Урок-гра " Вечірка з нагоди Дня Народження" 2 клас

Про матеріал
Урок-гра " Вечірка з нагоди Дня Народження" , 2 клас. Актуалізація набутих знань
Перегляд файлу

 

       Урок - гра " Вечірка з нагоди дня народження"

Мета: Актуалізувати знання з теми. Сприяти інтересу до процесу навчання, спілкування іноземною(англійською) мовою, обізнаність у сфері культури (щодо традицій святкування дня народження в інших країнах), ініціативність та підприємливість( уміння ініціювати усну взаємодію для розв'язання конкретного комунікативного завдання)

Обладнання: картки "Пори року", роздатковий матеріал (картки з зображенням тортів (з різною кількістю свічок); картки з завданнями (запитаннями); святкові капелюшки, кульки, подарунки -сюрпризи

Good morning! I'm sure, that all of you like to celebrate Birthday. What do you know about birthday? Let's try to learn more!

Доброго дня! Впевнена, що всі ви любите святкувати День народження. А чи багато ви  знаєте про нього?

Давайте спробуємо дізнатися трохи більше:

Ще в стародавньому Римі була традиція святкування днів народження.

В стародавньому Єгипті святкувати могли лише багаті люди .

Раніше святкували дні народження заможних чоловіків. Дати народження дівчаток навіть не записували....

Спільне святкування в колі друзів захищає того, хто святкує, від злих духів. Раніше вірили, що імениннику допомагають хороші духи або шкодять погані. Добрі побажання мають захистити іменинника.

А зараз ми спробуємо відсвяткувати день народження! А хто ж буде іменинником? А побути іменинником зможе кожен з вас. Тільки спочатку я маю кілька запитань. Look at the blackboard please. What is this? Yes you are right! Seasons! So, let's play! Who was born in spring? Let's make a team! Who was born in summer? Who was born in autumn? Who was born in winter? (Make "season" team). 

Винахідниками святкування дитячих днів народження стали німці. Вони дарували малюкові торт зі свічками. Задувши їх можна загадати бажання, яке справдиться якщо його нікому не розповідати.

Традиція прикрашати торт свічками була ще в давній Греції. Правда замість торта була паляниця. У давнину Українці дарували короваї.

Загальним святом день народження став лише у 20 столітті.

Зараз кожен з вас отримав картки з зображенням торта з певною кількістю свічок. Кількість свічок - це ваш вік сьогодні. Давайте привітаємо одне одного і заспіваємо чи не найвідомішу пісню у світі! Звісно ж це Happy birthday! Давайте зіграємо в гру,яка називається "Happy birthday". Тільки спершу пригадаємо цифри 1-10. (Діти стають в два кола( внутрішнє і зовнішнє)  Учні мають картки із зображенням тортів зі свічками. Вони рухаються по колу під музику. Коли музика зупиняється,учні також зупиняються і розігрують діалоги. Учні з зовнішнього кола кажуть " Happy birthday! How old are you?" Діти з внутрішнього кола відповідають про вік згідно отриманої картки. Після цього учні із зовнішнього та внутрішнього кола міняються місцями.

А чи відомо вам,що пісня "Happy birthday" походить від вірша "Доброго ранку всім", який у другій половині 19 століття написали Петті Хілл та Мілдред Хілл, вчительки початкових класів однієї зі шкіл міста Луісвілл у штаті Кентуккі(США)? Петті створила текст Good morning to you, good morning to you, good morning, dear children, good morning to all. А Мілдред написала музику. Цю пісеньку вони використовували для привітання зранку. Пізніше була створена варіація A welcome to you,a welcome to you, a welcome, dear children, we're glad to see you. Її співали при знайомстві з новими учнями. Далі текст скоріш за все змінили,щоб вітати друзів з днем народження.

Сьогодні кожен з вас іменинник і отримує маленький подарунок. Ви можете відкрити його. Сподіваюся вам сподобається. Також ви отримуєте картки із запитаннями. Зараз із своїм сусідом по парті ви маєте розіграти діалог. Один читає запитання - інший відповідає. Потім міняєтеся. Також ви отримуєте заготовки для створення листівки. Ви маєте створити її разом з сусідом по парті співпрацюючи в парі.( Приклади листівок є на дошці). Let's start! Учні створюють листівки ( з них потім буде зроблено інсталяцію на дошці). Ведучий ( вчитель) підходить до першої пари- це сигнал до діїї- діти розігрують діалог згідно отриманих карток. Так по черзі всі пари учнів беруть участь в інсценуванні. Наприкінці всі учасники вітають одне одного і допомагають продемонструвати свої листівки та створити з них інсталяцію.

І на завершення ще кілька цікавих фактів:

У Китаї є традиція згідно якої іменинник має з'їсти тарілку макарон. Він має втягнути найдовшу макаронину не відкушуючи її. Чим довша макаронина- тим довше життя.

В у Мексиці розбивають пін'яту наповнену цукерками

 

Бачите які яскраві традиції існують у світі. Деяких з них дотримуємося і ми з вами...

Happy birthday to all! Have a nice day! See you at the next lesson.

 

 

 

 

 

Додаткові матеріали:

-What have you got?

-I have got.......

- Do you like it?

- Yes, I do.                         - No, I don't.

 

 

Present подарунок

Watch годинник

Camera камера

Smartphone смартфон

Balloons повітряні кульки

Rubber ( eraser )ластик

Pencil олівець

Penручка

Book книга

Sweetsсолодощі (цукерки)

Candies цукерки

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 лютого 2023
Переглядів
594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку