.Урок. Конспект уроку математики для 5 класу на тему "Трикутник і його види"

Про матеріал

Мета: повторити означення трикутника, розглянути види трикутників в залежності від кутів і сторін та їх особливості; формувати в учнів навички і вміння визначати вид трикутника; розвивати мислення учнів і геометричну уяву; виховувати наполегливість у роботі.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Перегляд файлу

урок №  Математика 5 клас

Дата:

Тема. Трикутник і його види.

Мета: повторити означення трикутника, розглянути види трикутників в залежності від кутів і сторін та їх особливості; формувати в учнів навички і вміння визначати вид трикутника; розвивати мислення учнів і геометричну уяву; виховувати наполегливість у роботі.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань (слайд 2)

КРОСВОРД

 

 

 

 

 

 

 

1

Т

у

п

и

й

 

 

 

 

2

г

о

с

т

Р

и

й

 

 

 

 

 

 

3

в

е

р

ш

И

н

а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

К

у

т

 

 

 

5

р

о

з

г

о

р

н

У

т

и

й

 

 

6

м

н

о

г

о

к

у

Т

н

и

к

 

 

 

 

 

 

7

р

і

в

Н

і

 

 

 

 

 

 

 

8

п

р

я

м

И

й

 

 

 

 

 

 

 

9

б

і

с

е

К

т

р

и

с

а

 

  1. Кут, градусна міра якого більша за 90̊.
  2. Кут, градусна міра якого менша за 90̊.
  3. Точка з якої виходять промені кута.
  4. Геометрична фігура, що утворена двома променями, що виходять з однієї точки.
  5. Кут, сторони якого є доповняльними променями.
  6. Замкнена ламана.
  7. Кути, які збігаються при накладанні.
  8. Кут, градусна міра якого дорівнює 90̊.
  9. Промінь, який виходить з вершини кута і розбиває його на два рівні кути.

II. Мотивація навчальної діяльності. (слайд 3)

III. Формування знань. Закріплення знань

  1. Трикутник. Елементи трикутника: вершини, сторони, кути.( Слайд 4)
  2. Позначення.
  3. Периметр.
  4. Види трикутників.( слайди 5-13)

 

Класифікація трикутників

За кутами

За сторонами

гострокут­ний

прямокут­ний

тупокутний

різносто-ронній

рівнобедре-ний

рівносто-ронній

 

 

ABC різносторонній.

Якщо АВ = с, ВС = а,

АС = b, то

Р = а + b + с

ABC рівнобедрений,

АВ = ВС - бічні сторони,

АС— основа.

Якщо АВ = ВС = а, АС = b, то Р = 2а + b

ABCрівносторонній.

АВ = ВС = АС = а,

Р = 3а

Робота з підручником с. 158 встановіть вид трикутника на рис. 140-145

№ 716 (усно)

Фізкультхвилинка

Робота в парах з моделями трикутників. Встановити види трикутників

С/р по визначенню видів трикутника  (слайд 16), перевірка (слайд 17)

Підсумок уроку (слайд 18)

Домашнє завдання (слайд 19)

§21 – опрацювати, № 729, 734, 748.

                           Новомиколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Шевченківської районної ради Харківської області.

 

 

 

    Математика 5 клас

 

Тема уроку: «Трикутник і його види»

 

 


 

  Підготувала

                                                                                         вчитель математики

                                                                                                    Жадан

                                                                                      Людмила Миколаївна,

спеціаліст вищої кваліфікаційної

категорії, старший учитель

 

 

2017 р.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Яринич Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шестопалко Надія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 лютого 2018
Переглядів
6616
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку