Дата: 03.02.2022
Клас: 3-А
Предмет: фізична культура
Вчитель класу: Канафоцька Оксана Ігорівна
Тема. Стрибки вгору з упору присівши. ЗРВ з набивними м’ячами.
Завдання уроку:
1. Повторити ходьбу з високим підніманням колін, комплекс вправ для м’язів рук.
2. Вивчити виконувати стрибки вгору з упору присівши.
3. Сформувати в учнів вміння виконувати ЗРВ з набивними м’ячами.
4. Вивчити рухливі ігри.
5. Сприяти розвитку гнучкості під час виконання вправ, швидкості, спритності та витривалості під час проведення рухливих ігор.
6. Виховувати в учнів інтерес до самостійних занять фізичними вправами.
Інвентар та обладнання: м’яч, свисток.
Тип уроку: комбінований
Місце проведення: дистанційно.
План(зміст) уроку (40хв)
Підготовча частина уроку (10хв)
Основна частина уроку (25 хв)
Заключна частина уроку (5 хв)
№ з/п |
Зміст основного навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
||
|
Підготовча частина уроку |
10 хв |
|
||
1 |
Організація учнів до уроку, шикування класу в одну шеренгу. Привітання з учнями, оголошення завдань уроку. |
|
Шикую клас в шеренгу. О О О О О О О О О О
В |
||
2 |
Ходьба з високим підніманням колін |
2-3хв |
Слідкую за рівною спиною у дітей. Пальці на руках рівні, тягнуться догори |
||
3 |
Біг у повільному рівномірному темпі
|
1 хв
|
Слідкую за темпом виконання. Тримати в полі зору всіх дітей. |
||
4 |
Комплекс загальнорозвиваючих вправ на місці; комплекс вправ для розвитку м’язів рук |
4 хв |
Виконую всі вправи в повільному темпі
|
||
4.1 |
В.П. – с. н. н., руки на пояс 1-4 колові рухи головою вправо 1-4 колові рухи головою вліво |
4 рази
|
Слідкую за виконанням. Темп виконання повільний. |
||
4.2 |
В.П. – с. н. н., руки до плечей 1-4 –колові рухи в плечових суглобах назад |
4 рази |
Слідкую за розмиканням дітей один між одним |
||
4.3 |
В.П. – с. н. н., руки в сторони |
4 рази |
Слідкую за розмиканням дітей один між одним, за рівними спина дітей та амплітудою рухів. |
||
4.4 |
В.П. – с. н. н., руки на пояс 2 – в. п. 3 – нахили в праву сторону 4 – в. п. |
6 разів |
Слідкую за розмиканням дітей один між одним. |
||
4.5 |
В.П. – с. н. н., руки на пояс 1 – нахил вперед 2 – в. п. 3 – нахил назад 4 – в. п. |
6 разів |
Спостерігаю , щоб діти не втратили рівновагу, нахиляючись назад. |
||
4.6 |
В.П. – стійка ноги разом 1 – випад вперед лівою ногою 2 – в. п. 3 – випад вперед правою ногою 4 – в. п. |
6 разів |
Слідкую , щоб діти тримали спину рівно та не втрачали рівноваги. |
||
4.7 |
В.П. – стійка ноги разом 1 – присідаємо, руки вперед 2 – в. п. 3 – присідаємо, руки вперед 4 – в. п.
|
6 разів |
Спостерігаю, щоб діти не відривали п’яти від підлоги, тримали спину рівно |
||
|
Основна частина |
25 хв |
|
||
1 |
Виконання стрибків |
5 хв |
|
||
1.1 |
Виконання стрибків вгору з упору присівши |
6 разів |
Слідкую за правильністю виконання стрибків |
||
2 |
Рухлива гра «Заборонений рух» МПЗ. Мистецтво. 3 клас. Темп і ритм. |
5 хв |
|
||
2.1 |
Підготовка і пояснення рухливої гри. Вчитель пропонує гравцям виконувати всі рухи під музику, крім «забороненого». Він починає виконувати рухи, а учні повторюють. Хто помилився і виконає «заборонений» рух чи не повторить руху за керівником, штрафується. Гра триває 4-6 хвилин. Гравці повинні повторювати всі рухи, крім «забороненого». Оштрафовані учні продовжують грати. |
1 хв |
Бесіда про темп і ритм. Вчитель реалізує МПЗ.
|
||
2.2 |
Проведення і підведення підсумків рухливої гри |
4 хв |
|
||
3 |
Виконання вправ з набивними м’ячами |
9 хв |
|
||
3.1 |
М’яч на груди, лікті в сторони. Відбивання м’яча від стіни. |
2 хв |
Слідкую за правильністю виконання вправи
|
||
3.2 |
М’яч в руках. Кинути м’яч вгору, підстрибнути та в стрибку піймати м’яч. |
3 хв |
Наголошую на правильне положення рук та ніг |
||
4 |
Рухлива гра «М’яч з приплеском» |
6 хв |
|
||
4.1 |
Підготовка і пояснення рухливої гри.
Перемагає найспритніший. |
1 хв |
|
||
4.2 |
Проведення та підведення підсумків гри. |
5 хв |
|
||
3 |
Заключна частина |
5 хв |
|
||
3.1 |
Шикування класу |
1 хв |
|
||
3.2 |
Підсумок уроку |
2 хв |
Узагальнюю уявлення учнів про необхідність виконання фізичних вправ |
||
3.3 |
Повідомлення домашнього руханкового завдання |
2 хв |
Зіграти з друзями на свіжому повітрі рухливі ігри, з якими ознайомились на уроці |
||