Урок "Interesting Facts about Animals"

Про матеріал
Ця розробка уроку призначена для учнів 6 класу і базується на книзі English Plus 1. Тема уроку — «Interesting Facts About Animals» (Цікаві факти про тварин). Урок знайомить учнів з неймовірними та незвичайними фактами про тварин, що допомагає розширити словниковий запас, вдосконалити навички читання та говоріння англійською мовою. В рамках заняття учні дізнаються цікаві факти про різних тварин, що дозволяє не лише розвивати мовні навички, а й сприяє формуванню загальної ерудиції. Урок включає інтерактивні завдання, групову роботу та обговорення, що стимулює активну участь учнів і допомагає закріпити матеріал у цікавій та доступній формі.
Перегляд файлу

 

Комунальний заклад «Вінницький ліцей №6»

 

 

 

 

 

Показовий урок

 

 

“Interesting Facts about Animals”

 

 

 

 

 

Вчитель:

Марчук Ірина Василівна

 

 

 

2024 р.

Тривалість уроку - 40 хвилин

Тема: Цікаві факти про тварин

Мета:

  •          Закріпити назви тварин
  •          Удосконалювати навички зорового сприймання коротких текстів з вивченими лексичними одиницями
  •          Удосконалювати навички сприймання на слух
  •          Розвивати навички усної взаємодії за темою
  •          Розвивати інтерес до природи

 

Тип уроку: урок узагальнення знань

Обладнання: книга та зошит «English Plus 1», дошка, ноутбук, роздатковий матеріал, презентація.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку:

Етапи уроку/ Тривалість

Мета

Хід уроку

Взаємодія

Обладнання

  1.             
    Організаційний момент

2 хвилини

Зацікавити дітей.

  1. Привітання
  2. Обговорення погоди

a poster for today 's weather with a clock on it (Provided by Tenor)

  1. Вправляння зі скоромовкою.

Ц/К

 

  1.             
    Введення в іншомовну атмосферу. Мовленнєва розминка

3 хвилини

Ввести в іншомовну атмосферу та зацікавити темою уроку.

  1.               Учні продовжують фразу «I feel happy when…» (я почуваюсь щасливим, коли…)

a cartoon of a girl with the words happy happy happy on a pink background (Provided by Tenor)

Учні кидають мʼяч однокласним та по черзі відповідають.

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

  1. Учні дивляться на зображення тварин крупним планом та відгадують назву тварини.

Ц/К

 

 

Д

мʼяч

3. Перевірка домашнього завдання

5 хвилини

Перевірити виконання домашнього завдання.

  1. Учні по черзі в групах доповнюють плакати цікавими фактами про заданих тварин. Після чого 1 з групи зачитує.

УУ=У

 

4. Аудіювання

5 хвилини

Формувати навичок сприймання на слух.

  1. Учні переглядають відео про горил, після цього визначають чи подані речення правдиві. Завдання виконується шляхом виконання кольорового диктанту, після цього здійснюється самоперевірка.

True/False Sentences:

  1. Gorillas live in the forests of Central Africa. (True)
  2. Gorillas eat meat to stay strong and healthy. (False)
  3. A group of gorillas is called a troop. (True)
  4. Gorillas are active mostly during the night. (False)
  5. Silverback gorillas are the leaders of their groups. (True)

У

 

5. Читання

4 хвилин

Формувати навички зорового сприймання.

  1. Учні читають текст та зʼєднують цікаву інформацію про тварин з їх назвами.
  1. The _______ is the tallest animal in the world. Its neck is very long, so it can eat leaves from tall trees. Its tongue is long too—about 50 cm!
  2. _______ are the biggest animals on land. They can weigh as much as 6,000 kilograms! They use their big ears to stay cool in the hot sun.
  3.  An _______ is a very smart animal. It can change its color and hide from other animals. Did you know it has three hearts and blue blood?
  4. The _______ has amazing eyes. It can see very far, even from 3 kilometers away! They are also very fast—they can fly at 160 km/h.
  5. _______ are small and fast. They can jump very high—up to 1 meter! When they are scared, they hit the ground with their back legs to warn other animals.
  6. _______ don’t drink water. They take water through their skin! Some of them are very colorful, and their colors protect them because they show that they are dangerous.
  7. _______ have lived on Earth for a very long time, even when dinosaurs were here. They can hold their breath underwater for one hour.
  8. _______ eat bamboo almost all day—about 14 hours! They have strong teeth to chew the bamboo.

 

  1. _______ can live without food for a long time. At night, under special lights, their bodies glow!
  2. The _______ is the largest bird, but it cannot fly. Instead, it can run very fast—up to 70 km/h.

Ц/К

Д

6. Фізкультхвилинка

3 хвилини

Відпочити.

  1.         Гра “Prove it”

 

 

Ц/К

Р/М

7. Граматика

10 хвилин

Формувати граматичні навички.

  1. Учні грають настільну гру на повторення ступенів порівняння прикметників та тварин. (На дошці картки з прикметниками, учні по командах обирають картку і утворюють ступені порівняння, якщо відповідь правильна, то перевертають картку і мають дати правильну відповідь на питання. Наприклад, which animals is the tallest?).
  2. Учні отримують тварин, утворюють ступені порівняння прикметників і повинні стати у правильному порядку. (Учні отримують картки із зображенням тварин, називають їх, далі отримують прикметник (big i small), утворюють ступені, а далі мають стати в одну лінію від the biggest to the smallest).

УУ=У

Д

Р\М

8.

Усне мовлення

5 хвилин

Розвивати комунікативні здібності школярів.

  1. Учні по черзі відгадують тварини.

У

 

 

 

Р\М

 

9. Підсумки уроку

 3 хвилин

 

Підвести підcумки.

  1. Підведення підсумків уроку.
  2. Повідомлення домашнього завдання.

У

 

 

 

Значення символів:

У=У - робота в парах

У = індивідуальна робота

Д = дошка

Ц/К = цілий клас

УУ=У – групова робота

Р/М = роздатковий матеріал

 

 

П = проектор

 

docx
Додано
5 січня
Переглядів
19
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку