Урок "Компютер як пристрій опрацювання даних"

Про матеріал
Тема. Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів. Складові комп’ютерів та їхнє призначення. Мета: ознайомити учнів з різновидами комп’ютерів та їх головним призначенням; розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, вміння аналізувати та робити висновки; удосконалювати навички роботи з комп’ютером, вміння працювати в парі та самостійно; формувати культуру поведінки за комп’ютером. Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:  розрізняти типи комп'ютерів;  пояснювати призначення різних типів комп’ютерів;  висловлювати власні судження щодо значення комп’ютерів у житті людини. Тип уроку: комбінований. Обладнання: підручник, мультимедійна презентація, роздатковий та ілюстративний матеріал.
Перегляд файлу

Тема. Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів. Складові комп’ютерів та їхнє призначення.

Мета: ознайомити учнів з різновидами комп’ютерів та їх головним призначенням; розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, вміння аналізувати та робити висновки; удосконалювати навички роботи з комп’ютером, вміння працювати в парі та самостійно; формувати культуру поведінки за комп’ютером.

Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:

  •                розрізняти типи комп'ютерів;
  •                пояснювати призначення різних типів комп’ютерів;
  •                висловлювати власні судження щодо значення комп’ютерів у житті людини.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: підручник, мультимедійна презентація, роздатковий та ілюстративний матеріал.

Хід уроку

  1. Організаційна частина.
  2. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань.
  1. Кросворд..
  • Скористайтеся QR-кодом або перейдіть за посиланням та виконайте завдання.

https://learningapps.org/display?v=p5ft9xhw221

http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=350x350&chld=L&choe=UTF-8&chl=https%3A%2F%2Flearningapps.org%2Fdisplay%3Fv%3Dp5ft9xhw221

 

  1. Сукупність частин, пов’язаних спільним призначенням або дією
  2. Комп’ютер, доступ до якого має багато користувачів
  3. Рух пасажирів або вантажів за визначеним маршрутом
  4. Заздалегідь визначений шлях руху
  5. За рахунок їх вказівок здійснюються інформаційні процеси
  6. Опис способів виготовлення виробів, надання послух тощо
  7. Зразок, що відтворює, імітує будову й дію якого-небудь об’єкта
  1. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.
  1. Робота в парах.
  • Розгляньте зображення. Які з них, на вашу думку містять комп’ютер, зафарбуйте одним кольором, ні – іншим. Відповідь прокоментуйте.

E:\Работа\Підготовка до уроків\5 клас\Інформатика\1. Інформаційні процеси та системи\3. Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів. Складові комп’ютерів та їхнє призначення\Рисунок2.png

  • Сьогодні ми з вами довідаємося про різновиди комп’ютерів та їх призначення а також визначимо їх значення у житті людини.
  1. Вивчення нового матеріалу.
  1. Вправа «Кола на воді».

К О М П ' Ю Т Е Р

  • До кожної літери доберіть слова, що на вашу думку характеризують комп’ютер.
  1. Словникова робота.
  1. Вправа «Анаграми».
  • Розшифруйте анаграми. Знайдіть у підручнику їх визначення.

ГАЛНЕШП (ПЛАНШЕТ)

АПДАТЧ (ТАЧПЕД)

ОРСЕПАН (ПЕРСОНА)

ЕПРУС (СУПЕР)

  1. Робота в парах.
  • Користуючись текстом підручника, заповніть схему «Види сучасних персональних комп’ютерів».

E:\Работа\Підготовка до уроків\5 клас\Інформатика\1. Інформаційні процеси та системи\3. Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів. Складові комп’ютерів та їхнє призначення\Рисунок3.png

  1. Робота з комп’ютером.
  1. Інструктаж з техніки БЖД.
  2. Інструкція.
  • Відкрийте вікно браузера.
  • Відкрийте головну сторінку сайту Hotline.
  • Перейдіть на сторінку з відомостями про ноутбуки (за посиланнями: Компютери. Мережі. – Ноутбуки, планшети, електронні книги – Ноутбуки. Ультрабуки)
  • У списку кнопки Сортувати за установіть сортування за популярністю.
  • Виберіть назву першого у списку ноутбука.
  • Заповніть таблицю значень властивостей.

Властивість

Значення властивості

Модель

 

Виробник

 

Мінімальна ціна, грн.

 

Максимальна ціна, грн.

 

Кількість магазинів, які пропонують цей ноутбук

 

  1. Узагальнення та систематизація знань.
  1. Вправа «Фішбоун».

E:\Работа\Підготовка до уроків\5 клас\Інформатика\1. Інформаційні процеси та системи\3. Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів. Складові комп’ютерів та їхнє призначення\Рисунок1.png

  1. Підсумки уроку.
  1. Вправа «Три М».
  • Назвіть три моменти, які на вашу думку були найбільш вдалими на уроці.
  • Запропонуйте одну дію для покращення вашої праці в майбутньому.
  1. Інструктаж з домашнього завдання.
  1. Опрацювати матеріал підручника.
  2. Складіть список професій, для яких, на вашу думку, використання портативних комп’ютерів украй необхідно. Обґрунтуйте вашу думку.

 

 

docx
Додано
3 жовтня 2021
Переглядів
1121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку