План-конспект
урок - повторення
Дата: _______ Предмет: Англійська мова
Клас: 1 (перший рік навчання)
Форма проведення: дистанційно
Учитель:
Тема уроку: Кольори. Цифри. Букви
Тип уроку: Урок удосконалення знань, умінь та навичок.
Форма проведення: урок-подорож з використання проблемної ситуації з елементами театралізації під час уроку.
Обладнання: ноутбук, презентація.
Мета уроку:
Навчальна:
створити сприятливі умови для засвоєння навчального матеріалу за темою «Кольори»;
практикувати вживання кольорів для опису предметів;
застосовувати та закріпити вміння учнів рахувати в межах «10»;
повторити букви.
Розвивальна:
розвивати ситуативно-діалогічне мовлення учнів;
розвивати навички виконання команд та надання команд;
розширити словниковий запас учнів;
Виховна:
виховувати в учнів мовну культуру, підтримувати інтерес до вивчення іноземної мови;
виховувати ввічливість у взаємовідносинах учнів.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент.
1. Привітання. (слайд 2)
Teacher: Hello!
Pupils: Hi!
Teacher: How are you?
Pupils: I am fine!
Pupils: I am well!
ІІ. Основна частина уроку.
1. Мотивація діяльності.
Teacher: Чи любите ви мріяти? Чи хочете, щоб ваші мрії збувалися? Подумайте про ваші найпотаємніші мрії або бажання. Сьогодні я пропоную вам відправитись у подорож, (слайд 3) якій нам потрібно відшукати семикольорну квітку, яка виконає ваші бажання. Але ця квітка втратила свої кольори і деякі пелюстки. Нам потрібно знайти всю необхідну кількість кольорів. Але спочатку давайте згадаємо цифри, щоб порахувати пелюстки.
Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=DR-cfDsHCGA (слайд 4)
2. Актуалізація опорних знань учнів. (слайд 5)
Teacher: Let`s count, how many petals has a flower? – Порахуйте, будь ласка, скільки пелюсток має квітка?
Pupil: One, two, three.
Teacher: And how many petals must we find? – А скільки пелюсток ми повинні знайти?
Pupil: - Four more! – Ще 4!
3. Повідомлення теми, мети.
Teacher: Отже, щоб знайти квітку, яка виконує бажання, нам потрібно згадати назви кольорів, букви, з яких починаються ці кольори та вміти їх рахувати.
4. Словникова робота. Введення лексичних одиниць.
Teacher: Зараз будуть з’являтися букви, які ми з вами вивчили, кожна буква має свій колір. Давайте повторимо букви та назви кольорів.
Pupil: BLACK, WHITE, BROWN, GREY, BLUE, YELLOW, RED, ORANGE, GREEN, PINK.
(слайди 6-14)
5. Етап засвоєння нових знань.
Ex. № 1. (слайд 15)
Teacher: Look at the screen, begin to play a game « Yes or no» - Погляньте на екран, почнемо грати в гру «Так чи ні»
Teacher: Ми розібрали правильні та неправильні кольори, виправили всі помилки.
Ex. № 2. (слайд 16)
Teacher: And now look at the screen and name colours, what of you will see on pictures. - А тепер уважно подивіться на екран і назвіть кольори, які ви побачите на картинках . (Учні дивляться презентацію «Кольори»).
IV. Заключна частина уроку.
1. Підсумки уроку. (слайд 17)
Teacher: And now we have enough flower`s petals. Ось тепер ми маємо досить пелюсток у нашої квітки. Let’s remember our colours - Давайте не забувати наші кольори. How many colours and letters we know? - Скільки кольорів і букв ми знаємо?
2. Оцінювання (коментування).
Teacher: You worked well during the lesson. – Ви добре працювали протягом уроку. It was pleasure to teach you. – Вчити вас було приємно. Thank you. – Дякую вам.
3. Рефлексія. (слайд 18)
Teacher: А тепер я б хотіла, щоб ви обрали колір, який підходить вам найбільше і назвати цей колір.
4. Прощання.
Teacher: The lesson is over. – Урок закінчено. Send a beautiful smile to each other. - Подаруйте красиву посмішку один одному. Thank you. – Дякую вам. See you next lesson. – Побачимося на наступному уроці. Good bye. – До побачення.