Тема. Країни Європи
Дата проведення.
Навчальна група, курс. Група №13, курс 2
Номер уроку. 12
Тема уроку. Італія
Мета: засвоєння знань нового матеріалу та розвитку в учнів предметних компетентностей: мовленнєвої, інформаційно-цифрової, математичної, уміння вчитися впродовж життя і громадянської, екологічної грамотності та здорового життя.
Знання: сформувати в учнів систему знань про особливості ЕГП Італії, населення, господарства; визначити вплив ЕГП на розвиток господарства,територіальні відмінності у структурі господарства країни.
Вміння: розвивати практичні уміння працювати з матеріалом підручника, картами атласу, комп’ютером; формувати вміння поєднувати теоретичні знання із практикою – розв’язання географічних задач, проблемних завдань та складання карти країни.
Ставлення: виховувати самостійність, цікавість до пошуку і аналізу необхідної інформації, дбайливе ставлення до інших народів та національностей.
Очікувані результати: учні виявляють та характеризують основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці, називають складники третинного, вторинного та первинного секторів економіки, складають комплексну економіко-географічну характеристику.
Тип уроку: урок формування компетентностей.
Вид уроку: ділова гра «Складаємо карту Італії»
Методи проведення: розповідь-пояснення, опис, бесіда, робота з підручником, презентація, зображення явищ та об’єктів, постановка проблемного питання, складання карти.
Міжпредметні зв’язки: біологія, економіка, історія, художня культура.
Комплексно-методичне забезпечення уроку:
Наочне забезпечення: Географія (рівень стандарту): підр.для 10-х класів закл.загальн.середн.освіти/ Валерій Пестушко, Ганна Уварова, - Київ: Генеза, 2018, с.191.
Дидактичне забезпечення: атласи, політична карта Європи, фізична карта Європи, роздатковий матеріал.
Інформаційно-комунікаційне забезпечення: комп’ютер, мультимедійне обладнання, інтерактивна карта, презентація «Я складаю карту Італії», відео «Цікаві факти про Італію» https://www.youtube.com/watch?v=1rvSsnqZyyc
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. ВСТУПНА ЧАСТИНА
Бонжорно бамбіно (доброго дня)
Вікторина «Що я знаю про Італію» (слайд 2)