Тема. Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів. Складові комп’ютерів та їхнє призначення.
Мета: ознайомити учнів з різновидами комп’ютерів та їх головним призначенням; розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, вміння аналізувати та робити висновки; удосконалювати навички роботи з комп’ютером, вміння працювати в парі та самостійно; формувати культуру поведінки за комп’ютером.
Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:
-
розрізняти типи комп'ютерів;
-
пояснювати призначення різних типів комп’ютерів;
-
висловлювати власні судження щодо значення комп’ютерів у житті людини.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: підручник, мультимедійна презентація, роздатковий та ілюстративний матеріал.
Хід уроку
-
Організаційна частина.
-
Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань.
-
Кросворд..
-
Скористайтеся QR-кодом або перейдіть за посиланням та виконайте завдання.
https://learningapps.org/display?v=p5ft9xhw221
-
Сукупність частин, пов’язаних спільним призначенням або дією
-
Комп’ютер, доступ до якого має багато користувачів
-
Рух пасажирів або вантажів за визначеним маршрутом
-
Заздалегідь визначений шлях руху
-
За рахунок їх вказівок здійснюються інформаційні процеси
-
Опис способів виготовлення виробів, надання послух тощо
-
Зразок, що відтворює, імітує будову й дію якого-небудь об’єкта
|
-
Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.
-
Робота в парах.
-
Розгляньте зображення. Які з них, на вашу думку містять комп’ютер, зафарбуйте одним кольором, ні – іншим. Відповідь прокоментуйте.
-
Сьогодні ми з вами довідаємося про різновиди комп’ютерів та їх призначення а також визначимо їх значення у житті людини.
-
Вивчення нового матеріалу.
-
Вправа «Кола на воді».
К О М П ' Ю Т Е Р
-
До кожної літери доберіть слова, що на вашу думку характеризують комп’ютер.
-
Словникова робота.
-
Вправа «Анаграми».
-
Розшифруйте анаграми. Знайдіть у підручнику їх визначення.
ГАЛНЕШП (ПЛАНШЕТ)
АПДАТЧ (ТАЧПЕД)
ОРСЕПАН (ПЕРСОНА)
ЕПРУС (СУПЕР)
-
Робота в парах.
-
Користуючись текстом підручника, заповніть схему «Види сучасних персональних комп’ютерів».
-
Робота з комп’ютером.
-
Інструктаж з техніки БЖД.
-
Інструкція.
-
Відкрийте вікно браузера.
-
Відкрийте головну сторінку сайту Hotline.
-
Перейдіть на сторінку з відомостями про ноутбуки (за посиланнями: Компютери. Мережі. – Ноутбуки, планшети, електронні книги – Ноутбуки. Ультрабуки)
-
У списку кнопки Сортувати за установіть сортування за популярністю.
-
Виберіть назву першого у списку ноутбука.
-
Заповніть таблицю значень властивостей.
Властивість
|
Значення властивості
|
Модель
|
|
Виробник
|
|
Мінімальна ціна, грн.
|
|
Максимальна ціна, грн.
|
|
Кількість магазинів, які пропонують цей ноутбук
|
|
-
Узагальнення та систематизація знань.
-
Вправа «Фішбоун».
-
Підсумки уроку.
-
Вправа «Три М».
-
Назвіть три моменти, які на вашу думку були найбільш вдалими на уроці.
-
Запропонуйте одну дію для покращення вашої праці в майбутньому.
-
Інструктаж з домашнього завдання.
-
Опрацювати матеріал підручника.
-
Складіть список професій, для яких, на вашу думку, використання портативних комп’ютерів украй необхідно. Обґрунтуйте вашу думку.