Урок "Джоан Роулінг, Леся Українка: читання текстів та виконання письмових вправ"

Про матеріал
За підручником: Англійська мова 10 клас (6 рік навчання), М.О.Кучма, І.П. Задорожна Цілі уроку: практична: систематизувати лексичний матеріал з теми, сприяти його запам’ятовуванню, вчити працювати в групах, практикувати учнів у читанні текстів про книги та бібліотеки з метою загального та максимально повного розуміння їхнього змісту, формування навичок критичного мислення, вчити учнів складати спеціальні запитання та відповідати на них, висловлювати власні думки у зв’язку з отриманою під час читання тексту інформацією; освітня: вчити застосовувати у мовленні загальні та спеціальні запитання і відповідати на них, поширити знання учнів з теми "Шкільне життя"; розвиваюча: розвивати мовленнєві здібності учнів, оперативну пам’ять, сприяти вмінню логічно та послідовно висловлювати свої думки вголос, розвивати інформативну компетентність та творчі здібності учнів; виховна: виховувати толерантне ставлення до думки співрозмовника, культуру спілкування, повагу до оточуючих, сприяти розвитку позитивної мотивації щодо вивчення англійської мови.
Перегляд файлу

                                Англійська мова

 

Дата: 30.11.2023

 

 

Клас: 10

       Subject of the Lesson:

       Тема уроку:

Джоан Роулінг, Леся Українка: читання текстів та виконання письмових вправ

       Objectives:

       Мета:

практична: систематизувати лексичний матеріал з теми, сприяти його запам’ятовуванню, вчити працювати в групах, практикувати учнів у читанні текстів про твори та авторів з метою загального  та максимально повного розуміння  їхнього змісту, формування навичок критичного мислення, висловлювати власні думки у зв’язку з отриманою під час читання тексту інформацією;

освітня: вчити застосовувати інформацію з статей для поширення власної думки з теми "Література України та Англомовної країни";

розвиваюча: розвивати мовленнєві здібності учнів, оперативну пам’ять, сприяти вмінню логічно та послідовно  висловлювати свої думки вголос, розвивати інформативну компетентність та творчі здібності учнів;

виховна: виховувати толерантне ставлення до думки співрозмовника, культуру спілкування, повагу до оточуючих, сприяти розвитку позитивної мотивації щодо вивчення англійської мови.

                                                         Proсedures  -  Xід уроку:

Індивідуальна робота

1

Організаційний момент

2-3 хв. Опитування учнів щодо присутності на уроці.

 

2

Phonetic warm-up-Фонетична зарядка:

4-5 хвилин «give me five» - 3 учням пропоную назвати 5 типів книг, 5 жанрів літератури, 5 правил поведінки в бібліотеці

 

3

Homework check-up-Перевірка домашнього завдання:

7 хв Впр.6, стор 53 Write if the statements are true or false. (Запиши: наступні твердження є правдою (T) чи хибою (F); дати можливість подати відредаговане твердження /додаткове завдання/. Для інформації користуватися впр. 5, стор. 53)

 

4

Listening comprehension-

Аудіювання; Communicative activities- Говоріння

7 хв

Слухання тексту: відповідь на запитання What positive qualities of literature have YOU heard about? Name it.

(Про які позитивні якості літератури ВИ почули? Назвіть їх.)

 

5.

Reading –Читання:

5хв

1 група: впр. 5, стор 55-56 текст,

2 група: впр 4, стор 57 – текст

Робота в групах

6

Writing activities-Письмові вправи:

5хв

1 група: впр 6, стор 56 – п

2 група: впр 5, стор 58 -п

Робота в групах

7

Revision new material-закріплення вивченого:

10-12 хв.

Представлення міні проєктів

 

8

Lesson - review-                     Підсумок  уроку:

Сповістити про оцінювання в електронних щоденниках

 

 

9

Homework  Домашнє завдання:

Впр.3, стор 55 – п

Якщо залишиться час граємо у гру https://www.baamboozle.com/game/1939853

 

 

Тема уроку: Джоан Роулінг, Леся Українка: читання текстів та виконання письмових вправ

Цілі уроку:

      практична: систематизувати лексичний матеріал з теми, сприяти його запам’ятовуванню, вчити працювати в групах, практикувати учнів у читанні текстів про книги та бібліотеки з метою загального  та максимально повного розуміння  їхнього змісту, формування навичок критичного мислення, вчити учнів складати спеціальні запитання та відповідати на них, висловлювати власні думки у зв’язку з отриманою під час читання тексту інформацією;

      освітня: вчити застосовувати у мовленні  загальні та спеціальні запитання і відповідати на них, поширити знання учнів з теми "Шкільне життя";

      розвиваюча: розвивати мовленнєві здібності учнів, оперативну пам’ять, сприяти вмінню логічно та послідовно  висловлювати свої думки вголос, розвивати інформативну компетентність та творчі здібності учнів;

      виховна: виховувати толерантне ставлення до думки співрозмовника, культуру спілкування, повагу до оточуючих, сприяти розвитку позитивної мотивації щодо вивчення англійської мови.

Тип уроку: урок закріплення та застосування знань, умінь і навичок з використанням інтерактивних методів навчання.

Обладнання: підручник, комп’ютер, проєктор, колонка, відео-уривок з фільму «Гаррі Поттер», відео-вірш «Contra spem spero!»  роздавальний матеріал (роздрукувати листки із завданнями : стор., впр. у підручнику),

Procedure

Організаційний момент – 3 хв

Warm-up: 5 хвилин

Гра «give me five» - 3-4 учням пропоную назвати:

5 (books’ types) типів книг: encyclopedia, textbook, collection, dictionary, geographical atlas;

5 (Types of Writing) жанрів літератури: tragedy, fairy tale, fantasy, novel, fiction, travel books, romance, science fiction, autobiography, thriller, fairy tale, chronicle, detective story

5 правил поведінки в бібліотеці: Work in silence; Return books on time; Do not eat in the library; Use e-books; Respect the librarian

Homework check-up-Перевірка домашнього завдання: 7 хв

Впр.6, стор 53 (1-2 учня)

Write if the statements are true or false.

(Запиши: наступні твердження є правдою (T) чи хибою (F); дати можливість подати відредаговане твердження /додаткове завдання/. Для інформації користуватися впр. 5, стор. 53)

1. J. R. R. Tolkien wrote The Lord of the Rings for 12 years. (T)

2. The Lord of the Rings consists of five books. (F – 6 books)

3. The public does not like the book. F (it was named Britain’s best-loved novel of all time in the BBC’s The Big Read.)

4. The writer created an imaginary world and called it Middle-earth. (T)

5. Frodo Baggins knew that it was the One Ring of the legend. F Frodo Baggins didn’t know that it was the One Ring of the legend.

6. The ring gave much power to its owner. (T)

Listening comprehension-Аудіювання; Communicative activities- Говоріння: - 5 хв

What positive qualities of literature have YOU heard about? Name it. (1 учень)

Literature plays a very important role in our life. If there were no literature, then a person would not be able to experience all the beauty of his native language or the language of another people.

It is difficult to imagine life without reading. By reading scientific articles, we gain new knowledge, and by reading works of art, we get pleasure. Literature helps us to know the world, to understand the meaning of life, to experience its happy and sad moments. Reading can be a hobby, a source of inspiration and a good mood. Literature can fill free time. Today we can read both printed and electronic books, find literature on the Internet. There is an opinion that a person who has not studied native literature cannot be considered educated, because only literature that forms the culture of the language.

Reading –Читання;

Writing activities-Письмові вправи: - 10 хв

Now I propose you divide into groups.

Each group will receive a sheet with a task to work on.

You are working with a textbook. The pages and exercises are indicated in the tasks on the sheets.

The result of such work will be a mini project about a famous author of English or Ukrainian birth.

ONE person from the team will present the project to us.

I wish you success, you have 10 minutes to work.

Revision new material-закріплення вивченого: Через 8 хвилин

Maybe someone wants to be a volunteer? and read your miniproject first?

(2 хв) презентую перший відео матеріал (вірш-відео «Contra spem spero!» або уривок фільму «Гаррі Поттер»)

What author do you think it will be about?

слухаємо перший міні проект

(2 хв) другий відео матеріал What author do you think it will be about?

і слухаємо другий міні проект

Thanks for the nice projects.

Homework and assessment results for class work will be in electronic diaries within 15 minutes.

Thank you all for the lesson. Have a good day.

Додаткова діяльність на уроці.

Гра «Types of Writing (Види творів)» с

 

Додатки

  1. «Types of writing» - гра: поєднай слова з поясненням.(в baamboozle) – на випадок відсутності світла та інтернету

Ключ:

                  tragedy - a serious book that ends sadly

                  fairy tale - a children’s story in which magical things happen

                  fantasy - a long written story in which the characters and events are usually imaginary

                  novel - books and stories about imaginary people and events

                  science fiction - stories about events in the future which are based on imaginary developments in science

                  fiction - a story that is based on imagination and not facts

                  travel books - books about travelling

                  romance - a story about the love between two people

                  autobiography - a book in which someone writes about his/her own life

                  thriller - a book that tells an exciting story about murder and crime

                  chronicle - a written record of a series of events, especially historical events, written in the order in which they happened

                  detective story - a story about a crime and a detective who tries to find out who did it

 

 

 

 

 

 

tragedy

fairy tale

fantasy

novel

science fiction

travel books

romance

thriller

detective story

chronicle

autobiography

fiction

 

 

 

 

a story about a crime and a detective who tries to find out who did it

a serious book that ends sadly

a written record of a series of events, especially historical events, written in the order in which they happened

a story that is based on imagination and not facts

a long written story in which the characters and events are usually imaginary

stories about events in the future which are based on imaginary developments in science

books and stories about imaginary people and events

 

books about travelling

 

a book in which someone writes about his/her own life

a book that tells an exciting story about murder and crime

a children’s story in which magical things happen

a story about the love between two people

 

 

 

TEAM: English Writer

Your task: ex. 5, P. 55-56 – for information

Ex. 6, p. 56 for report.

Complete the sentences with the information from the text.

1. Joanne Rowling writes under the pen names _________________________________________________________________ ________________________________________________________________

2. She is best known for _________________________________________________________________ ________________________________________________________________

3. The books have been translated _________________________________________________________________ ________________________________________________________________

4. J. Rowling was born _________________________________________________________________ ________________________________________________________________

5. J. Rowling came up with the idea for the Harry Potter series when _________________________________________________________________ ________________________________________________________________

6. The first novel in the series was published _________________________________________________________________ ________________________________________________________________

7. When Joanne Rowling was writing her first book, she experienced _________________________________________________________________ ________________________________________________________________

8. The last book was published _________________________________________________________________ ________________________________________________________________

 

 

TEAM: Ukrainian Writer

Your task: ex. 4, p. 57 – for information

Ex. 5, p. 58 for report.

Answer the questions.

1. What was Lesia Ukrainka’s real name? _________________________________________________________________ ________________________________________________________________

2. What was her mother’s pen name? _________________________________________________________________ ________________________________________________________________

3. When did she start to write poems? _________________________________________________________________ ________________________________________________________________

4. When was the first poem published? _________________________________________________________________ ________________________________________________________________

5. Did Lesia Ukrainka have any secondary or higher education? _________________________________________________________________ ________________________________________________________________

6. How do you think she studied? _________________________________________________________________ ________________________________________________________________

7. Why did she live in other countries? _________________________________________________________________ ________________________________________________________________

8. What are her best plays? _________________________________________________________________ ________________________________________________________________

9. Can you recite any of Lesia Ukrainka’s poems? _________________________________________________________________ ________________________________________________________________

docx
Додано
24 січня
Переглядів
116
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку