Урок "Розчинні і нерозчинні у воді речовини"

Про матеріал
"Розчинні і нерозчинні у воді речовини" - розробка уроку з природознавства для 6 класу спеціальної школи для дітей з інтелектуальним порушенням є авторською роботою вчителя географії та природознавства Савчука Вадима Михайловича.
Перегляд файлу

Тема: Розчинні та нерозчинні речовини.

Мета

формувати поняття про воду як речовину, розчинник, показати значення води в природі як розчинника; розвивати спостережливість та пізнавальний інтерес, формувати вміння готувати та розрізняти розчини, користуватися розчинами у природі та побуті, сприяти формуванню бережного ставлення до води, екологічної культури, прагнення берегти природні багатства.

Обладнання: склянка з водою, пісок, крейда, питна сода, цукор, олія

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Загадка

«Мене п’ють, мене ллють, усім потрібна я. Хто я така?» (Вода)

ІІ. Перевірка домашнього завдання

-         Фронтальне опитування

    Властивості води.

    Що відбувається з водою під час замерзання, нагрівання?

    В яких станах може перебувати вода?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Вода — розчинник

Вода має здатність розчиняти деякі речовини. Такі речовини називають розчинними. В розчиненому вигляді їх у воді не видно і вони не осідають на фільтрі. Розчин – однорідна суміш. Фільтр – прилад для очищення рідин проціджуванням. Розчинні речовини – сіль, цукор, сода.

Нерозчинні речовини

Речовини, що не розчиняються у воді – нерозчинні. Це – крейда, глина, каміння.

  1.           Фізкультхвилинка.
  2.           Систематизація і узагальнення знань.

-         Робота з текстом підручника.

Прочитати висновки на стор. 21, 22.

-         Проведення досліду.

Серед представлених речовин вибрати розчинні і нерозчинні. Зробити висновки.

-         Робота в зошиті.

Накреслити таблицю (стор. 22) і заповнити її.

  1.           Застосування знань в практичні діяльності.

-         Фронтальне опитування

-         Які речовини називають розчинними? Навести приклади.

-         Які речовини називають нерозчинними. Наведіть приклади.

ІV. Заключний етап.

4.1. підсумок уроку.

- Яку тему вивчали?

 - Що вам найбільше запам’яталось?

4.2. оцінювання знань.

4.3. домашнє завдання.

Стор. 20-22

4.4. створення установки для відпочинку.

 

doc
Пов’язані теми
Природознавство, Розробки уроків
Інкл
Додано
14 лютого
Переглядів
63
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку