місце и там виконати завдання. Щоб це зробити, командам потрібно не тільки добре та швидко мислити, а ще вміти діяти чітко та злажено.
  5. Команда-переможець та, котра першою виконає всі завдання та досягне фінішу.
  6. Тривалість гри – 1 год.
  7. Всі завдання видаються в заклеяних конвертах.
  8. Перед початком гри всі засоби зв’язку, в т.ч. мобильні телефони, залишаються у организатора гри. У капітана залишається лише один заряджений мобільний телефон для екстреного зв’язку. Гра проводиться чесно, без підказок і «піратства».
  9.  Кожна команда має маршрутний лист, у якому відмічаються успішно пройдені іспити. Записи в маршрутному листі виконує черговий на відповідній «зупинці» вчитель.
  10.  Членам команди необхідно мати ручки та чисті листи паперу.

Хід  гри.

      Команди починають гру із актової зали. Команди представляють себе і  вітають один одного (учасники гри завчасно підготували назву, девіз і емблеми для членів своєї команди).  Кожна команда отримує  першу загадку, і ця загадка вказує шлях до першої «зупинки». На кожній «зупинці» знаходиться ведучий (у нас це учні 11-го класу). Він допомагає керувати процесом  гри,  щоб  учасники правильно зрозуміли завдання, розгадали його. Слідкує за атмосферою  змагань, створює антураж і дисциплінує учнів.

МАРШРУТ

                                                     Актова зала

                                                                                                       Бібліотека

                                                                                                   

 

 

     Їдальня

                                                                                                                  Спортивна

                                                                                                                           зала

 

                       Кабінет

                  інформатики       

 

                     

                                                                Кабінет заступника

                                                             директора з виховної

                                                                         роботи                                                                                                                                

 

 

      Конверт № 1 (з першим завданням) отримаєш  тоді, коли пригадаєш, де дуже часто дорослі тобі нагадують про те, що приймати їжу потрібно  охайно та мовчки. (Карточка з першим завданням схована біля їдальні ).

Завдання . Розташуй  знак «+» в запису цифр так, щоб отрималась сума 100. 

1  2  3  4  5  6  7 = 100

( Розв’язання:   1 + 2 + 3 4 + 5 6 +7 = 100). Правильна відповідь оцінюється 3 балами.    

 Конверт № 2  із завданням отримаєте  у людини, яка більшу частину свого робочого  часу сидить за комп’ютером (конверт знаходиться у вчителя інформатики  біля його комп’ютера).

Швидкий рахунок

      На листку паперу написані числа в різному порядку від 1 до 50. Завдання: за хвилину показати по порядку як можна больше чисел (за це завдання учасники отримують  3 бали або                4 бали). Якщо команди прибули до цієї зупинки одночасно, то вони змагаються по черзі.

 

 

13

 

 

4

 

 

37

 

 

38

 

 

 

 

 

 

43

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

48

 

 

36

 

 

 

 

9

 

 

14

 

 

 

 

50

 

 

1

 

 

2

 

 

 

 

29

 

 

 

 

7

 

 

15

 

 

 

 

33

 

 

 

 

46

 

 

 

 

18

 

 

 

 

6

 

 

28

 

 

8

 

 

22

 

 

 

 

47

 

 

17

 

 

35

 

 

16

 

 

 

 

23

 

 

24

 

 

 

 

39

 

 

45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

21

 

 

 

 

31

 

 

 

 

42

 

 

32

 

 

26

 

 

20

 

 

34

 

 

 

 

41

 

 

 

 

 

 

44

 

 

 

 

40

 

 

10

 

 

27

 

 

 

 

 

 

12

 

 

49

 

 

25

 

 

 

 

3

 

 

5

 

 

       

      Конверт № 3  із завданням ви отримаєте у людини, котра навчає вас танцювати, співати, читати вірші,  і разом з тим є грозою всіх порушників нашої школи (конверт із завданням знаходиться у педагога-організатора)

Математична вікторина

(Вікторина  проводиться у швидкому темпі. Учасники команди шикуються в шеренгу і черговий на «зупинці» задає кожному учаснику команди по одному запитанню. Кожна правильна відповідь приносить по 0,5 балів в копілку команди).

  1. Як називаються числа, які застосовують  для лічби предметів? (Натуральні)
  2. Скільки нулів у розрядній одиниці, що називається «міліард»? (9)
  3. Яка фігура утворюється, якщо провести два  променя, які виходять із однієї точки? (Кут)
  4. Де знаходиться кабінет директора школи? (На 1-ому  поверсі)
  5. Чому дорівнює сума кутів трикутника? (180°)
  6. У скільки раз прямий кут менше розгорнутого? (У 2 рази)
  7. Назвіть найменше натуральне число. (1)
  8. Скільки парт у вашій класній кімнаті? (7)
  9. Як називаеться дріб, у якого чисельник  менше знаменника? (Правильний)
  10.  Скільки кілограмів в одній тонні? (1000 кг)
  11.  Назвіть найбільше натуральне число (Такого не існує)
  12.  Який дріб завжди менший за одиницю? (Правильний)
  13.  Що називається периметром фігури? (Сума довжин всіх її сторін)
  14. Який прилад використовують для вимірювання кутів? (Транспортир)
  15.  Скільки хвилин триває велика перерва? (20 хвилин)
  16.  Як називаються відрізки, які мають однакові довжини? (Рівні)
  17.  Якими буквами позначаються точки в математиці? (Великими латинськими)
  18. Скільки часу продовжується 1 тайм у футболі? (45 хвилин)

 

Пригадайте початок своєї шкільної карєри. Коли ви були маленькими, ви ще не знали, що математика – це гімнастика розуму (конверт № 4 причеплений в коридорі, що веде до спортивної зали).

Логічна задача

      В сімї пятеро дітей: Оля, Толя, Коля, Галя та Валя.

      Олі і Толі разом 6 років.

      Колі та Толі разом 8 років.

      Колі та Галі разом 10 років.

      Колі та  Олі разом 12 років.

      Валі та Олі разом 14 років.

Визначте вік кожного із дітей.. (Олі – 5 років, Толі – 1 рік, Колі – 7 років, Галі – 3 роки, Валі – 9 років.)

 

      Якщо ти знаєш, що є джерелом знань та де знаходиться у нашій школі ця скарбниця, тоді шукай конверт № 5 ТАМ ( на дверях бібліотеки прикріплено останній конверт).

 

C:\Users\USER1\Desktop\моя робота\Без названия (7).jpg

 

 

Знайди 10 відмінностей на малюнках.

Кожна правильна відповідь оцінюється 2 балами.

 

Висновок. Підводяться результати квесту. Всі учасники гри отримують призи.

 

 

Маршрутний лист команди     ___________   класу

 

Назва команди ______________________________________

 

Капітан _______________________________________________

 

  1. ____________________________________________________

 

  1. ____________________________________________________

 

  1. ____________________________________________________

 

  1. ____________________________________________________

 

  1. ____________________________________________________

 

 

 

Назва «зупинки»

Кількість балів

Підпис відповідального

 на «зупинці»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 вересня 2020
Переглядів
671
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку