Даний матеріал містить конспект уроку та мультимедійну презентацію до нього. У даній розробці поєднано різні форми та методи роботи. Урок був проведений в рамках Тижня педмайстерності в школі.
Бродівська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №2 з вивченням англійської мови з 1 класу Львівської області
Конспект
відкритого уроку фізики
у 8-А класі
в рамках місячника педмайстерності
«Електричний струм
у напівпровідниках»
Підготувала і провела
вчитель фізики та інформатики ВК, «Старший вчитель»
Власік Руслана Богданівна
Тема уроку. Електричний стум у напівпровідниках.
Мета: пояснити природу виникнення стуму в напівпровідниках, показати практичне застосування напівпровідників.
Очікувані результати:
Тип уроку: урок вивчення нового навчального матеріалу.
Обладнання: мультимедійний проектор, комп’ютер, мультимедійна презентація, види термісторів чи фотоелементів, що є в наявності у фізичному кабінеті.
Структура уроку:
Хід уроку:
І.
Різні речовини мають різні електричні властивості, але по електричній провідності їх можна поділити на 3 основні групи. Які саме? (Заслуховую відповіді учнів, коментую їх, виправляю помилки)
Зараз ми вивчаємо з вами великий розділ фізики «Електричний струм у різних середовищах». Пригадаємо, які саме теми ми вже вивчили? (Відповіді учнів,
які підкріплені слайдами вчительської презентації. Учні пояснюють, що є носіями електричного струму у металах, електролітах, газах).
ІІ.
Переважна більшість речовин (4/5 земної кори)
не є ні досконалими ізоляторами, ані гарними провідниками, а займають проміжне місце
за своєю питомою електропровідністю. (Аналіз таблиці).
Введення поняття напівпровідника, його властивостей. (Слайди 9-12; запис визначення учнями в зошит).
Аналіз періодичної системи Д.Менделєєва. Пояснення будови кристалічної решітки напівпровідника. Пояснення власної провідності напівпровідника (Слайди 13-14, запис учнями визначення в зошит).
Пояснення доміш-кової провідності напів-провідника. (Схема в зошит; робота учнів зі схемою до кінця пояснення вчителя – самостійно. Слайди 15-17).
ПЕРЕГЛЯД ВІДЕО-ФРАГМЕНТУ (як закріплення пояснення вчителя).
Відеофрагмент завантажено вчителем з Інтернету із сайту www.youtube.com
Застосування напів-провідників (Слайди 18-19).
ІІІ.
Слайди 21-26.
(Спільна робота вчителя і учнів)
IV.
Що ми дізналися на уроці?
Скарбничка цікавих фактів.
V.
Д/З: § 23, заповнити таблицю.
Виставлення оцінок.