Тема: Вода в атмосфері
Мета: Формування знань про вологість повітря, випаровування конденсацію водяної пари; розвивати практичні вміння на визначення вологості повітря.
Хід уроку
1.Організація класу.
2. Повторення
Виконання тестів
3. Мотивація навчальної діяльності.
Прийом «Практична теорія» Довести, що у повітрі є водяна пара. (роса на вікні, сніг у холодильнику).
4. Новий матеріал.
План уроку
А) Бесіда з учнями. Звідки береться волога у повітрі? Які стани води ми знаємо?
- Перегляд відеоролика про випаровування.
- Висновок учнів про випаровування конденсацію і вологість.
Б) Робота з підручником. Групове завдання. 1 група шукає спільні риси, 2 група - відмінні риси між абсолютною і відносною вологістю.
- Висновок учнів. Якщо вища температура повітря, то водяної пари у повітрі більше чи менше?
В) Розв’язування задач на визначення вологості.
5. Опис роботи гігрометра. Показ гігрометра.
- Прийом «поміркуй». Як ви вважаєте, які способи регулювання вологості повітря є в домашніх умовах? (Провітрювання, вологе прибирання, акваріум,
гігростат).
6. Узагальнення знань.
- Гра «Так чи ні».
- В атмосфері водяна пара надходить тільки з опадами?
- Вологість залежить від температури повітря?
- Абсолютну вологість виражають у %?
- Сприятлива вологість 40-60%?
- Розрізняють відносну і абсолютну вологість?
7. Підсумок. Прийом «Відкритий мікрофон».
Учні відповідають: Я дізнався…
Я навчився…
Я зрозумів…
Я запам’ятав…
8. Оцінювання. Домашнє завдання ( розв’язати задачу до параграфу, вивчити тему).