23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Урок "Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань. Маятники. Математичний маятник."

Про матеріал

Конспект уроку

Тема: Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань.

Маятники. Математичний маятник.

Мета: ознайомити учнів із коливальним рухом; формувати вміння спостерігати та

аналізувати фізичні явища; показати, як на практиці застосовують знання про

коливальний рух.

Тип уроку: комбінований.

Перегляд файлу

 

 

Тема: Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань.

 Маятники. Математичний маятник.

 

 

Мета: ознайомити учнів із  коливальним рухом; формувати вміння спостерігати та

            аналізувати фізичні явища; показати, як на практиці застосовують знання про

            коливальний рух.

 

Тип уроку: комбінований.

 

Обладнання: кулька на нитці, тягарець на пружині, інтерактивна дошка, БЕН,

                         презентація до уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку.

 

  1. Організаційний момент.

 

  1. Актуалізація опорних знань.

 

  1. Перевірка домашнього завдання.

 

 Вправа 4(4).

 

   Дано: t 5          1

N = 25  T =  T =   =  = 0,2 c.

t = 5 c N                                25         5

  

T - ?   1 1

                     n =                               n =            = 5  об/с.

n - ?                        T 0,2

  

 

 

  1. Вивчення нового матеріалу.

 

 

 t

 T =        

                               N  

 

           [ T] = 1 с

 

                               N

 ν =       

                                t 

                             1

             [ ν ] =  = 1 Гц

                             с

Названа на честь видатного німецького фізика Генріха Герца.

 

Якщо за 1с тіло робить одне повне коливання, то частота його коливань дорівнює 1 Гц.

Частота та період коливання пов’язані між собою залежністю:

 

                   1                                            1

 ν =   T =   

                             Т    ν

 

     

 

 

 

 

                                  

 

 

 

                          

 

 

 

  1.  Закріплення вивченого матеріалу.

 

        Розв’язування задач.

 

 

 

 

 

  1. Підведення підсумку уроку.
    •     Що таке період коливань?
    •     Як вони пов’язані між собою?
    •     Назвіть основну одиницю частоту.
    •     Що означає твердження: «Тіло коливається із частотою 3 Гц»?
    •     Чим вільні коливання відрізняються від вимушених? Затухаючі від незатухаючими?
    •     Якими мають бути кулька і нитка, щоб маятник вважався математичним?

 

  1. Домашнє завдання.

 

 § 10, 11. Вивчити.

                                             Задача №  6.3,  6.15, 6.16.

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Розробки уроків
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
371
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку