Урок-конспект з англійської мови. Тема "Відпочинок".

Про матеріал

План - конспект уроку з англійської мови у 5 класі за темою "Відпочинок." Розрахований на 45 хвилин. Мета: розширення кругозору учнів;залучення учнів до активної парної діяльності; формування комунікативної поведінки;

розвивати фонематичний слух;розвивати в учнів пам'ять, увагу; формувати навички логічного мислення, вчити цілісності висловлювання; розвивати культуру спілкування в ситуації; розвиток внутрішньої мотивації до подальшого вивчення іноземної мови;закріпити на практиці ЗУН по даній темі; закріплення навиків використання структури -have to -, - to be going to-.


Перегляд файлу

Teacher: Movchan Y.V.

Form: 5B

Lesson: Active resting

Цілі уроку:

Освітня: розширення кругозору учнів;  залучення учнів до активної парної діяльності; формування комунікативної поведінки.

Розвиваюча: розвивати фонематичний слух;  розвивати в учнів пам’ять, увагу; формувати навички логічного мислення, вчити цілісності висловлювання; розвивати культуру спілкування в ситуації; розвиток внутрішньої мотивації до подальшого вивчення іноземної мови

Практична: активізація вивченого лексичного матеріалу з теми; закріпити на практиці ЗУН по даній темі; закріплення навиків використання структури -have to -, - to be going to-, розвиток навичок читання із залученням мовної здогадки; розуміння загальної та детальної інформації; розвиток навиків говоріння: монологічної та діалогічної мови

Виховна: навчати навичкам взаєморозуміння; формувати почуття відповідальності при роботі в парі; виховувати інтерес до англійської мови як засобу спілкування; формування позитивно-орієнтованої особистості.

Задачі:

- удосконалення фонетичних навиків;

- систематизувати знання та активізувати лексику по даній темі

- розвивати навики спонтанної мови;

- розвивати навики аудіювання;

- розвивати творчу уяву, асоціативне та критичне мислення;

- розвивати навики парної роботи;

- активізація мовленнєвих навиків;

- розвиток творчих здібностей;

- розвивати соціокультурне мислення;

- формувати активну соціальну позицію щодо стереотипів;

 

Equipment: cards, a tape recorder, books and w-books

 

 

 

 

Lesson plan

I. The beginning of the lesson(1-2 min)

  1. Greeting

T: Good morning, children.

  1. Manage the seat

             T- Ready to the lesson. And start.

 2. The main body of the lesson

1) Introduction the topic of the lesson(1min)

- Today we’ll talk about different kinds of resting, but resting which can connect with our working. Yes, two important things which useful and pleasant.

2) Warming up 

- What day is it today? Today is Wednesday

- What date is it today? Today is the...

- Now, look through the window, please. Аnswer my questions and describe winter's weather.

- What season is it now? It's winter

- Is the weather fine today? The weather is fine today.

- Is it very cold today? Yes, it is very cold.

3) Check up h/w (7-10min)

T- But for the first we check-up your homework – ex.1 p.94( repeat words), ex.6 p.95( write down)

 

 

 

 

Dictation – but for the first listen to the tape-recorder ex.1 p.94

And now answer the questions to your h/w ex.6 p.95 like for example.

T- Lets start

 

4) Vocabulary practice ( 7min)

A)  Game in association

I’ll give you a word and you tell me what can you do with it

  • Tent
  • Sunglasses
  • Cap
  • Money
  • Pizza
  • English
  • Good weather
  • Rainy weather
  • Horse riding
  • Ticket                                          

 

В) Reading

- Read the questions ex.7 p. 96 and little remember our structure have to, and practice with  this verb.

 

C) Answer the questions

- In pairs, ask and answer - to be going to-

ex. 9 p.96

- Look at the table

- Make up the dialogue and talk.

 

D) Physical minute

 

E) Listening

- Listen the the dialogue and write true or false and correct these sentences

Ex.1 p.48( WB)

 

F) Writing

Let’s remember our activity

- choose the answer

- make up the sentences (write down)

 

 

3. The final part of the lesson (3min)

1) Summarizing

Which activity do you remember?

Which grammar structure do we work?

What have you liked?

  • Now I am sure at the end of the lesson you can say:

I can use vocabulary for the topic while listening, reading, writing and speaking.

I can use the structures I have to/ don’t have to; to be going to, would like.

I can share my thoughts with class about different resting.

 

2) H/W

 

 

doc
Додано
10 травня 2018
Переглядів
963
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку