Урок інформатики «Виконавці алгоритмів та їхні системи команд»

Про матеріал
Орієнтовна розробка уроку інформатики у 5-му класі з теми "Алгоритми та їхні системи команд".
Перегляд файлу

Урок №                                                                                                                                                  5-А, 5-Б клас

                 Урок: «Виконавці та алгоритмів та їхні системи команд»

 

  • Мета: Повторити з учнями базові поняття «алгоритм», «команда», «виконавець» та поновити навички роботи та продовжити вивчати середовище блочного програмування Scratch.
  • Обладнання:   середовище блочного програмування Scratch, підручники, картки(роздатковий матеріал).
  • Ключові компетентності:____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                                            План Уроку

 

  1. Привітання.
  2. Правила БЖД у кабінеті інформатики.
  3. Розминка(логічна)          

 

 

 

C:\Users\ИРИША\Desktop\ДЛЯ АТЕСТАЦИИ\розробки\rebus_z_informatiku_ukr5.jpg

 

C:\Users\ИРИША\Desktop\ДЛЯ АТЕСТАЦИИ\розробки\images (1).jpg

 

 

  1. Оголошення теми уроку.
  2. Повторення.

Командаце вказівка виконавцеві виконати певні дії.

Якщо вчитель скаже учневі: «знайди суму чисел 13 і  22», то учень виконаю операцію додавання і повідомить учителю число 35.

Якщо мати попросить сина: «Підмети підлогу в кухні», то син візьме віник і підмете підлогу.

Якщо суддя футбольного матчу дасть свисток, то гра зупиниться.

Якщо користувач натисне кнопку __ вікна програми, то вікно програми закриється.

 

У наведених прикладах  учень, син, футболісти, комп’ютер були виконавцями команд.

 

 

       Команди виконавцям можуть подаватись різними способами:

  • Спонукальними реченнями, наприклад:
    • Закрий вікно;
    • Підійди до мене.
  • Звуковими сигналами:
    • Шкільний дзвоник;
    • Постріл стартового пістолета на змаганнях.
  • Жестами.
  • Вибором команди меню, або натисканням кнопки.

 

Для кожного виконавця є команди, які він може виконати і які він виконати не може.

Наприклад виконавець учень може виконувати команди:

  • Відкрий зошит;
  • Подивись на дошку;

Але може виконати ком. «Стрибни у висоту на 10 м.»

 

Виконавець дресирований собака може виконати команди, яких навчив його хазяїн    

  • Сидіти;
  • Поруч;
  • Служити;

Але не може виконати ком. «Знайди добуток  чисел 123 і 85»

 

Команди, які може виконати виконавець, складають систему команд виконавця

 

 

 

  1. Хвилинка  релаксації: На хвилинку залиште роботу. Підведіться. Відведіть руки назад і складіть їх у «замочок» Зведіть лопатки. Повільно прогинайте спину назад. Зупиніться. Станьте рівно. Розслабте м'язи. Сідайте.
  2. Повторення  Scratch

Ми вивчатимемо середовище блочного програмування Scratch. У них алгоритми складатимуться із блоків так само, як із кубиків складають будиночки. :-)

 

  1. Команди «опустити олівець» та «коли натиснуто…»
  2. Практична робота за комп. Картка 1
  3. Практична робота за комп. Картка 2
  4. Ускладнене завдання(за потреби)
  5. Додаткове завдання: на комп’ютері  стор. 118 завд.№3

 

 

  1. Домашнє завдання:  стор. 114 – 117(незвичайний підручник

Інновація. Завдання для читання, побудоване по принципу  запитання – відповіді.

 

 

                                                      Вчитель інформатики: Малашина Ірина Сергіївна

docx
Додано
13 березня 2019
Переглядів
830
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку