23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Урок "Кодування символів"

Про матеріал

У рамках інтеграції та проекту Stem освіти вчителями англійської мови та інформатики загальноосвітньої школи № 5 у 8-Б класі був проведений урок Англійська мова + інформатика.

Перегляд файлу

КОНСПЕКТ УРОКУ

У рамках інтеграції та проекту Stem освіти вчителями англійської мови та інформатики загальноосвітньої школи № 5 у 8-Б класі був проведений урок Англійська мова + інформатика.

Тема: Кодування символів.

Формування компетентностей:

Предметна компетентність:

  • сформувати поняття: двійкове кодування, код символу, таблиця кодів, довжина двійкового коду;
  • сформувати знання: про принцип двійкового кодування даних та  одиниці вимірювання довжини двійкового коду;
  • сформувати вміння користуватися кодовими таблицями для визначення коду символу та символу за відомим кодом, оцінювати довжину двійкового коду текстових даних.

Ключові компетентності:

  •                    Спілкування державною мовами: формувати уміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій з використанням відповідної термінології.

Спілкування іноземними мовами:

  •                    використовувати програмні засоби та ресурси з інтерфейсом іноземними мовами;
  •                    використовувати програмні засоби для перекладу текстів та тлумачення іноземних слів;
  •                    оперувати базовою міжнародною ІТ-термінологією.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях:

  •                      Формувати вміння застосовувати логічне, алгоритмічне, структурне та системне мислення для розв’язування життєвих проблемних ситуацій.

Уміння вчитися впродовж життя:

  • Розвивати уміння організовувати свою діяльність з використанням програмних засобів для планування та структурування роботи, а також співпраці з членами соціуму.

Обізнаність та самовираження у сфері культури:

  • Розвивати вміння грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, мобільні телефони.

Програмне забезпечення: браузер , додатки Gmail.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Методичний прийом «Без слів»

Учні діляться на дві групи, готують питання, але таким чином, щоб його можна було подати тільки застосовуючи міміку та жести. Відповіді повинні були бути у такій ж формі.

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

Слово вчителя. Процес заміни однієї послідовності сигналів, якою подане повідомлення іншою називається кодуванням повідомлення. Ви знаєте, що деякі слова можна замінити одним жестом, наприклад,  ви робите лайк, якщо вам сподобалось наприклад відео в Інтернеті. Інформація, яка опрацьовується комп'ютером також кодується. Але який спосіб кодування обрати для зручності?

IV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя із застосуванням QR – коду (закодовані таблиці).

 

?https%3A%2F%2Fdrive

двійкове кодування

 

?https%3A%2F%2Fdrive

таблиця кодів символів ASCII

?https%3A%2F%2Fdrive

Windows-1251

 

Робота з підручником: § 1.2.

V. Фізкультхвилинка

VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.

Підручник ст. 15-16

  1. Практична робота за комп’ютерами.
  2. Вправи для очей.

 

Завдання розкодувати англійські слова:

 

 

News

 

 

 

Computer

 

Internet

 

Radio

 

magazine

 

Newspaper

 

broadcasting

 

 

Завадння: закодувати у двійковий код англійські слова. На Gmail диску був створений документ (таблиця), на який було надано посилання (з правом редагування). Учні поділились за групами, закодували слова і ввели відповідь до таблиці.

 

Текст

Двійковий код:

News

00110111010011100110000001011100

computer

010011000101100001010110010110010101111001011101010011100101101100010100

Internet

0011001001010111010111010100111001011011010101110100111001011101

radio

0101101101001010010011010101001001011000

Tv

00111101010111110000111000011100001011000100101101011011000011100001101100101111000011100001110000101110

magazine

0101011001001010010100000100101001100011010100100101011101001110

newspaper

010101110100111001100000010111000101100101001010010110010100111001011011

broadcasting

010010110101101101011000010010100100110101001100010010100101110001011101010100100101011101010000

 

Завдання: відгадай, яке слово закодовано і впиши відповідь до кросворду.

Питання на англійській мові.

 

 

1v

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a

 

 

 

 

 

 

4c

 

 

 

 

 

 

 

c

 

 

 

 

 

 

o

 

6t

v

s

e

t

 

u

 

 

 

 

 

 

m

 

w

 

 

 

 

 

u

 

 

2t

e

l

e

p

h

o

n

e

 

 

 

m

 

 

 

 

 

 

u

 

 

 

 

 

 

 

c

 

 

 

 

5i

n

t

e

7r

n

e

t

 

 

l

 

 

 

 

 

 

e

 

a

 

 

 

 

3n

e

w

s

p

a

p

e

r

 

d

 

 

 

 

 

a

 

 

 

 

 

 

 

 

i

 

 

 

 

 

n

 

 

 

 

 

 

 

8b

o

o

k

 

 

 

e

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

r

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За горизонталлю:

2. You answer me but I never ask you a question.what am I?(telephone)

3. What isblackand white and read all over? (Newspaper)

5. I am full of knowledge and wisdom(Іnternet)

6. I am something with a screen on which your shows can be seen (tvset)

8. I have a spine and front and back but bones and face are what I lack(book)

за вертикаллю:

1. I have a big mouth and I am also quite loud!i am not a gossip but I do get involved with everyone's dirty business( vacuum cleaner)

4. I have many keys but only two locks what am I?(computer)

6. I have 7 candles lit, 2 blew out.how many candles do I habe left?(two)

7. What makes waves but not in water?(radio)

 

VIІ. Підсумки уроку

Рефлексія

1. Що нового ви сьогодні дізналися?

2. Чого навчилися?

3. Чи виникали труднощі?

VІІI. Домашнє завдання

Підручник § 1.2 ст. 10-16

ІХ Оцінювання роботи учнів

 

 

 

docx
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
195
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку