Урок "Електроенергетика України"

Про матеріал
Тема:Електроенергетика України Мета:Дати характеристику структури електроенергетики, її значення, основні типи ЕС та найважливіші ЛЕП, ознайомити з використанням відновлюваних джерел енергії, із проблемами розвитку і їх вирішенням.
Перегляд файлу

                           Тема:Електроенергетика України

                     Мета:Дати характеристику структури електроенергетики, її значення, основні типи ЕС та найважливіші ЛЕП, ознайомити з використанням  відновлюваних

             джерел енергії, із проблемами розвитку і їх вирішенням.

Хід уроку

             1.Організація класу

             2.Повторення

                 А)Тести

                 Б)Завдання біля карти. Показати паливні основні райони в Україні.

             3.Новий матеріал.

                 А)Мотивація навчальної діяльності.

                 - показ слайдів з різними видами електростанцій. Запитання для учнів: Що поєднує ці малюнки? То яку тему уроку будемо вивчати?

 - проблемне запитання, пояснити вислів. »Електроенергетика-хліб промисловості»

4.План уроку

               А)Запис плану уроку в зошиті.

 - Розвиток електроенергетики України

 - Типи електростанцій, чинники розміщення

                 - Паливно-енергетичний баланс

                 - Найбільші ЕС України, і ЛЕП

              Б)Розповідь вчителя

                 - розповідь вчителя про розвиток електроенергетики в Україні.

 - проблемне запитання: Чому відчувається нестача електроенергії, особливо у районах видобутку палива?

  В)Паливно-енергетичний баланс

     - самостійна робота з підручником у парах. Дати відповідь на запитання: визначення паливно-енергетичного балансу, забезпечення потреб           

  електроенергією, джерела сировини для ЄС, збільшується чи зменшується виробіток електроенергії і чому?

 Г)Найбільші електростанції і ЛЕП в Україні

    - Висновок учнів. Від чого залежить, що електростанції є різних видів? Від чого залежить розміщення електростанцій?

Д)Характеристика різних типів ЕС і їхнє розміщення в Україні

    - розповідь учнів з випереджуючим завданням із показом на карті розміщення ЕС

    - завдання для учнів. Слухаючи характеристику ЕС, дати відповідь на запитання: Кому належить провідне місце у виробництві електроенергії?

     (записати у зошиті).

Е)Аналіз діаграми у підручнику. Структура виробництва за типами ЕС

    - завдання для учнів:

     -Визначити провідні місця у виробництві електроенергії типу ЕС?

     - Як ви думаєте яких типів ЕС будуть переважати в Україні, можуть переважати?

Є)Відновлювальні джерела енергії

    - перегляд відео. Визначити, який вид ЕС має найбільший потенціал?

5.Практична робота.

   - позначення на контурній карті  України найбільших ЕС.

6.Підприємства електроенергетики свого регіону.

Випереджальне завдання.

7. Проблеми електроенергетики.

Бесіда з учнями про забезпечення енергією населення, залежність від інших держав, постачання, забруднення, перехід на альтернативні види ЕС.

8.Закріплення матеріалу

   - встановити зв’язок між колонками таблиці (таблиця на дошці).

Перша колонка: Бурштинська   Друга колонка: ГЕС

                   Курахівська               ТЕС

            Рівненська                                                                                                             АЕС

        Запорізька

 Південно-Українська

          -Вправа »Фішбоун» зі словом стан електроенергетики (як проблема).

           9.Підсумок

              - В яких частинах України найгустіша мережа ЛЕП?

              -  Які типи електростанцій вважають екологічно чистими?

           10. Оцінювання. Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Бідяк Любов
Пов’язані теми
Географія, Розробки уроків
Додано
30 березня 2023
Переглядів
175
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку