У рамках інтеграції та проекту Stem освіти вчителями англійської мови та інформатики загальноосвітньої школи № 5 у 8-Б класі був проведений урок Англійська мова + інформатика.
КОНСПЕКТ УРОКУ
У рамках інтеграції та проекту Stem освіти вчителями англійської мови та інформатики загальноосвітньої школи № 5 у 8-Б класі був проведений урок Англійська мова + інформатика.
Тема: Кодування символів.
Формування компетентностей:
Предметна компетентність:
Ключові компетентності:
Спілкування іноземними мовами:
Основні компетентності у природничих науках і технологіях:
Уміння вчитися впродовж життя:
Обізнаність та самовираження у сфері культури:
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, мобільні телефони.
Програмне забезпечення: браузер , додатки Gmail.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Методичний прийом «Без слів»
Учні діляться на дві групи, готують питання, але таким чином, щоб його можна було подати тільки застосовуючи міміку та жести. Відповіді повинні були бути у такій ж формі.
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
Слово вчителя. Процес заміни однієї послідовності сигналів, якою подане повідомлення іншою називається кодуванням повідомлення. Ви знаєте, що деякі слова можна замінити одним жестом, наприклад, ви робите лайк, якщо вам сподобалось наприклад відео в Інтернеті. Інформація, яка опрацьовується комп'ютером також кодується. Але який спосіб кодування обрати для зручності?
IV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя із застосуванням QR – коду (закодовані таблиці).
|
двійкове кодування
|
|
таблиця кодів символів ASCII |
|
Windows-1251 |
Робота з підручником: § 1.2.
V. Фізкультхвилинка
VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
Підручник ст. 15-16
Завдання розкодувати англійські слова:
|
News
|
|
Computer
|
|
Internet
|
|
Radio
|
|
magazine
|
|
Newspaper
|
|
broadcasting
|
Завадння: закодувати у двійковий код англійські слова. На Gmail диску був створений документ (таблиця), на який було надано посилання (з правом редагування). Учні поділились за групами, закодували слова і ввели відповідь до таблиці.
Текст |
Двійковий код: |
News |
00110111010011100110000001011100 |
computer |
010011000101100001010110010110010101111001011101010011100101101100010100 |
Internet |
0011001001010111010111010100111001011011010101110100111001011101 |
radio |
0101101101001010010011010101001001011000 |
Tv |
00111101010111110000111000011100001011000100101101011011000011100001101100101111000011100001110000101110 |
magazine |
0101011001001010010100000100101001100011010100100101011101001110 |
newspaper |
010101110100111001100000010111000101100101001010010110010100111001011011 |
broadcasting |
010010110101101101011000010010100100110101001100010010100101110001011101010100100101011101010000 |
Завдання: відгадай, яке слово закодовано і впиши відповідь до кросворду.
Питання на англійській мові.
|
1v |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a |
|
|
|
|
|
|
4c |
|
|
|
|
|
|
|
c |
|
|
|
|
|
|
o |
|
6t |
v |
s |
e |
t |
|
u |
|
|
|
|
|
|
m |
|
w |
|
|
|
|
|
u |
|
|
2t |
e |
l |
e |
p |
h |
o |
n |
e |
|
|
|
m |
|
|
|
|
|
|
u |
|
|
|
|
|
|
|
c |
|
|
|
|
5i |
n |
t |
e |
7r |
n |
e |
t |
|
|
l |
|
|
|
|
|
|
e |
|
a |
|
|
|
|
3n |
e |
w |
s |
p |
a |
p |
e |
r |
|
d |
|
|
|
|
|
a |
|
|
|
|
|
|
|
|
i |
|
|
|
|
|
n |
|
|
|
|
|
|
|
8b |
o |
o |
k |
|
|
|
e |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
За горизонталлю:
2. You answer me but I never ask you a question.what am I?(telephone)
3. What isblackand white and read all over? (Newspaper)
5. I am full of knowledge and wisdom(Іnternet)
6. I am something with a screen on which your shows can be seen (tvset)
8. I have a spine and front and back but bones and face are what I lack(book)
за вертикаллю:
1. I have a big mouth and I am also quite loud!i am not a gossip but I do get involved with everyone's dirty business( vacuum cleaner)
4. I have many keys but only two locks what am I?(computer)
6. I have 7 candles lit, 2 blew out.how many candles do I habe left?(two)
7. What makes waves but not in water?(radio)
VIІ. Підсумки уроку
Рефлексія
1. Що нового ви сьогодні дізналися?
2. Чого навчилися?
3. Чи виникали труднощі?
VІІI. Домашнє завдання
Підручник § 1.2 ст. 10-16
ІХ Оцінювання роботи учнів