Урок "Кольори. Цифри. Букви" 1 клас

Про матеріал
Урок-повторення на закріплення знань з тем: "Кольори. Цифри. Букви". Можна використовувати як узагальнення знань з теми, повторити кольори, цифри та букви, поєднуючи все між собою.
Перегляд файлу

План-конспект

 урок - повторення

 

Дата:   _______       Предмет: Англійська мова

Клас:   1 (перший рік навчання)

Форма проведення: дистанційно

Учитель: 

Тема уроку:  Кольори. Цифри. Букви

Тип уроку: Урок удосконалення знань, умінь та навичок.

Форма проведення: урок-подорож з використання проблемної ситуації з елементами театралізації під час уроку.

Обладнання:  ноутбук, презентація.

 

Мета уроку:

 

Навчальна:

      створити сприятливі умови для засвоєння навчального матеріалу за темою «Кольори»;

      практикувати вживання кольорів для опису предметів;

      застосовувати та закріпити вміння учнів рахувати в межах «10»;  

      повторити букви.

Розвивальна:

      розвивати ситуативно-діалогічне мовлення учнів;

      розвивати навички виконання команд та надання команд;

      розширити словниковий запас учнів;

Виховна:

      виховувати в учнів мовну культуру, підтримувати інтерес до вивчення іноземної мови;

      виховувати ввічливість у взаємовідносинах учнів.

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

            1. Привітання. (слайд 2)

Teacher:  Hello!

Pupils:  Hi!

Teacher: How are you?

Pupils:  I am fine!

Pupils:  I am well!

ІІ. Основна частина уроку.

            1. Мотивація діяльності.

Teacher:   Чи любите ви мріяти? Чи хочете, щоб ваші мрії збувалися? Подумайте про ваші найпотаємніші мрії або бажання. Сьогодні я пропоную вам відправитись у подорож, (слайд 3) якій нам потрібно відшукати семикольорну квітку, яка виконає ваші бажання. Але ця квітка втратила свої кольори і деякі пелюстки. Нам потрібно знайти всю необхідну кількість кольорів. Але спочатку давайте згадаємо цифри, щоб порахувати пелюстки.

Перегляд відео  https://www.youtube.com/watch?v=DR-cfDsHCGA (слайд 4)

            2. Актуалізація опорних знань учнів. (слайд 5)

Teacher:  Let`s count, how many petals has a flower? – Порахуйте, будь ласка, скільки пелюсток має квітка?

Pupil: One, two, three.

Teacher:  And how many petals must we find? – А скільки  пелюсток ми повинні знайти?

Pupil:  -   Four more! – Ще 4!

                3. Повідомлення теми, мети.

Teacher:  Отже, щоб знайти квітку, яка виконує бажання, нам потрібно згадати назви кольорів, букви, з яких починаються ці кольори та вміти їх рахувати.

4. Словникова робота.  Введення  лексичних одиниць.

Teacher:  Зараз будуть з’являтися букви, які ми з вами вивчили, кожна буква має свій колір. Давайте повторимо букви та назви кольорів. 

Pupil:  BLACK, WHITE, BROWN, GREY, BLUE, YELLOW, RED, ORANGE, GREEN, PINK.

(слайди 6-14)

 

5. Етап засвоєння нових знань.

Ex. № 1. (слайд 15)

Teacher: Look at the screen, begin to play a game « Yes or no» - Погляньте на екран, почнемо грати в гру «Так чи ні»

Teacher: Ми розібрали правильні та неправильні кольори, виправили всі помилки.

Ex.  2. (слайд 16)

Teacher:  And now look at the screen and name colours, what of you will see on  pictures. - А тепер уважно подивіться на екран  і назвіть кольори, які ви побачите на картинках . (Учні дивляться презентацію «Кольори»).

 

IV. Заключна частина уроку.

            1. Підсумки уроку. (слайд 17)

Teacher: And now we have enough flower`s petals. Ось тепер ми маємо досить пелюсток у нашої квітки. Let’s remember our colours - Давайте не забувати наші кольори.  How many colours and letters we know? -  Скільки кольорів і букв ми знаємо?

2. Оцінювання (коментування).

Teacher: You worked well during the lesson. – Ви добре працювали протягом уроку. It was pleasure to teach you. – Вчити вас було приємно. Thank you. – Дякую вам.

3. Рефлексія. (слайд 18)

Teacher: А тепер я б хотіла, щоб ви обрали колір, який підходить вам найбільше і назвати цей колір.

4. Прощання.

Teacher: The lesson is over. – Урок закінчено. Send a beautiful smile to each other. - Подаруйте красиву посмішку один одному.  Thank you. – Дякую вам.  See you next lesson. – Побачимося на наступному уроці. Good bye. – До побачення.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 березня
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку