Мета уроку: закріпити вміння та навички складати лінійні алгоритми, розвивати уважність, памзакріпити вміння та навички складати лінійні алгоритми, розвивати уважність, пам'ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп'ютері; виховувати самостійність, просторову уяву.
Урок № І-5 клас Дата:
Тема: Лінійні алгоритми.
Мета: навчальна: ознайомити з поняттями алгоритм, формальне виконання алгоритму, програма, виконавець алгоритму, середовище; розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері; виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.
Хід уроку
І. Організаційний етап
IІ. Відтворення і коригування опорних знань
Командна гра «лови помилку»
Кожен учасник команди підготував удома невеликий текст з помилками з теми і пропонує його учасникам іншої команди.Для економії часу можна обмінятися текстами, які були заготовлені заздалегідь. Користь подвійна й обопільна — чия команда краще заховає свої помилки і хто більше і швидше знайде
IІІ. мотивація навчальної діяльності
Пригадаймо:
— Які сигнали нам подає мікрохвильова пічка, шкільний дзвінок, сигнал мобільного телефона? Що вони означають? Як інакше можна назвати ці сигнали? (Команди)
— Як правильно здійснити телефонний дзвінок зі стаціонарного телефону?
— Чи можна зробити навпаки: спочатку набрати номер, потім зняти слухавку?
Учитель. Усі команди потрібно виконувати послідовно. Послідовність команд називають алгоритмом. Кожен крок алгоритму — це команда виконавцеві.
IV. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку
V. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
VI. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях
Робота за комп’ютером
VII. Домашнє завдання
Опрацювати конспект виконати завдання на картках
VIII. Підсумки уроку
Рефлексія
Учням пропонується закінчити речення: «Для мене сьогодні важливим було...», «Сьогодні я дізнався про...», «Мені хотілося в майбутньому дізнатись про..., навчитись…».
ІX. Оцінювання роботи учнів
Домашнє завдання Домашнє завдання
Домашнє завдання Домашнє завдання
Домашнє завдання Домашнє завдання
Домашнє завдання Домашнє завдання
https://blockly-games.appspot.com/ https://blockly-games.appspot.com/
https://blockly-games.appspot.com/ https://blockly-games.appspot.com/
https://blockly-games.appspot.com/ https://blockly-games.appspot.com/
https://blockly-games.appspot.com/ https://blockly-games.appspot.com/