Розробка даного уроку з теми "Свята та традиції" відповідає навчальній програмі з англійської мови для 2 класу. Дане заняття комбінованого типу спрямоване на активізацію лексичних одиниць (назв кольорів), вивчення та закріплення нових слів, відпрацювання вживання у мовленні модального дієслова can, розширення знань учнів про різдвяні традиції, розвиток навичок читання, усного і писемного мовлення та розвивати творчих здібностей учнів, формування інтересу до вивчення іноземної мови.
Тема: Готуємось до Різдва. Кольори
Мета:
Навчальна: ознайомити учнів з новими словами і практикувати у їх вживанні: stocking, present, bell, box; активізувати у мовленні вживання назв кольорів; відпрацювати вживання модального дієслова can в усному мовленні; ознайомити з формою побажань за допомогою пісні “We wish you a Merry Christmas”; вчити підписувати вітальну листівку.
Освітня: розширити знання учнів про різдвяні традиції.
Розвиваюча: розвивати навички читання, усного та писемного мовлення; розвивати творчі здібності учнів; сприяти розвитку пам’яті, уяви, уваги та мислення.
Виховна: формувати інтерес до вивчення іноземної мови; виховувати культуру мовлення.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: підручник О.Карп’юк, ялинка, предметні малюнки, картки із завданнями, телефон для програвання аудіозапису пісні.
ХІД УРОКУ
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання
2. Повідомлення теми та мети уроку
It is winter now. Тема нашого уроку «Prepare For Christmas. Colours»
Santa стукає до нас:
Welcome, welcome – свята час!
Скажемо йому “come in”
Дуже радий буде він.
Є у нас a Christmas Tree,
Ice cream, sweets, pancakes and tea.
English вчити ми майстри
Для навчання та для гри.
Do you like it? Yes I do.
Merry Christmas to all of you!
Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми помандруємо у гості до Санта-Клауса і допоможемо йому підготуватися до Різдва. Адже у нього дуже багато роботи, йому потрібна наша допомога.
- Can you help Santa Claus?
-Тож зробимо невеличку розминку і вирушаємо.
3. Фонетична зарядка
Snow falls, falls, falls,
Let’s play snowballs,
Dear friends, Bill and Ben,
Let us make a big snowman.
- Now let’s start! Close your eyes.( Звучить музика “Jingle bells”). Now open your eyes. Уявіть, що ми опинилися в гостях у Санта-Клауса.
( Поставити ялинку, Санта-Клауса).
ІІ. Основна частина уроку
Т: Щоб Санта-Клаус зрозумів, чи можемо ми йому допомогти, потрібно вивчити слова, пов’язані з Різдвом. Гадаю, деякі ви вже знаєте.
T: Repeat after me:
(Вчитель показує малюнки, називає слова, словосполучення, речення ).
Учні повторюють за вчителем.
Stocking – Christmas stocking –It is a Christmas stocking.
Present – a present – a big present – Christmas present.
Bell – a bell – a big bell – Christmas bell.
Box – a box – a red box – It is a red box.
Учитель пояснює правила вживання модального дієслова “can”
Учні доповнюють речення “I can see…” новими ЛО теми
Впр. 4 (с. 57).
Перед початком виконання завдання учитель звертає увагу учнів на буквосполучення ее та еа та вимову звука [i:], що їм відповідає. Учитель читає слова та речення вправи по два-три рази, учні читають за ним і перекладають рідною мовою. Потім учні читають слова й речення вправи самостійно ланцюжком. Учитель контролює правильність вимови слів.
4. Фізкультхвилинка
- Ви мабуть втомилися. Потрібно трохи відпочити і зробити фізкультхвилинку.
Повторення вивченого вірша.
5. Активізація ЛО теми
а) computer game
- Санта-Клаусу потрібно допомогти прикрасити ялинку різнокольоровими іграшками: red toy, pink toy, green toy, blue toy, yellow toy and others.
(Учні слухають назви різнокольорових іграшок, потім вчитель запитує окремі слова, а учні відповідають).
б) speaking ( за допомогою методу мікрофон): “ I like…”
- What is your favourite colour? As for me, I like green. ( Передаю мікрофон учню, і далі вони один за одним називають свій улюблений колір).
в) group work
- А зараз попрацюйте в парах. Прикрасьте ялинку іграшками своїх улюблених кольорів. У вас на столі є кольорові олівці, кожен учасник групи по черзі замальовує одну іграшку. - Ось які гарні ялиночки у вас вийшли. Well done!( Прикріпити ялинки на дошку ).
6. Розвиток навичок діалогічного мовлення
- А ви знаєте, що робить Санта-Клаус у Різдвяну ніч? Правильно, він носить подарунки дітям. Санта-Клаус теж підготував подарунки для однієї сім’ї, але забув, де вони.
Впр. 4 ст. 61
Розгляньте малюнок на сторінці 61 і скажіть, де знаходяться подарунки для Ніка, Кейт, Вікі, Тома, Біла, Мері.
For example:
- Where is present for Nick?
- It is in the blue stocking.
Учні працюють в парах.
7. Розвиток навичок письма
- А ще Санта-Клаус підписує дітям вітальні листівки і вітає з Різдвом
“Merry Christmas” .
- Repeat after me: Merry Christmas! Привітаймо один одного з Різдвом.
( Вчитель починає, учні продовжують ланцюжком ).
А зараз підпишемо вітальні листівки. Відкрийте підручники на сторінці 63 і знайдіть вправу «Різдвяна листівка». Ви повинні підписати свою листівку так як на зразку. У кожного на парті вона є. Відкрийте її і спишіть слова “Merry Christmas!” ( Учні пишуть ).
8. Вивчення пісні
Song “We wish you a Merry Christmas”
ІІІ. Заключна частина уроку
Розмалювати, прикрасити різдвяну листівку.
2. Підведення підсумків уроку
- Я сподіваюсь, що подорож до Санта-Клауса була цікавою.
Зараз давайте нагадаємо слова, пов’язані з Різдвом: Christmas, holiday, Christmas tree, Santa-Claus, toy, present, box… ( Вчитель називає українською, діти перекладають).
3. Закінчення уроку
Вчитель: Ройчук Наталія Тарасівна
Сухівецька ЗОШ –ІІ ступенів