Урок "Фотоколаж у графічному редакторі AdobePhotoshop"

Про матеріал

Мета:

Освітня (навчальна):

• ознайомити учнів із поняттям фотоколаж, видами колажів, історією виникнення;

• вчити використовувати раніше набуті знання та вміння для редагування графічних зображень, створювати колажі;

Розвиваюча:

• розвивати креативне мислення, логіку, просторову уяву, увагу;

• збудити пізнавальний інтерес до інформатики.

Виховна:

• виховувати інформаційну культуру учнів;

• виховуватиготовністьвикористовуватикомп'ютернітехнології і навички на інших уроках, у повсякденномута професійному житті;

• виховувати почуття колективізму, обов'язку, відповідальності за доручену справу.

Перегляд файлу

Клас: 9  Автор: Поставець Лілія Володимирівна

Тема: Фотоколаж у графічному редакторі AdobePhotoshop

Мета:

Освітня (навчальна):

  • ознайомити учнів із поняттям фотоколаж, видами колажів, історією виникнення;
  • вчити використовувати раніше набуті знання та вміння для редагування графічних зображень, створювати колажі;

Розвиваюча:

  • розвивати креативне мислення, логіку, просторову уяву, увагу;
  • збудити пізнавальний інтерес до інформатики.

Виховна:

  • виховувати інформаційну культуру учнів;
  • виховувати готовність використовувати комп’ютерні технології і навички на інших уроках, у повсякденному та професійному житті;
  • виховувати почуття колективізму, обов’язку, відповідальності за доручену справу.

Тип уроку: Комбінований урок

 

ХІД УРОКУ

  1. Організаційний етап 1 хв

Учитель: Добрий день.

Не забувайте про техніку безпеки під час роботи за комп’ютерами.   

(На дошці фото світлини)

 

  1. Актуалізація опорних знань  12хв

Учитель: Почнемо наш урок з комп’ютерної гри. Чи граєте ви в ігри? (Так)

Ну от і ми пограємо тільки в інтелектуальну гру «Kahoot», цим перевіримо ваші знання, отримані на попередніх уроків та з’ясуємо тему сьогоднішнього уроку.

У грі вам буде задано 6 тестових питань, кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал, тобто максимум зможете набрати 6 балів за теоретичні знання, а згодом ще 6 балів за практичне завдання.

(Роздати картки самооцінювання)

Картка самооцінювання:

 

Теоретична частина (ТЕСТИ Kachoot)

Практичне завдання

Всього балів

 

 

 

 

 

 

На дошці схема, за допомогою якої визначимо тему уроку.

 

Відповідь № 4

Відповідь № 1

Відповідь № 3

Відповідь № 2

Відповідь № 5

Остання буква

Буква 7

Перша буква

Остання буква

Передостання буква

 

 

 

 

 

 

 

Відкрийте Сайт Kahoot.

Введіть код, потім своє ім’я.

Ну що почали?

(Я читаю питання, після кожної відповіді клею букву на дошку.)

Питання відображаються тільки на моєму екрані:

  1. Масштабувати, обертати, дзеркально відбивати,  перекошувати в AdobePhotoshop можна за допомогою команди .. – Трансформація
  2. Інструмент AdobePhotoshop для видалення непотрібних фрагментів зображення – Гумка
  3. Інструмент AdobePhotoshop для виділення довільної області зображення – Ласо
  4. За допомогою якої команди відбулися такі зміни – Пластик
  5. Де більшість людей розміщують свої фотосвітлиниСоцмережа
  6. Якийпроцеспризвів до таких змін на фото - Ретуш

 

(Записати кількість балів в картки самооцінювання)

 

  1. Мотивація навчальної діяльності  1хв

Отже це слово - Колаж

 

Учитель:

Зупинити мить чудову,

Дать можливість пригадать

Яким був ти 10 років, може 20 літ назад.

Що, чи знаєте ви друзі,

Зможе пам’ять відновить,

І минуле наше з вами чудодійно воскресить?

Що ж це таке, що може зупинити мить? (Фото)

 

(Клею на дошку – слово «фото»)

 

  1. Повідомлення теми та завдань уроку   1 хв

Сьогодні на уроці мова буде йти про Фотоколаж

 

 

  1. Формування нових знань  8хв

(Формування нових знань у формі евристичної бесіди за допомогою презентації Presi)

Учитель:

  1. Що таке фотоколаж? Як ще називають цей процес (слово-синонім)?
  2. Які види фотоколажу існують?
  3. Як ви думаєте коли, де, хто створив перший у світі фотоколаж? Коли створено першу фотографію? В якому столітті?
  4. Чи відомо вам щось  про сучасний фотоколаж в Україні, в місті Києві?
  5. Як це зробити?В якій програмі ми будемо працювати?

 

  1. Формування нових вмінь  17хв

Учитель:

Люди яких професій використовують у своїй роботі графічні редактори?

Ділова гра

Учитель: Уявіть, що ви працюєте у фотостудії. Я- ваш клієнт, працювати у фотошопі не вмію, тому звернулася до вас як до фахівців своєї справи. Всі свої забаганки я виклала ось на цьому аркуші (вчитель роздає картки із практичним завданням). Три фото, з якими вам доведеться працювати знаходяться на диску D, в папці Фотостудія.

 

Продемонструвати фото на екрані:

Изображение выглядит как небо, природа, облако, внешний

Автоматически созданное описание

 

Изображение выглядит как дом, дерево, внешний, здание

Автоматически созданное описание

Изображение выглядит как гора, автомобиль, внешний, небо

Автоматически созданное описание

 

 

Вправи для очей.

 

Практичне завдання:

  1. Поставити автомобіль у двір біля будинку. 2 бала
  2. Перевернути зображення автомобіля горизонтально.  2 бала
  3. Замінити небо над будинком.  2 бала

 

Покрокова інструкція:

  1. Відкрийте всі файли із папки Фотостудія  в програмі Photoshop. 
  2. За допомогою Інструмента «Чарівна гумка» приберіть фон навколо автомобіля
  3. За допомогою Інструмента «Прямокутник» виділіть автомобіль
  4. Скопіюйте його (Правка/Копіювати)
  5. Вставте у файл з будинком (Правка/Вставити)
  6. Скоригуйте розміри автомобіля
  7. Перетягніть автомобіль у потрібне місце
  8. За допомогою Інструмента «Гумка» витріть неточності
  9. Відобразити автомобіль горизонтально (Правка/Трансформувати/Горизонтально відобразити)
  10.   За допомогою Інструмента «Чарівна гумка» витріть небо над будинком.
  11.   За допомогою Інструмента «Прямокутник» виділіть нове небо.
  12.   Скопіюйте його (Правка/Копіювати)
  13.   Вставте у файл з будинком (Правка/Вставити)
  14.   Скоригуйте розміри неба
  15.   За допомогою Інструмента «Гумка» витріть неточності
  16. Відкоригуйте розміщення шарів

 

 (Оцінювання 6 балів)

 

  1. Підсумок уроку     4хв

З яким поняттям ознайомились?

Чи навчилися створювати колажі?

Людям яких професій будуть потрібні навички роботи в графічному редакторі Photoshop, а саме створення колажу?

А якщо я не буду ніким з перелічених вами професій, то мені цей урок був не потрібним? (Для сімейного альбому, для шкільних виховних заходів, вітальні листівки тощо)

Оцінювання 6 балів+6 балів

 

  1. Домашнє завдання  1хв

Підібрати 3 фото для створення колажу «Моя майбутня професія».

За бажанням: Дати визначення, з’ясувати коли, де і за яких обставин з’явилися вперше поняття: селфі, монопод, папараці.


 

 

 

 

docx
Додано
7 липня 2021
Переглядів
501
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку