Урок "Кістки нижніх кінцівок"

Про матеріал
"Кістки нижніх кінцівок" - розробка уроку з природознавства для 9 класу спеціальної школи для дітей з інтелектуальним порушенням є авторською роботою вчителя географії та природознавства Савчука Вадима Михайловича.
Перегляд файлу

Тема: Кістки нижніх кінцівок (9 клас)

Мета: формувати в учнів поняття про скелет людини, навчати розрізняти частини скелета, ознайомити із кістками нижніх кінцівок; розвивати мислення та пізнавальний інтерес; виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я.

Обладнання: таблиця «Скелет людини», картинки різних відділів скелета людини.

Хід уроку

І. Загальнокорекційний етап.

1. Організаційний момент.

2. Нервово-психічна підготовка.

   Загадка:

Це дітям – не секрет:

Кістки всі разом називаються… (скелет)

ІІ. Основний етап.

  1. Повторення пройденого матеріалу

-          Фронтальне опитування.

-          Назвіть основні частини скелета людини.

-          Види з’єднань кісток.

-          З яких частин складається череп людини? Назвіть кістки черепної коробки.

-          Відділи хребта.

-          Назвіть частини грудної клітки.

-          З яких частин складається верхня кінцівка?

-          Робота з таблицею.

   Учні прикріплюють до таблиці назви різних частин скелета.

  1. Повідомлення теми уроку.

Загадка:

Все життя один одного наздоганяють,
А обігнати один одного не можуть. (ноги)

  1. Формуюча частина.

-          Пояснення нового матеріалу

   Кістки нижніх кінцівок (ніг) з’єднуються з тазовим поясом, або тазом. Таз утворюють криж, куприк і тазові кістки.

Скелет нижніх кінцівок складається із стегнової кістки, колінної чашечки, кісток гомілки (великої і малої) і стопи. Скелет нижніх кінцівок міцніший і масивніший від кісток рук, бо ноги тримають усю вагу тіла.

   Хоча кістки дуже міцні, при пораненнях, сильних ударах, падіннях вони іноді ламаються. Тому, завжди потрібно бути обережним, коли рухаєтесь (йдете, бігаєте, стрибаєте).

-          Робота з таблицею.

   Розглядаємо кістки нижньої кінцівки.

  1. Фізкультхвилинка.
  2. Систематизація і узагальнення знань.

-          Робота з текстом підручника.

   Вибіркове читання.

-          Робота в зошитах.

   Учні виписують з тексту назви кісток тазу і скелету нижніх кінцівок.

  1. Застосування знань в практичній діяльності.

-          Фронтальне опитування.

-          З яких кісток складається таз?

-          Назвіть кістки нижньої кінцівки.

-          Яка найбільша кістка стопи?

ІІІ. Заключний етап.

  1. Підсумок уроку.

-          Яку тему вивчали на уроці?

-          Що вам найбільше запам’яталось?

  1. Оцінювання учнів.
  2. Домашнє завдання.

Стор. 23

  1. Створення установки для відпочинку.

   Перегляд відео «Цікаві факти про скелет людини».

 

docx
Пов’язані теми
Природознавство, Розробки уроків
Інкл
Додано
14 лютого
Переглядів
120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку