16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Урок-казка "Математика,1 клас "Повторюємо числа 1-10. Повторення засобів утворення наступного і попереднього чисел" НУШ, 1 клас"

Про матеріал
Програма Савченко, підручник Скворцова,Онопрієнко. Урок відповідає вимогам уроку Нової української школи.В уроці присутні ігри,геометрична хвилинка, робота в групах.Урок-казка з математики на повторення чисел 1-10.Разом з героями казки "Колобок" діти виконують завдання і рятують Колобка від Лисиці.
Перегляд файлу

                     

 Тема:  Повторюємо числа 1-10                                  

Мета:  закріпити і узагальнити вивчений матеріал, перевірити рівень обчислювальних умінь і навичок.  

         розвивати логічне мислення, увагу, творчу уяву, математичне мовлення,  вміння аналізувати;

         виховувати інтерес до уроку, почуття доброти, взаємодопомоги.

 

Обладнання: робочий  зошит,  роздатковий матеріал, іграшки,мультимедійна дошка.

 

Тип уроку:  урок узагальнення і систематизації знань.

Форма проведення уроку: урок-казка.  

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Привітання

Стали, діти, порівнялись

До гостей всі привітались

  • Сьогодні  у нас незвичайний урок. До нас завітали гості. Вони хочуть побачити, які працьовиті і старанні учні у нашому класі. Тому випала нагода прорекламувати наш клас.

 

Пролунав уже дзвінок,

Розпочинаємо урок.

Часу з вами ми не гаєм

У країну вирушаєм

Мешканці там проживають,

І вони на нас чекають.

Вони вчаться рахувати,

Вчаться приклади складати,

Цю країну, любі діти!

Нам на карті не зустріти,

Про країну мова йдеться,

Що Математикою зветься.

 

2.Розповідь учителя.

    Математика – цариця наук. Вона присутня всюди: в музиці, в природі, вдома і в     школі.

Актуалізація опорних знань

Асоціативний кущ «Математика»

 

  • Діти, а що вам ( які слова, з чим пов’язуєте це  слово) спадає на думку, коли ви чуєтє слово математика?
  • Які асоціації у вас виникають, коли ми чуємо це слово? 

 

 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

  •             Я  знаю, що ви дуже любите казки. Тому пропоную вам потрапити у казку.
  •             Зараз послухайте уривок і скажіть з якої це казки.

 

Я по засіку метений,

Я із борошна спечений,

Я від баби втік,

Я від діда втік,

Той від тебе втечу.

  •                  Ось сьогодні ми здійснимо подорож до цієї казки, будемо допомагати Колобку.   Ми зустрінемо багато казкових героїв, разом з ними ми повторимо і узагальнимо матеріал, вивчений за цей час. Вони нам будуть давати різні завдання, які ми повинні виконати. ( а, можливо, їм потрібна буде наша допомога). Якщо ми з цими завданнями справимося, вони нас приймуть  в математичну країну і змінимо кінець казки на щасливий .
  •             Що ж, розпочинаємо нашу подорож?   

 

 

ІІІ. Повторення вивченого матеріалу

  •             Спекла баба увечері Колобок і поставили його на вікно, щоб прохолонув. На диво, Колобок вийшов незвичайний. Мало того, що непосидючий, а ще й допитливий.
  •             Допоможемо Колобку?
  •             Але спершу Колобок хоче впевнитись, чи знаєте ви порядок цифр, чи знаєте, які числа є сусідами?

1∙ Каліграфічна хвилинка

  •              Гра «Віднови числовий ряд»

 

1

 

 

 

4

 

5

 

 

7

 

 

 

1

0

 

 

-В зошитах запишіть каліграфічно вашу улюблену цифру.

*Гра  «Сусіди числа»

-Діти,як називається наш тематичний тиждень?Правильно,мода.Тому сусідів числа записуємо на модних шляпах.

Картинки по запросу детская шляпа картинка

Для дівчаток червоні шліпи,для хлопчиків-сірі.

Картинки по запросу детская шляпа картинка

 

 

 

 

  •             А назустріч, хто ж це ще поспішає?
  •             Дізнатися про наступного героя, нам допоможуть пазли.

 

 

 

 Пазл "Зайчик в огороде",15 деталей. Пазл "Бобер-строитель", 24 ...

 

2.Робота в групах . Гра «математичні пазли» 

 

Хто любить морквину

І стрибає спритно,

Псує в городі грядки,

Утікає без оглядки?

 

  • Так, це зайчик – побігайчик.
  •  

3.Фізкультхвилинка «Колобок»

 

  •             Він вже зустрівся з Колобком, але не покаже нам доріжку доти, поки ми не виконаємо його завдання. Треба скласти будиночок,в якому живе Зайчик і назвати,з яких геометричних фігур він складається.(З геометричних фігур складають будиночок.)

Математика. Складаємо будиночки з геометричних фігур.

 

 

4.Гра «Шифрувальник.Приклади записати в зошит.

А хто зустрівся далі нашому  Зайчику,ми дізнаємося,як розв’яжемо приклади і прочитаємо його ім’я.

 

4

5

6

В

О

К

 

2+2=4      В

6-1=5 О

3+1=4 В

3+3=6 К

Вовк до школи не ходив,

Вовк уроки не учив,

Не читав і не писав

І по нотах не співав.

Тож нічого він не знав.

  •               А якщо він нічого не знає, то хоче подивився, як вмієте робити це ви.

5. Гра «Дощик на квіти»   (біля дошки)

  •                Раптом один із звірів розсердився, тут насунули хмари, закрили Сонечко і пустився дощик. А Колобок боїться намокнути, бо ж він із тіста. Нам треба розігнати крапельки і розподілити їх на квіточки. І знову Колобку не обійтися без нашої допомоги.

Цілу зиму у барлогу

Спить приблуда клишоногий.

  •             Як зоветься цей забрідь?

Здогадалися?… (Ведмідь)

C:\Users\admin\Desktop\урокк\гра дощик на квітки\48932597_2227027677572776_360477309527916544_n.jpg C:\Users\admin\Desktop\урокк\гра дощик на квітки\48963748_2227027730906104_5436845662299750400_n.jpg

 

 

 

  •             Мандруємо далі. Кого ж тепер зустрінемо.

6.Гра «Математична піца»

-Діти,як ви вважаєте,чому Лисичка з’їла Колобка?Правильно,бо була голодною.А,щоб наш Колобок залишився живим,треба Лисичку нагодувати.Для цього ми спечемо їй математичну піцу. (Кожна група отримує основу для піци та рецепт приготування. Використовуючи картки-інгредієнти, гравці мають приготувати піцу, відповідно до отриманого рецепта. Переможе той, хто найшвидше, не порушивши рецепт, приготує піцу.

 

-Діти,і за те,що ви врятували Колобка,він залишив нам свій портрет,який ми повішаємо у нашому класі.

Колобок, читать детскую сказку с картинками | Русская сказка

 

IV.Заключна частина

   Підсумок уроку.Рефлексія.

-В якій казці ми побували сьогодні?

-З якими труднощами  зустрівся Колобок?

-Яке завдання сподобалося найбільще?

Перешкоди подолали

Колобку допомагали

Всі ви добре працювали

На уроці відповідали

То ж скажу вам у кінці

Першокласники мої-ви молодці!

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дремлюга Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 березня
Переглядів
347
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку