Конспект уроку
Тема: Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань.
Маятники. Математичний маятник.
Мета: ознайомити учнів із коливальним рухом; формувати вміння спостерігати та
аналізувати фізичні явища; показати, як на практиці застосовують знання про
коливальний рух.
Тип уроку: комбінований.
Тема: Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань.
Маятники. Математичний маятник.
Мета: ознайомити учнів із коливальним рухом; формувати вміння спостерігати та
аналізувати фізичні явища; показати, як на практиці застосовують знання про
коливальний рух.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: кулька на нитці, тягарець на пружині, інтерактивна дошка, БЕН,
презентація до уроку.
Хід уроку.
Вправа 4(4).
Дано: t 5 1
N = 25 T = T = = = 0,2 c.
t = 5 c N 25 5
T - ? 1 1
n = n = = 5 об/с.
n - ? T 0,2
t
T =
N
[ T] = 1 с
N
ν =
t
1
[ ν ] = = 1 Гц
с
Названа на честь видатного німецького фізика Генріха Герца.
Якщо за 1с тіло робить одне повне коливання, то частота його коливань дорівнює 1 Гц.
Частота та період коливання пов’язані між собою залежністю:
1 1
ν = T =
Т ν
Розв’язування задач.
§ 10, 11. Вивчити.
Задача № 6.3, 6.15, 6.16.
1