Урок-кейс в 2 класі за І семестр

Про матеріал
Кейс-метод - яскравий приклад інтерактивних технологій. Допоможе в цікавій формі перевірити засвоєнні знання учнів за І семестр 2 класу з української мови та математики.
Перегляд файлу

Урок-кейс у 2 класі. Підсумок за І семестр

Мета:

  • формування предметних компетентностей:

природознавство: закріпити назви зимових місяців, поглибити знання про зимові явища природи, формувати уявлення про погоду взимку, розвивати спостережливість, критичне мислення, кмітливість, пробуджувати бажання любити, вивчати  і оберігати природу;

українська мова: закріпити знання про звуки і букви, удосконалювати навички грамотного каліграфічного письма, збагачувати словниковий запас зимовою лексикою, виховувати любов до рідної мови;

математика:  закріпити порядок виконання дій у виразах з дужками і без дужок, розв’язувати рівняння,  розвивати логічне мислення, увагу, виховувати старанність;

  • формування ключових компетентностей:

вміння вчитися: формувати здатність орієнтуватися в тривалості праці, переключатися з одного виду роботи на інший, пригадувати необхідні знання і способи дій для виконання вправ, активно відтворювати необхідну інформацію, виконувати творчі завдання;

соціальної: удосконалювати вміння контролювати і регулювати свою поведінку, ініціювати допомогу та підтримку іншому ;

комунікативної: розвивати вміння вислуховувати, погоджуватись і домовлятись, обмінюватись думками, робити висновки, співпрацювати з усіма членами групи;

інформаційної: опрацьовувати інформацію на підставі аналізу, синтезу, порівняння;

загальнокультурної: застосовувати норми мовної культури під час спілкування, зв’язно висловлюватись в контексті змісту опрацьованого матеріалу;

здоров’язбережувальної: сприяти усвідомленню здоров’я як вищої життєвої цінності, взаємозв’язку організму людини з природним оточенням.

 

Обладнання: картки для складання  кластеру «Зима», прищепки та «світлофор настрою» , відео руханки «Танці-зігріванці», картки для знаходження відмінностей.

І. Організація класу

Рефлексія настрою. Вправа «Коло друзів».

– Надворі холодно. А в нашому класі затишно і тепло. Поряд – друзі. Подаруйте їм усмішку, поверніться до сусіда справа та посміхніться йому. Поверніться до сусіда зліва та усміхніться.

 

Актуалізація опорних знань.

– Наш урок розпочнеться незвично. До нас у гості завітає казка.

https://www.youtube.com/watch?v=_6i2sSJ95UE

 

Повідомлення теми і мети уроку 

 

— Як ви вже здогадались, до нас на урок завітали Морози і заморозили дорогу до подарунків, які для вас підготував Дідусь Мороз. Для того, щоб розморозити дорогу та знайти наші подарунки, нам треба виконати завдання Морозів. Як ви вже помітили Морози заморозили дорогу за допомогою сніжинок. На кожній із цих сніжинок завдання. Після правильного виконання завдання, сніжинка буде танути.

Мотивація навчальної діяльності (із використанням методу «Незакінчене речення»)

А ось і перше завдання. Закінчіть речення.

— У житті нам знадобляться ці знання …..

1. Робота в командах. Зимові місяці.

Калейдоскоп загадок

 Щоб пригадати назви зимових місяців, я пропоную вам відгадати загадки.


Місяць землю

грудить
І хату сильно студить.
(Грудень)

Вітри зі снігом

все сікли
І назву місяцю дали.
(Січень)

Місяць цей лютує,
Бо весноньку чує.
(Лютий)


— Попрацюємо в командах.

І команда ( перший ряд)—грудень

ІІ команда ( другий ряд) — січень

ІІІ команда ( третій ряд)— лютий

1 команда: вам треба скласти звуко-буквений аналіз слова ГРУДЕНЬ.

2 команда :  з’єднайте слова і прочитайте прислів’я..

(Січень — року початок, зимі — середина.)

3 команда – Записати слово ЛЮТИЙ та розібрати його за будовою ( корінь, закінчення, основа)

-Молодці. Ви впоралися з першим завданням. Готові виконати наступне ?

2. Гра « Знайди якомога більше відмінностей»

Зима». 13 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації — Журнал «На  Урок»

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА  ( відео «Танці зігріванні»)

3. Третє завдання. Малюнковий диктант.

Хвилинка каліграфії.

—Щоб правильно, гарно слова написати,

    Нам з’єднання букв слід усім пригадати.

    Одна лиш хвилинка для цього дається.

    Провіримо зараз, кому все вдається.

    Сн ор ож юх іг ав

Малюнковий диктант.

 

Столичні парки та сквери оповив іній – фоторепортаж – новини на УНН | 18  січня 2017, 09:45

 

Як намалювати зимові морозні візерунки для дітей на папері фарбами, гуашшю  поетапно: інструкція, фото. Візерунки на вікні взимку — малюнки дітей на  папері: фото

 

 

C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\C4ED1E8E.tmp

 

Лід та його властивості | Тест з предмету Я у світі – «На Урок»

 

 

Розтоплюють бурульки: векторна графіка, зображення, Розтоплюють бурульки  малюнки | Скачати з Depositphotos®

 

 

Що може зрівнятися за красою і пишністю з білосніжною зимою?

 

Перевіримо зараз чи впорались ви із малюнковим диктантом.

     Сніг, іній, мороз, кучугури, лід, ожеледь, бурулька, ялинка.

— У яких словах букв більше, ніж звуків? ( ожеледь, бурулька)

— В якому слові усі приголосні звуки м’які? ( іній)

-Ми вже розтопили 3 сніжинки. Залишилося ще 4 і подарунки наші. Працюємо далі.

 

4. Розгадування кросворду.

Навчальні кросворди до теми "Зима" (2 клас)

 

 

 

 

5.Складання кластеру « Зима».

- Давайте складемо кластер про зиму.

 

Зима - Картинка 2724-8

 

6.Хвилина каліграфії.

— Для того, щоб виконати наступне завдання вам потрібно підготувати зошити з математики. Сядьте  рівно і старанно напишіть цифру 2, 3, 8. Оберіть найкрасивішу і обведіть її кружечком.

— Послухайте вірш і спробуйте дібрати риму.
Із доріжки до доріжки
Полетіли влучні …..,

Очі радісні й усмішки.
Ой, весела гра у ….!

— Пограймо в сніжки.
—Вибираємо тільки ті сніжки, на яких записані вирази, в котрих першою обчислюється  дія додавання.

-Давайте повторимо правила про виконання дій в дужках.
64 —(8+6)         72+(17—9)           57+5—40         

28+8+5              100—30+8            (6+9) —0          

— З яким рахунком закінчилась гра?

-А тепер настав час розв’язати рівняння.

68 – х = 25      х – 34 = 42     12 + х = 83

 

- Молодці. І з цим завданням ви впоралися. Ми ще на один крок стали ближчими до подарунків.

 

7. Робота з ЛЕГО.

- Вам залишилось виконати останнє завдання. Треба за допомогою ЛЕГО створити ялинку.

1. Рефлексія.

— Щоб узагальнити отримані знання, пограймо в гру «Магніт».які слова притягує до себе ЗИМА?

— Настав час пограти в гру «Пишу для себе»

— Розгорніть свої щоденники вражень, візьміть улюблену ручку чи олівець і запишіть свої думки.

— Хто хоче поділитися з друзями?

— Продемонструйте свій настрій. Оцініть свою роботу на уроці.

( Вправа « Світлофор»)

 

 


 

 

1

 

doc
Додано
4 січня 2022
Переглядів
496
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку