Урок №
Форматування з використанням стилів.
|
|
|
Мета:
-
Навчальна: навчити практично застосовувати вивчений матеріал; закріпити знання загальних принципів роботи з Word; сформувати вміння та навички роботи зі стилями, темами, донести правила стильового оформлення документів різних типів.
-
Розвивальна: розвинути вміння застосовувати отримані знання в практичних цілях.
-
Виховна: виховати інформаційної культури; виховати творчий та естетичний підхід до роботи, бажання експериментувати; виховати прагнення до правильного стильового оформлення документів різних типів.
Тип уроку: Урок засвоєння набутих знань.
Обладнання: комп'ютери, підручники, зошити.
Структура уроку:
-
Організаційний етап
|
|
-
Відтворення і коригування опорних знань
|
|
-
Оголошення теми, мети і завдань уроку
|
|
-
Сприймання й усвідомлення нового матеріалу
|
|
-
Практична робота за комп’ютером
|
|
-
Домашнє завдання
|
|
-
Підсумки уроку
|
|
-
Оцінювання роботи учнів
|
|
ХІД УРОКУ
I. Організаційний етап.
-
Привітання з учнями.
-
Перевірка присутніх.
-
Перевірка готовності учнів до уроку.
II. Відтворення і коригування опорних знань.
-
Як вставити в текстовий документ формулу з колекції формул?
-
Опишіть спосіб створення в текстовому документі формули, яка відсутня в колекції формул.
-
Які набори спеціальних символів використовуються у формулах? Як вибрати потрібний символ?
III. Оголошення теми, мети і завдань уроку.
Тема уроку «Форматування з використанням стилів». На цьому занятті ми формуватимемо вміння та навички роботи зі стилями, темами.
IV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу
V. Практична робота за комп’ютером.
Інструктаж з ТБ.
VI. Домашнє завдання.
Опрацювати відповідний параграф підручника.
VII. Підсумки уроку.
Рефлексія
-
Під час уроку я...
-
дізнався...
-
зрозумів...
-
навчився...
-
Найбільше мені сподобалося...
-
На занятті найкраще в мене виходило...
-
Я мав труднощі з...
-
Я хотів би ще дізнатися про...
VIII. Оцінювання роботи учнів.