«Світ інформатики»
Мета:
забезпечити в ході гри повторення та узагальнення набутих учнями знань;
розвивати пізнавальний інтерес до інформатики, уміння учнів застосовувати набуті знання в нестандартних ситуаціях, кмітливість, винахідливість, творчі здібності;
виховувати повагу один до одного, вчити дітей триматися перед глядачами, бути привабливими, цікавими для присутніх.
Обладнання: презентація гри; картки з завданнями.
План гри:
«Світ інформатики»
Мета:
Обладнання: презентація гри; картки з завданнями.
План гри:
Коли учні заходять до кабінету, то кожний отримує аркуш із цифрою 1, 2, 3 або 4. Всі, у кого «1», сідають там, де стоїть табличка «1», відповідно інші займають місця з табличками «2», «З» і «4».
Хід гри
Учитель Доброго дня! - Сьогодні ми зібралися тут, аби визначити, хто ж з вас най-най веселіший і найвинахідливіший? Гра – це завжди настрій.
Учитель Зверніть увагу на девіз сьогоднішньої вікторини.
Щоб усіх перемагати треба розум розвивати,
Гостре око, слух, терпіння - і тоді прийде уміння.
Отже, розпочинаємо інтелектуально-розважальну гру «Світ інформатики». Ви вже об'єдналися в команди, кожна команда має назву.
А хто буде вашим капітаном визначить жереб. Щелчок Здивувалися? (Виходять 7-класники). Так це мої помічники, учні 7 г класу Жеребкування
Ваші капітани будуть:
Учитель Але перш ніж розпочати нашу гри я нагадую вам правила гри:
1. Під час обмірковування питання в класі повинна бути повна тиша, порушники цього правила змушені залишити клас.
2. Нагадую капітанам команди, що після сигналу обговорення питання командою припиняється, у разі порушення з команди буде зніматись один бал.
3. Рішення членів журі є остаточним і оскарженню не підлягає.
Учитель Увага! Команди готові! І ми зараз починаємо гру! ( звучить фонограма музичної заставки)
Учитель У комп’ютерному класі обов’язково треба знати та виконувати правила поведінки і ТБ. Ви знаєте їх? А виконуєте? Давайте перевіримо. Це і буде Наш перший конкур «Правила поведінки».
Команда по черзі відповідає на питання. Правильна відповідь 1 бал, але право першими розпочати конкурс отримає та команда, яка швидше розгадає ребус.
Відповідь: Курсор
( https://learningapps.org/2057451
Підсумки конкурсу (Таблиця в вексель)
Учитель Мудрий монітор хоче переконатися, що ви розумні, і підготував вам запитання з інформатики. Я буду їх зачитувати, а ви швидко відповідати. 2 конкурс «Питання мудрого монітора»
Учитель Молодці, давайте дізнаємося результати конкурсу. (Таблиця в вексель)
Учитель Зараз ми проведемо 3 конкурс «Ерудитів», в якому кожен представник команди виконуватиме самостійно завдання. Кожна правильна відповідь буде підсумовуватися в скарбничку команди. Послухайте завдання і самостійно вирішите, хто буде виконувати яке завдання.
Я, впевнена, що ви дуже гарно справитесь із завданнями:
Учитель Будьте уважні. Отже, починаємо. На все завдання 10 хвилин
Час закінчився. Здайте завдання нашому журі.
Учитель 4 Конкурс «Художня естафета» Назва конкурсу говорить про те, що в ньому ви будете малювати, але … малюнок малює вся команда.
(Учасники по черзі малюють один фрагмент і передають естафету наступному учню. Оцінюється як швидкість, так і акуратність. Алгоритм (інструкція) роботи буде у капітана, який і буде розподіляти Етапи роботи. Приклад малюнка біля кожного робочого місця. (Максимальна оцінка за малюнок – 10 балів. На все завдання 10 хвилин)
Учитель Просимо журі оголосити результати конкурсу „ Ерудит ”. (Таблиця в вексель)
Учитель Молодці, діти. Давайте дізнаємося загальні результати конкурсу.
Учитель Отже, конкурси закінчились. Сьогодні ви мали змогу не лише помірятись знаннями, кмітливістю, інтелектом і отримати від цього задоволення, а й приємно і корисно відпочили. Ще раз вітаємо наших переможців та всіх учасників. До наступних зустрічей.
.
Питання мудрого монітора
Стерті слова …
Підберіть правильні терміни для поданого тексту
(Загальна кількість балів - 10)
2. WEB - ___________________________
3. Текстовий - ______________________
4. Робочий - ________________________
5. Операційна - ______________________
6. Системний - ______________________
7. Графічний - ______________________
8. Електронна - ______________________
9. Оперативна - ______________________
10. Всесвітнє павутиння - ______________
(Інтернет, редактор, система, диск, сторінка, блок, редактор, стіл, пошта, пам'ять )
Конкурс «Анаграма»
Із комбінації букв, потрібно скласти терміни з інформатики.
(Загальна кількість балів - 10)
МАЕРЖЕ |
МЕРЕЖА |
АКППА |
ПАПКА |
АЛЙФ |
|
ДМЕОМ |
|
НТБУКОУ |
|
РОНІМТО |
|
РОКУРС |
|
ЗАБАЦ |
|
МЕНТУДОК |
|
ТАЙБ |
|
КУРСІВ |
|
МАРОПГРА |
|
«Від меншого до більшого»
Встановіть порядок комп'ютерів від меншого до найбільшого та напиши назви пристроїв
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|