Урок "Форматування з використанням стилів"

Про матеріал
Форматування з використанням стилів. Навчити практично застосовувати вивчений матеріал; закріпити знання загальних принципів роботи з Word; сформувати вміння та навички роботи зі стилями, темами, донести правила стильового оформлення документів різних типів.
Перегляд файлу

Урок №

Форматування з використанням стилів.

 

 

 

Мета:

  • Навчальна: навчити практично застосовувати вивчений матеріал; закріпити знання загальних принципів роботи з Word; сформувати вміння та навички роботи зі стилями, темами, донести правила стильового оформлення документів різних типів.
  • Розвивальна: розвинути вміння застосовувати отримані знання в практичних цілях.
  • Виховна: виховати інформаційної культури; виховати творчий та естетичний підхід до роботи, бажання експериментувати; виховати прагнення до правильного стильового оформлення документів різних типів.

Тип уроку: Урок засвоєння набутих знань.

Обладнання: комп'ютери, підручники, зошити.

Структура уроку:

  1. Організаційний етап

 

  1. Відтворення і коригування опорних знань

 

  1. Оголошення теми, мети і завдань уроку

 

  1. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

 

  1. Практична робота за комп’ютером

 

  1. Домашнє завдання

 

  1. Підсумки уроку

 

  1. Оцінювання роботи учнів

 

 

ХІД УРОКУ

I. Організаційний етап.

  • Привітання з учнями.
  • Перевірка присутніх.
  • Перевірка готовності учнів до уроку.

 

II. Відтворення і коригування опорних знань.

  1. Як вставити в текстовий документ формулу з колекції формул?
  2. Опишіть спосіб створення в текстовому документі формули, яка відсутня в колекції формул.
  3. Які набори спеціальних символів використовуються у формулах? Як вибрати потрібний символ?

 

III. Оголошення теми, мети і завдань уроку.

Тема уроку «Форматування з використанням стилів». На цьому занятті ми формуватимемо вміння та навички роботи зі стилями, темами.

 

IV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Практична робота за комп’ютером.

Інструктаж з ТБ.

VI. Домашнє завдання.

Опрацювати відповідний параграф підручника.

 

 

VII. Підсумки уроку.

 

 

Рефлексія

  1. Під час уроку я... 
    • дізнався...
    • зрозумів...
    • навчився...
  2. Найбільше мені сподобалося...
  3. На занятті найкраще в мене виходило...
  4. Я мав труднощі з...
  5. Я хотів би ще дізнатися про...
     

VIII. Оцінювання роботи учнів.

 

 

docx
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
29 листопада 2021
Переглядів
2271
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку